Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Datin Ni Tak Matang Lah" - Netizen Kecam Diana Danielle Cepat Melenting

Oleh: Khair|18-12-2017 02:48 PM |Dilihat:4901| Komen: 33
Menyampaikan perkara baik itu sememangnya bagus, tapi ada cara tertentu untuk menegur seseorang atau mengingatkannya. Di laman sosial media sekarang memang mudah untuk siapa sahaja meninggalkan komen untuk menasihati mahupun dengan niat menyindir seperti dilakukan kebanyakan 'ustaz jelmaan' yang sering menggunakan hashtag Donedakwah. 

Cuba tengok komen di akaun sosial media selebriti atau orang terkenal pasti ada individu yang tak semena-mena meninggalkan komen suruh solatlah, suruh baca al-Quranlah dan sebagainya. 



Baru-baru ini di Instagram Diana Danialle, seorang netizen meninggalkan komen "Baca al Quran... Apa Susah..".

Komen tersebut ditinggalkan pada sebuah gambar dimuat naik Diana yang memaparkan wajahnya tanpa secalit mekap selain tidak menggunakan filter kamera. 

Tidak dinafikan, walaupun tanpa solekan Diana Daniella sememangnya mempunyai kecantikan semula jadi dan masih lagi kelihatan berseri.



Posting tersebut dibanjiri komen positif daripada peminat, namun terselit juga komen yang memesan supaya Diana sebaiknya membaca Al-Quran. 

Bagus sebenarnya saranan individu terbabit, cumanya ia agak kurang sesuai dan berbunyi seolah-olah menyindir isteri kepada Farid Kamil itu. 



Mungkin 'sentap' dengan pesanan seperti itu, Diana memulangkan paku buah keras dengan menyuruh netizen berkenaan membaca al-Quran daripada bertandang ke laman instagramnya. 



Apa pula kata netizen lain?

Foto: IG Diana Danielle

Biasanya komen-komen seperti ini pasti ditinggalkan oleh akaun palsu bertujuan sengaja meraih perhatian orang ramai. Bukan tak boleh hendak menegur artis atau sesiapa sahaja, tetapi tegurlah dengan cara yang sopan dan berhemah, okey? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
5
Terkejut
10
Sedih
5
Lawak
7
Bosan
4
Komen: 33
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote lhrunderground 18-1-2018 02:04 AM
Boringgggggggg

Lain-lain Komen

Quote Andyscenes 18-12-2017 02:49 PM
Muka dia ni mcm bini aku.
Quote de_ikea 18-12-2017 03:03 PM
Andyscenes: Muka dia ni mcm bini aku.

Wah Cantiknyaaaa bini chuolssss
Quote zulka 18-12-2017 03:43 PM
bini aku lagi cantik
Quote Skuau 18-12-2017 03:59 PM
Wow! dah DATIN dh DD...
Quote haryatie 18-12-2017 04:17 PM
geli hati pulak dgn jawapan dia..
Quote moonbug 18-12-2017 04:28 PM
Andyscenes: Muka dia ni mcm bini aku.


Cantik bini ko
Quote onexox97 18-12-2017 04:34 PM
Andyscenes replied at 18-12-2017 02:49 PM
Muka dia ni mcm bini aku.

lawanya
jaga baik2
Quote onexox97 18-12-2017 04:35 PM
zulka replied at 18-12-2017 03:43 PM
bini aku lagi cantik

syukurlah jadi suami yg sentiasa rasa isteri paling cantik
Quote onexox97 18-12-2017 04:36 PM
org suruh baca alquran, takyah la sentap
kalau sentap juga tak perlu reply pum
Quote Andyscenes 18-12-2017 05:33 PM
onexox97 replied at 18-12-2017 04:34 PM
lawanya
jaga baik2

Bini aku garang haha..
Quote Andyscenes 18-12-2017 05:33 PM
de_ikea replied at 18-12-2017 03:03 PM
Wah Cantiknyaaaa bini chuolssss

Of course la bini iols knn hehe
Quote Andyscenes 18-12-2017 05:34 PM
moonbug replied at 18-12-2017 04:28 PM
Cantik bini ko

Tgk la sape yg mengayat
Quote onexox97 18-12-2017 05:35 PM
Andyscenes replied at 18-12-2017 05:33 PM
Bini aku garang haha..

garang garang pun itu yang awk puja kan
Quote Andyscenes 18-12-2017 05:55 PM
onexox97 replied at 18-12-2017 05:35 PM
garang garang pun itu yang awk puja kan

Knnn... sabar jelah.
Quote Dollyzzzz 18-12-2017 07:00 PM
Tak nak dgr nasihat manusia...
Nak dgr nasihat sapa?
Tapi cara nasihat or cadangan netizen perlu juga diambil kira. ..
Quote alinone78 18-12-2017 08:31 PM
Budak lagi
Banyak benda kena belajar
Takat baru 2 anak tu kira belum matang
Quote jazaa100 18-12-2017 09:51 PM
Andyscenes replied at 18-12-2017 02:49 PM
Muka dia ni mcm bini aku.

Cantik bini kau.....

Aku suka tgok DD ni...dulu tak suka sbb muka dia dulu klu berlakun mcm tahan berak....skrg dah ok....
Quote jazaa100 18-12-2017 09:53 PM
Andyscenes replied at 18-12-2017 05:34 PM
Tgk la sape yg mengayat

Eksyen nya......

Selalunya org cantik, laki mesti tak hensem.....
Quote MissVixen 18-12-2017 10:33 PM
Andyscenes replied at 18-12-2017 02:49 PM
Muka dia ni mcm bini aku.

Muka andi ada macam farid kamil?

Lihat semua komen(33)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055299s Gzip On
To Top