Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Aww, Bayi Dengan Rambut 'Wolverine' Gemparkan Dunia

8-12-2017 10:00 AM|Oleh: Norlili | Dilihat: 1769| Komen: 19

Comelnya! Bayi berusia 5 bulan dilahirkan dengan rambut lebat sampai digelar 'Wolverine'. Malah, imbasan yang dilakukan pada usia 20 minggu, bayi ini disangka perempuan kerana berambut lebat, lapor Mirror. 


 
Bayangkan betapa terkejutnya doktor apabila yang 'keluar' adalah bayi lelaki, malah doktor bersama-sama jururawat mengerumuninya kerana tak boleh 'tahan' dengan wajahnya yang terlajak comel itu!



Menginjak usia 5 bulan, bayi yang diberi nama Bobby itu mengejutkan dunia apabila gaya rambutnya seolah-olah menyerupai 'Wolverine', watak dalam filem Marvel X-Men. 



Menurut ibu bapanya, Rachel dan Gareth Carter, setiap hari mereka terpaksa membasuh, mengering dan menyisir rapi rambut Bobby kerana ia tidak pernah gugur sejak kelahirannya. 



"Sebaik dia lahir, Bobby seperti selebriti kerana semua orang mahu memegang dan bergambar dengannya," kata Rachel. 

Lantaran itu, mereka suami isteri bersepakat membuka laman Instagram bagi mendokumentasikan pembesaran Bobby agar dapat dilihat orang ramai. 

Aww, untung lah kan dapat anak comel dan unik begini!


Foto: Mirror

Namun di sebalik keterujaan orang ramai, Rachel turut berkongsi dia terpaksa menyorokkan Bobby di dalam kereta sorong kerana tak mahu diserbu orang ramai yang teruja dengan rambut anaknya. 

Hai, susah juga ya! Ada baik dan buruknya. Semoga membesar dengan sihat ya, adik comel! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 19
Komen

Previous : Gadis Cilik Tercantik Di Dunia Macam Patung, Rasa Nak Picit-picit Je!

Next       : Hati-Hati! Kena Tahu Jenis Pujian Lelaki Pada Wanita, Mana Satu Yang Ikhlas?

Komen Terbaru

Quote acik79 13-12-2017 03:02 AM
Baby mat saleh biasanya lahir2 botak...

Lain-lain Komen

Quote harrypoter 8-12-2017 03:49 PM
comel
Quote saviour_09 8-12-2017 04:59 PM
waahhh comel!
macam ankel la
Quote vanillaninja 8-12-2017 05:13 PM
Lebatnya rambut! Comel
Quote Siputjelly 8-12-2017 05:18 PM
aww so cuteee {:childlike
Quote emily.topaz 8-12-2017 07:11 PM
comelnye lahai anak
Quote batmana 9-12-2017 05:33 PM
ni klu dtg malaysia
abis jadi poster pomade
Quote pakwetizzaqyah 9-12-2017 08:51 PM
logan is that you, you reborn yet rebooted? hahahhaa

jeles aku...aku nak rambut wolverine gak...malangnya rambut aku mcm charles xavier....hahahahaha
Quote HannahMontana 9-12-2017 09:27 PM
tak mcm unccle trumpet ke ???
Quote armin 10-12-2017 12:24 AM
Ikut rambut siapa? Tgk parents rambut takdela lebat sgt. Tp mmg cute.
Quote M.Rose 10-12-2017 05:36 AM
Imut banget
Quote chinta89 10-12-2017 03:35 PM
serius comellll!
Quote mieymiey 11-12-2017 12:17 PM
Comelnyerrrr
Quote lolita737 11-12-2017 02:54 PM
comel la awak ni..
Quote miemiecha 11-12-2017 04:02 PM
mek tgk cam dr stangers je
Quote mamapea 11-12-2017 04:27 PM
kulit putih melepak...makbapak xde pulak kulit putih mcm tu...
Quote Ipo 11-12-2017 08:17 PM
Subhanallah..comelnyaaaa
Quote anees~nuhara 12-12-2017 03:45 PM
alahaiii kiutnya diaaaa
Quote mizruncing 12-12-2017 03:53 PM
woww so cute
Quote acik79 13-12-2017 03:02 AM
Baby mat saleh biasanya lahir2 botak...

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.048202s Gzip On
    To Top