Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Gian 'Bertenggek', Lelaki Maut Jatuh Bangunan 62 Tingkat

12-12-2017 03:44 PM |Dilihat:7579| Komen: 120
Disebabkan sifat keberaniannya yang luar biasa sebelum ini, seorang lelaki dari China berjaya mengumpul ribuan pengikut di laman sosial Weibo.

Namun akhirnya semua ini memakan dirinya sendiri apabila maut ketika aksi terakhirnya di atas sebuah bangunan gagal.

BBC melaporkan,  Wu Yongning, 26, meninggal dunia selepas terjatuh dari bangunan 62 tingkat di Changsa.

Walau bagaimanapun, kematiannya hanya disahkan sebulan kemudian oleh kekasih Wu sendiri selepas pengikutnya tertanya-tanya tentang kehilangannya dari laman sosial.

Sumber menambah, Wu melakukan aksi terakhirnya untuk memenangi wang bernilai 100,000 yuan (RM61,582.48).

Salah seorang ahli keluarganya memberitahu, Wu memerlukan wang tersebut untuk perkahwinan dan untuk merawat ibunya yang sedang sakit.

Dia sebenarnya mahu melamar kekasihnya sehari selepas hari kejadian, namun hajatnya tidak kesampaian, tambahnya.

Wu sebelum ini memang terkenal dengan video yang memaparkan dirinya suka bertenggek atas bangunan tinggi tanpa menggunakan sebarang peralatan keselamatan. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 120
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote msdummy.2018 25-1-2018 12:20 AM
Orang skrg mcm2lah.. Pelik 2 {:question

Lain-lain Komen

Quote shroom_5 11-12-2017 09:59 PM
kesiannya..nampak dia struggle nak naik balik tu
Quote noraidil_06 11-12-2017 10:00 PM
I dont want to see!  But my curiosity is killing me
Quote AbukRokok 11-12-2017 10:05 PM
xde ke gambar selepas beliau landing ??????
mesti mercik
Quote xtahumenahu 11-12-2017 10:05 PM
Berdebar aku tgk
Quote dubuk 11-12-2017 10:09 PM
stop the madness
Quote iloveselangor 11-12-2017 10:14 PM
Cash!!!!! Cash!!!!
Quote Decaffeinated 11-12-2017 10:16 PM
yup....

kalau yang jenis terbayang2 terlebih emo x payahlah tengok....

Quote buzzardazz 11-12-2017 10:19 PM
ishhhh...
Quote Peaches113 11-12-2017 10:19 PM
Xsanggup nak tengok
Quote cmf_premierleag 11-12-2017 10:23 PM
Semoga rohnya dicucuri rahmat
Quote spiderman80 11-12-2017 10:24 PM
Jackie Chan pun tak ada telur nak buat stunt camtu.
Quote liyamariska 11-12-2017 10:25 PM
serious ai tergamam tgk masa dia terjatuh....
Quote matchstick 11-12-2017 10:27 PM
Kesian pulak sbb dia buat keja ni utk cari duit..patut bawak lah kawan time buat keja bahaya gini.
Quote dodifarid 11-12-2017 10:29 PM
spiderman80 replied at 11-12-2017 10:24 PM
Jackie Chan pun tak ada telur nak buat stunt camtu.

Spiderman perancis yang penah nak panjat klcc masih selamat sampai sekarang.. dia tu lagi gila...
Quote taikor 11-12-2017 10:30 PM
die yg pilih cara mati begini
Quote dubuk 11-12-2017 10:30 PM
@dodifarid mana video satu lagi.. delete ke
Quote spiderman80 11-12-2017 10:31 PM
dodifarid replied at 11-12-2017 10:29 PM
Spiderman perancis yang penah nak panjat klcc masih selamat sampai sekarang.. dia tu lagi gila...

Haah betul.


Quote rospinki 11-12-2017 10:31 PM
Tak sanggup tengok
Quote CiliPadiSedap 11-12-2017 10:32 PM
satu je respect sanggup begini demi emak.  daripada merempit buang nyawa sebab nak tunjuk girlfriend baik buat cmni.

Lihat semua komen(120)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.099650s Gzip On
To Top