Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Keji, Ibu Tunjuk Aksi Ranjang Depan Anak

15-12-2017 09:55 AM |Dilihat:6236| Komen: 93
Sudahlah curang, wanita tergamak membiarkan anak bongsunya yang merupakan orang kelainan upaya (OKU) menonton aksi ranjangnya bersama kekasih.

Kejadian berlaku di rumah wanita terbabit di Sungai Jelok, Kajang, ketika suaminya tiada kerana menjaga ibu yang sakit.



Memetik Sinar Online, kejadian berlaku sejak September lalu dan terbongkar selepas jiran memaklumkan suami wanita berkenaan mengenai perbuatan terkutuk isterinya itu.

Sepanjang ketiadaannya di rumah, tiga anak mereka berusia enam, sembilan dan 11 tahun tinggal bersama isterinya, kata Ketua Polis Daerah Kajang Asisten Komisioner Dzaffir Mohd Yussof.

"Suami wanita berkenaan diberitahu anak tirinya yang berusia 11 tahun bahawa ibu mereka bersama teman lelakinya melakukan hubungan seks dan akan mengarahkan anak bongsunya untuk melihat perbuatan terkutuk berkenaan.

"Kejadian itu menyebabkan anak bongsu itu kini trauma. Malah ibu serta teman lelakinya turut menunjukkan aksi tersebut di hadapan dua lagi anaknya," katanya

Tambah Dzaffir, pihaknya menerima laporan pada 23 November dan menahan isteri serta teman lelakinya yang masing-masing berusia 35 dan 46 tahun itu kira-kira jam 7.30 malam, kelmarin, di sebuah restoran di Jalan Semenyih Sentral.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 15 Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017 kerana menyebabkan kanak-kanak memerhati mana-mana orang lain melakukan aktiviti yang bersifat seksual," katanya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
5
Terkejut
0
Sedih
4
Lawak
0
Bosan
4
Komen: 93
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Modngengade 12-3-2018 08:28 AM
famri7 replied at 11-3-2018 11:40 PM
Ummah syorga xmakam babi ke sister?

motip sister gigih reply post yg dah berkurun lamanya....jobless ke?

Lain-lain Komen

Quote aHoi83 15-12-2017 09:16 AM
Jalang sungguh ...
Quote joy_ah 15-12-2017 09:24 AM
dafuq
setengah org memang tak layak jadi mak
Quote Simunggu 15-12-2017 09:34 AM
35 thn..MILF...
Quote biskutsusu 15-12-2017 09:38 AM
bodoh punya mak
ko nak mengesek, sukati la
jangan paksa anak tengok
bangsat sangat perangai
Quote chazey 15-12-2017 09:39 AM
Edisi mutiaraku berdenyut hapanya, ni edisi tatakut azab nuraka hokeh hakak Mod!

Quote chazey 15-12-2017 09:39 AM
joy_ah replied at 15-12-2017 09:24 AM
dafuq
setengah org memang tak layak jadi mak

Kan! Kesian sangat anak tu sampai trauma!
Quote chazey 15-12-2017 09:40 AM
Simunggu replied at 15-12-2017 09:34 AM
35 thn..MILF...

Sudah2 la tu fetish bini urang!
Quote tri-max 15-12-2017 09:43 AM
takkan takde satu sel pon dalam kepala hotak pompuan tu yg berfungsi normal?
anak trauma smpi bila2 taw,
Quote borrow 15-12-2017 09:50 AM
anak tiri . At least acik ni dh kawen 2 kali. Totap tak puas .

Giler zina dpn anak

Jiran pun nampak kew ek
Quote Modngengade 15-12-2017 09:53 AM
chazey replied at 15-12-2017 01:39 AM
Edisi mutiaraku berdenyut hapanya, ni edisi tatakut azab nuraka hokeh hakak Mod!

baik sister....nanti akak update tajuk

Quote kikuri 15-12-2017 09:53 AM
bodoh punya mak... takde perasaan malu langsung
Quote chazey 15-12-2017 09:55 AM
Modngengade replied at 15-12-2017 09:53 AM
baik sister....nanti akak update tajuk

Muah muah hugs untok kaka Mod atas keprihatinan!
Quote Modngengade 15-12-2017 09:55 AM
chazey replied at 15-12-2017 01:55 AM
Muah muah hugs untok kaka Mod atas keprihatinan!

tengkiu sayam....sis chazey yg gorjes!!!!!

Quote chauky314 15-12-2017 09:55 AM
jalang sungguh mak dia
Quote petit-saconnex 15-12-2017 09:57 AM
nak terkejut jugakah dgn edisi pprt camni?
Quote Vokuro 15-12-2017 10:02 AM
Birah nya puki kau dek
Quote Burong_Hantuk 15-12-2017 10:02 AM
Apa p[unya parempuan nih?tak guna betol
Quote iloveselangor 15-12-2017 10:03 AM
Ni supporter Viva Palestin ke dik?

Quote iloveselangor 15-12-2017 10:05 AM
Ni rakyat yang menangis Al-Quds dijajah Israel tu ka dik?

Lihat semua komen(93)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090223s Gzip On
To Top