CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Janda Dibunuh Sebelum Dibogelkan Dan Dibuang Di Bawah Jejantas

19-12-2017 11:56 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 8986| Komen: 51

Description: Kejam! Mayat seorang janda berusia 37 tahun dipercayai dibunuh telah ditemui dengan kesan lebam di mata kanan dan benjol di dahi.Memetik Bernama, mayat itu ditemukan di bawah jejantas berhadapan Sekol ...
Kejam! Mayat seorang janda berusia 37 tahun dipercayai dibunuh telah ditemui dengan kesan lebam di mata kanan dan benjol di dahi.

Memetik Bernama, mayat itu ditemukan di bawah jejantas berhadapan Sekolah Kebangsaan Kampung Jawa 2, Klang semalam. 


“Berdasarkan siasatan awal, mayat ditemui dalam keadaan separuh bogel dengan seluar dalam ditanggalkan sehingga di buku lali kiri mangsa.       

“Kami syaki mangsa dibunuh di tempat lain sebelum dicampak di tempat kejadian,” kata Ketua Polis Daerah Klang Selatan, Asisten Komisioner Shamsul Amar Ramli.


Dalam pada itu, siasatan awal polis mendapati mangsa pernah ditahan sebelum ini berhubung kesalahan dadah dan dua anaknya berusia 10 dan 15 tahun kini dijaga oleh adik kandungnya di Shah Alam. 


Pihak polis juga telah menahan tiga lelaki berumur antara 32 hingga 53 tahun bagi membantu siasatan. 
1

Bagus

Marah
1

Terkejut
2

Sedih

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Guccibamboo


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote SweetShera 19-12-2017 12:05 PM
senang faham bila sebut janda

mayat itu adalah wanita yang tidak bersuami
Quote tumpanglalu74 19-12-2017 12:09 PM
SweetShera replied at 19-12-2017 12:05 PM
senang faham bila sebut janda

mayat itu adalah wanita yang tidak bersuami

Hutang dadah ke hape ni?
Quote SweetShera 19-12-2017 12:13 PM
entahleeerr
Quote CiliPadiSedap 19-12-2017 12:59 PM
sekarang kes dadah nyawa boleh terbang mungkin dadah lg mahal daripada bitcoint.
Quote ciwi1166 19-12-2017 01:06 PM
klang... tak pelik
Quote moonbug 19-12-2017 01:10 PM
Sebut jelah mayat wanita ditemui
Quote PongKang 19-12-2017 01:13 PM
takutnya lahai zaman skang ni
Quote AbukRokok 19-12-2017 01:14 PM
skrg ni sapa nk jual dadah boleh jual
klu kantoi xkne hukuman mati dah
Quote manjalara_01 19-12-2017 02:22 PM
moonbug replied at 19-12-2017 01:10 PM
Sebut jelah mayat wanita ditemui

kan? tp no...suke sgt2 describe every single detail....hormat la skit mayat tu..
gitau public detail2 ni pun ape guna? bukan public yg kena buat forensic bagai..dumbtard sungguh
Quote fealefea 19-12-2017 02:26 PM
hmmm, unfit mom. Nasib anak anak dia di tgn yg betul. Kalau ada sama, habis dicampak skali bawah jambatan.
Quote Burong_Hantuk 19-12-2017 03:06 PM
dadah menghancurkan hidop dan masa depan.
Quote cupu 19-12-2017 03:11 PM
Wlupun xsemua,tp janda ni mmg gedik.tahap kegedikan kn tgk tahap akedemik dan kerjaya.yg berpelajaran okay sikit..apapun takziah la.bala jgn dicari.
Quote miemiecha 19-12-2017 03:16 PM
hurm.. dadah... malaysia dah turun persen dadah dlm negarakan?
Quote Simunggu 19-12-2017 03:29 PM
kes dadah lah ni...sampai kena bunuh...
Quote alieyrina 19-12-2017 03:29 PM
Baru tgk siri after 48hrs kt ci..single mom kena campak dlm tong sampah separuh bogel ka bogel , x ingat..dia jadi pelacur sbb nk cari duit beli dadah..dia masalah ketagihan.. last pelanggan yg dilayan yg bunuh dia..motip sebab laki tu tipu duit ka harga byaran gitu..
Quote ell768 19-12-2017 03:45 PM
kesian kat anak2..hopefully anak2 dia terjaga laa..huhuhuhuh
Quote chauky314 19-12-2017 04:00 PM
tak abis kes dadah, jadik mangsa trauma anak la
Quote giyomi 19-12-2017 05:58 PM
macam2 dah sekarang ni...ngeri
Quote sofiazara 19-12-2017 06:09 PM
CiliPadiSedap replied at 19-12-2017 12:59 PM
sekarang kes dadah nyawa boleh terbang mungkin dadah lg mahal daripada bitcoint.

bitcoin pun dah jadi MLM katanya kan

sapa2 yang dah tukarkan aset kpd bitcoin tu harap bertabah.

Lihat semua komen(51)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 05:26 AM GMT+8 , Processed in 0.089510 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top