Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis

Mainan Seks 3D 'Custom-Made' Wajah Pasangan Dikecam Netizen

18-12-2017 06:06 PM|Oleh: Norlili | Dilihat: 2742| Komen: 10

Perayaan Krismas dah semakin hampir, pasangan masih terfikir-fikir nak hadiahkan apa dekat yang tersayang? Bosan lah asyik bunga, jam, beg tangan, kasut dan lain-lain. Mestilah ramai yang mahukan kelainan, kan? 

Disebabkan ramai yang mahukan kelainan, maka Wobbling Willy mencipta sesuatu yang baru dan mungkin ada pihak akan teruja dengan hadiah ini!


Foto: Daily Mirror

Adoi, kalau dulu ada patung seks semata-mata untuk puaskan nafsu lelaki, kini muncul pula mainan patung seks 3D lengkap dengan wajah pasangan masing-masing. Dunia semakin mengarut!


Foto: Wobbling Willy

Patung mainan berwajah 3D ini dicipta 100% daripada silikon yang biasa dijual di pasaran. Apa yang perlu dilakukan, mereka cuma perlu menghantar gambar pasangan dan tunggu sahaja hadiah ini sampai ke tangan si dia. Tekan-tekan saja, siaplah mainan ditempah khas ini!



Eww, gelilah! Seriuslah ada yang mahukan benda macam ini?


Foto: Mail Online

Bahaya betul kalau jatuh ke tangan anak kecil! Tak ke nanti dia ingat tu mainan baru yang ada rupa bapanya? Ada-ada sahaja idea mengarut mereka ni. Jangan terjebak sudahlah ya? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
2
Komen: 10
Komen

Previous : Wow! Budak 6 Tahun Dapat RM44 Juta Setahun Hanya Dengan Bermain Youtube!

Next       : 'Anak Duyung' Meninggal Dunia Selepas Empat Jam Dilahirkan

Komen Terbaru

Quote mieymiey 20-12-2017 02:24 PM
Muka kartun? Ingatkan muka manusia real

Lain-lain Komen

Quote susukambingbest 18-12-2017 06:31 PM
bodo pnya idea. nti ada plk org sabotaj antar kt rumah musuh, kmudian anak musuh bukak, tgok mainan lucah brupa bapak or maknya
Quote samasam90 18-12-2017 06:49 PM
sebiji ke muka tu? kalau sekadar muka kartun, baik tak payah.. kalau serupa sebijik ala2 madame tussaud, meolls nak letak muka beckham.. merecikkkkkkk
Quote samasam90 18-12-2017 07:07 PM
btw, cari norlili duduk dlm gua ke sebelum ne? atau baru tumbuh bulu? benda ne biasa kot dlm rumah kokosen, bujang atau dah kahwin
Quote armin 18-12-2017 10:38 PM
susukambingbest: bodo pnya idea. nti ada plk org sabotaj antar kt rumah musuh, kmudian anak musuh bukak, tgok mainan lucah brupa bapak or maknya

Thanks for the idea
Quote LavaUollss 18-12-2017 10:43 PM
Aik...editor cari pun kena potong kredit ke? kredit sampai nregatif
Quote emily.topaz 18-12-2017 11:09 PM
Stupid idea. Seriously stupid!
Quote precious_chicas 19-12-2017 08:39 AM
seriously?! hahaha. so many ways, why this?
Quote Artemesiaa 19-12-2017 12:40 PM
Nak xmas ni macam2 idea dia orang keluarkan as gift
Quote Cari-Faizal 20-12-2017 02:11 PM
jahanam dunia
Quote mieymiey 20-12-2017 02:24 PM
Muka kartun? Ingatkan muka manusia real

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.047044s Gzip On
    To Top