Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Umur 24 Tahun Tapi Bilik Macam Tongkang Pecah. Ini Cara Si Ibu 'Sekolahkan' Anaknya..

18-12-2017 12:07 PM|Oleh: Amiey | Dilihat: 2875| Komen: 30

Bilik tidur sepatutnya menjadi tempat untuk kita berehat melepas lelah selepas melakukan aktiviti harian. 

Namun, apakah perasaan anda sekiranya bilik tidur berada dalam keadaan bersepah dan kotor?


Seorang ibu bertindak memuat naik beberapa keping foto bilik anak gadisnya yang berusia 24 tahun ke laman sosial selepas kecewa melihat bilik anak gadisnya yang bersepah. 

Wanita berkenaan yang memuat naik gambar itu di laman Facebook miliknya berkata,

"Apa yang korang rasa kalau anda sudah membuat bilik khas untuk anak tapi dia pula buat begini? Dia sudah berusia 24 tahun pula tu," ujarnya.

Si ibu yang rimas dengan keadaan bilik anaknya memuat naik gambar tersebut di laman Facebook...

Amy yang berang dengan tindakan ibunya yang disifatkan memalukan itu bagaimanapun menafikan yang biliknya sentiasa bersepah seperti di dalam gambar sebaliknya itu hanya terjadi kerana dirinya kurang sihat. 

"Dalam beberapa minggu lepas saya tidak sihat jadi saya mengemas dengan minimum sahaja," katanya.


Tambahnya lagi, dia sudah pun mula mengemas biliknya namun ibunya tidak nampak usahanya mengemas bilik. 

Ibunya kerap membebel dan menegur keadaan biliknya dan bertindak memuat naik gambar tersebut kerana mahu meraih sokongan orang ramai bagi membuktikan padanya yang biliknya sememangnya bersepah. 







"Ibu saya suruh baca komen di laman sosial tu. (Saya tak nafikan) yang sesetengah komen tersebut ada betulnya dan munasabah.

Saya tak kisah jika ibu mahu datang melihat bilik saya, tapi cukuplah sebulan sekali je," katanya lagi.

Bagi Amy, keadaan biliknya tidak memberi kesan kerana biliknya bukanlah berada dalam ruang utama rumah mereka. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 30
Komen

Previous : Mainan Seks 3D 'Custom-Made' Wajah Pasangan Dikecam Netizen

Next       : Jangan Nak Mudah Je, Bahaya Panaskan Makanan Dalam Bekas Plastik!

Komen Terbaru

Quote botol_purple 29-12-2017 01:11 PM
Hahahahha.. Amik ko..  

Lain-lain Komen

Quote Artemesiaa 18-12-2017 12:15 PM
Good mom, buat si anak bila dah kantoi banyak pulak alasannya
Quote Cari-Faizal 18-12-2017 12:21 PM
X takut ade tikus ke?
Quote myakayina 18-12-2017 12:28 PM
mcm mana dia boleh tido dlm bilik mcm tu...  aku yg tengok pun dah sesak napas..
Quote kechikchomel 18-12-2017 12:39 PM
anak dia cantik tak?
slalu orang cakap kalau muka cantik ni pengotor

Quote haryatie 18-12-2017 12:53 PM
jnis x mkn saman punya ank...
da bsar gajah x kn nk emak lg kemaskn bilik tu

Quote jointhecurse 18-12-2017 01:00 PM
dasar pemalas
Quote MyNameIsIris 18-12-2017 01:05 PM
Alasan tak sihat beberapa hari tapi bilik macam tongkang pecah nampak macam dah berbulan tak kemas
Quote eyansss 18-12-2017 01:16 PM
pengotor nak mams sungguh
Quote batmana 18-12-2017 01:31 PM
tu gmba anaknya ke maknya?
konfuse aku
Quote whadda 18-12-2017 02:12 PM
tu maknye ke.. mudanye
Quote Cari-Amiey 18-12-2017 02:48 PM
batmana replied at 18-12-2017 01:31 PM
tu gmba anaknya ke maknya?
konfuse aku

Gambar anak dia. Anak dia cuba buktikan bilik dia taklah bersepah sangat..
Quote Cari-Amiey 18-12-2017 02:52 PM
kechikchomel replied at 18-12-2017 12:39 PM
anak dia cantik tak?
slalu orang cakap kalau muka cantik ni pengotor

Tu anak dia yang selfie tu.. hihi
Quote kechikchomel 18-12-2017 02:53 PM
Cari-Amiey replied at 18-12-2017 02:52 PM
Tu anak dia yang selfie tu.. hihi

anak ke tu???
ingatkan makkk

Quote Cari-Amiey 18-12-2017 02:53 PM

lipas lagi seramssss
Quote Burong_Hantuk 18-12-2017 02:56 PM
wah kotornya bilik.mujur tak ada badak atau lembu sesat dalam bilik tuh
Quote yangsemb 18-12-2017 02:59 PM
Homaigaddd....mmg sepah rabakk dik non
Quote krustykrab 18-12-2017 03:05 PM
penipu lah....kalau ko ni sentiasa megemas bilik ko, kalau sekaliko  jatuhsakit takde nya bilik bersepah mcm tu
Quote fly_in_d_sky 18-12-2017 03:31 PM
hmmm bagus ler .. teruskan
cik T .. cik Mut .. segala cik akan melepak sekali ..
Quote afie_m 18-12-2017 04:11 PM
ish..tgk pun dah sosak...

Lihat semua komen(30)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.050353s Gzip On
    To Top