CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kes Ditarik Balik, Cikgu Azizan Dilepaskan

19-12-2017 11:55 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 11946| Komen: 120

Description: Cikgu Azizan dilepaskan tanpa dibebaskan oleh Mahkamah Majistret Seremban pagi tadi.
Cikgu Azizan dilepaskan tanpa dibebaskan oleh Mahkamah Majistret Seremban pagi tadi.

Guru dari Sekolah Kebangsaan Taman Semarak, Nilai, 44 sepatutnya memulakan perbicaraan sebelum Majistret Mohd Zaki Abd Rahman mengumumkan keputusan tersebut.


Menurut Utusan Online, Mohd Zaki berbuat demikian selepas Jabatan Peguam Negara mengarahkan kes tersebut ditarik balik.

Duit jaminan RM500 juga dikembalikan kepada Azizan.

Foto: Kosmo
Pada 31 Okt lalu, Azizan telah didakwa di bawah Seksyen 323 Kanun Keseksaan oleh mahkamah yang sama atas pertuduhan mencederakan anak muridnya dengan sengaja.

Menurut dakwaan, Azizan telah menampar seorang murid Tahun Lima yang dikatakan melakukan kesalahan disiplin berat berulang termasuk menghidu gam, ponteng kelas dan membuli pelajar lain di sekolah. -CARI

7

Bagus
10

Marah
4

Terkejut
12

Sedih
15

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (55 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Deidra 19-12-2017 12:09 PM
DNAA plak. Kenapa x dna? Discharge and acquittal terus {:question

@WhiskeyScotch
Quote manehnya 19-12-2017 12:19 PM
mohon lepas ni cikgu jgn serik membantai budak2 yg x menjadi mcm ni...

cloroxkan mereka, sabunkan dan bersihkan mereka..

demi bangsa dan negara...

Quote manehnya 19-12-2017 12:21 PM
[youtube]CRTFPS10JNc[/youtube]
Quote idril 19-12-2017 12:26 PM
aduhai baru darjah 5 dah rosak rupa itu....
memang sesuai ditampar cikgu azizan. patut paknya berterima kasih!
Quote Rainrein 19-12-2017 12:33 PM
Mak pak x sayang anak macam ni la. Cikgu nak tolong didik jadi manusia pun x bagi. Bukannye cikgu tu pukul sebab kesalahan kecik kecik.  
Quote matamata 19-12-2017 12:38 PM
Siasat budak tu, dakwa penjaga dia sekali....kuatkuasakan undang2
Quote noraidil_06 19-12-2017 12:44 PM
Nape dnaa eh? Bkn betul2 bebas ni
Quote wookiehoney 19-12-2017 12:49 PM
noraidil_06 replied at 19-12-2017 12:44 PM
Nape dnaa eh? Bkn betul2 bebas ni

baru ingat nak tanya akak
Quote wookiehoney 19-12-2017 12:49 PM
noraidil_06 replied at 19-12-2017 12:44 PM
Nape dnaa eh? Bkn betul2 bebas ni

baru ingat nak tanya akak
Quote jointhecurse 19-12-2017 12:56 PM
darjah 5.. daku hinggat dh form2!
Quote Madel 19-12-2017 01:04 PM
Tahniah cikgu Azizan. Teruskan usaha murni mengajar dan mendidik anak bangsa
Ada ramaiiii lagi student yg menghargai segala usaha bakti kamu.
Quote scorpionkiki 19-12-2017 01:15 PM
idril replied at 19-12-2017 12:26 PM
aduhai baru darjah 5 dah rosak rupa itu....
memang sesuai ditampar cikgu azizan. patut paknya berte ...

ler sekolah rendah rupanya...dah hidu gam..ingat dah menengsh
Quote samasam90 19-12-2017 01:18 PM
noraidil_06 replied at 19-12-2017 04:50 AM
Kalau dpp tarik balik kes, biasanye dilepaskan n dibebaskan. Hurnmn reporter x abis lapor kut

maksud akak mcm mn? reporter tu stated dilepaskan tanpa dibebaskan.. apa maksud dia.. kenapa boleh macam tu
Quote de_ikea 19-12-2017 01:28 PM
noraidil_06 replied at 19-12-2017 12:50 PM
Kalau dpp tarik balik kes, biasanye dilepaskan n dibebaskan. Hurnmn reporter x abis lapor kut

Baru nk tanya kaka loyer.
Apa maksud dilepaskan tanpa dibebaskan?
Quote NekNgah 19-12-2017 01:29 PM
Alhamdulillah.
Quote noraidil_06 19-12-2017 02:29 PM
Dilepaskan tanpa dibebaskan kan tu kami lawyers pggl DNAA. Discharge not amounting to acquittal.

Bile kite kena dnaa, bile2 masa kite akn dipggl blk utk dituduh semula.

Sy bkn criminal lawyer.tp tahu la serba-skit. Nanti hrp2 ade lawyer criminal explain.
Quote dreamy_forest 19-12-2017 02:46 PM
Maknanya takdela settle lagi kan
Quote Burong_Hantuk 19-12-2017 03:02 PM
alhamdulillah.
Quote miemiecha 19-12-2017 03:15 PM
suh lah mak pak budak tu didik anak dia sndri, beli gam bebanyak.. tgk dia blh layan ke x anak dia

Lihat semua komen(120)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-9-2022 06:28 AM GMT+8 , Processed in 0.070536 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top