Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

"Yang, Nyanyilah Dengan Bie,"-Takut Lagu Tak Laku, Aliff Syukri Pujuk Isteri Ganti Sajat?

Oleh: Abdul|12-12-2017 03:16 PM |Dilihat:2637| Komen: 15

"Yang, tolonglah nyanyi lagu dengan Bie..."

Itulah rayu jutawan kosmetik terkemuka Datuk Aliff Syukri dalam video terbaru beliau yang tular di media sosial sejak beberapa hari yang lalu.

Gara-gara lagu "Abang nak tegur" yang setakat ini mendapat 259k dislike di laman youtube, Datuk Aliff akhirnya mengalah dengan komen para netizen yang rata-rata mahu Datin Shahida menggantikan Sajat sebagai teman duet untuk lagu itu.

Foto: IG Aliff Syukri 
Dalam video tersebut, Datuk Alifft berada di Sepanyol untuk pembikinan muzik video lagu itu bersama Sajat, dilihat terdesak memujuk isterinya itu berduet dengannya.

Yelah, duit dah habis beribu shooting sampai ke luar negara, mahu tak risau kalau klip video itu juga mendapat banyak dislike dan kecaman dek kerana suara Sajat.

Saksikan video Datuk Aliff memujuk isteri beliau tersebut di bawah.



Apa yang merumitkan lagi keadaan, Datin Shahida buat masa ini masih lagi enggan berduet dengan suaminya dan masih lagi mempertimbangan pujukan suami tersayangnya itu.

Namun apa yang melucukan ialah komen para netizen yang boleh pecah perut dibuatnya.


Buat Datuk Aliff, semoga bertabahlah, lain kali pilih pasangan duet tu betul-betul, kan dah pening kepala sekarang. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 15
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote yangsemb 17-12-2017 06:37 PM
Haaaa...kan lebih serasi nyani dgn wifey
{:smile

Lain-lain Komen

Quote mizkajura 12-12-2017 12:24 PM
Hareee lagu {:nose
Quote dutch_lady 12-12-2017 12:44 PM
hahaha...

sajat x rase nak terjun bangunan ke baca komen2 netizen ni....
Quote Artemesiaa 12-12-2017 12:46 PM
Gila perhatian sangat
Quote Miss.Rara 12-12-2017 12:52 PM

tak sentap ke sajat nengok bideo ni...  huhu
Quote mieymiey 12-12-2017 01:52 PM
Hahahahahaha. Kang Sajat kata netizen dengki dengan bakat nyanyian yang Allah kurniakan pada dia
Quote fushimi 12-12-2017 02:41 PM
duet je ngan bang jat tu


buat 1 album
Quote miemiecha 12-12-2017 03:40 PM
sore ajat dah ade org blh tiruuuu
Quote fushimi 12-12-2017 03:43 PM
kesian bang jat sehabis daya kepit sore heshe

hujung hujung dikeji ummah
Quote Meiizu 12-12-2017 05:39 PM
sajat dasar pondan.dlm ati sentap laa tu ..takkan abg jat tak baca komen viral
japlagi mau sajat video, dia berjaya duit byk org dengki..hisshhh itu je yg di ulang cakap
Quote funnyTONE 12-12-2017 06:41 PM
Kuat betul jiwa perempuan sajat hadapi kecaman dr netizen
Quote L_Z 12-12-2017 08:38 PM
Sajat dah bilang....suara tak penting..yg penting ada nonok....choiiii mampos la pondan sekor ni
Quote gekkou 12-12-2017 11:45 PM
baru aku tahu wife alif  syukri ni bekas penyanyi nasyid (baca komen netizen
Quote asmimie 13-12-2017 02:10 AM
Heran tul dato ni..dlm ramai2 penyanyi kat dlm malaysia ni..nape sajat yg dipilihnya..why..why..why..? {:question
Quote zetty1978 13-12-2017 05:11 AM
Sedap ke suara bini dia.. aku dgr iklan 7bunga tu mcm kelakar pulak .. suara bininya mcm sengau gila .. xtau la kalau dibuat2 tp seriuslah mmg x sedap .. tp berganda lg x sedap suara sajat
Quote yangsemb 17-12-2017 06:37 PM
Haaaa...kan lebih serasi nyani dgn wifey
{:smile

Lihat semua komen(15)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.050069s Gzip On
To Top