Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pengetua Madrasah Didakwa Lakukan Kelucahan Melampau Pada Pelajar

7-12-2017 06:43 PM |Dilihat:1209| Komen: 24
Harapkan pagar, pagar makan padi. Itulah yang berlaku bila seorang pengetua madrasah didapati melakukan kelucahan terhadap pelajarnya. 

Harian Metro melaporkan seorang bekas pengetua madrasah dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan melakukan kelucahan melampau terhadap empat pelajar lelaki.

Tertuduh, 35 tahun, didakwa berbuat demikian terhadap mereka, usia 14 tahun dan 16 tahun, di sebuah rumah di sini pada Jun dan Ogos 2016. 

Lelaki itu, yang tidak dinamakan, mengaku tidak bersalah atas tuduhan bawah Seksyen 377D Kanun Keseksaan, lapor portal Harian Metro.

Beliau boleh dikenakan hukuman penjara maksimum dua tahun jika disabitkan.

Foto Carian internet
Majistret Ferhanshah Ferene menetapkan ikat jamin RM16,000. Tertuduh juga diarah melapor diri setiap bulan kepada pegawai penyiasat.

Sebutan semula kes ditetapkan 14 Disember ini.

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 24
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Vokuro 8-12-2017 10:02 AM
samasam90 replied at 7-12-2017 07:14 PM
ce bagitahu apa tu kelucahan melampau.. bagi tayang bebird ka?

raba raba konek atau lancapkan konek bebudak itu kot?

Lain-lain Komen

Quote Bedah.Cun 7-12-2017 06:45 PM
Euuuuw homo pedoo bangsattt
Quote barfi 7-12-2017 06:46 PM
Mana2 pun dah tak selamat la zaman sekarang. Dirumah kena rogol dengan ahli keluarga sendiri. Di sekolah kena dengan cikgu. Di madrasah kena dengan ostad. Haramjadah betul jantan2 sangap ni!
Quote AbukRokok 7-12-2017 06:51 PM
semalam bilal hari ni pengetua madrasah pulak
Quote pooh~key 7-12-2017 07:03 PM
barfi: Mana2 pun dah tak selamat la zaman sekarang. Dirumah kena rogol dengan ahli keluarga sendiri. Di sekolah kena dengan cikgu. Di madrasah kena dengan os ...


Jangan jadi innocent sangat sis. Dari zaman dulu lagi kes umpama gini dah banyak. Cuma zaman tu masing2 bodo2 alang tak reti nak report lagi termasuk sentimen malu serta takut dengan pandangan masyarakat sekeliling yang jua turut bodo2 alang sis. Iya sis. Akak kata orang zaman dulu bodo2 alang sis.
Quote cikgukafa 7-12-2017 07:09 PM
SAtu sel dgn nuar tak???

Mahgrib dulu

Quote samasam90 7-12-2017 07:13 PM
cikgukafa replied at 7-12-2017 11:09 AM
SAtu sel dgn nuar tak???

Mahgrib dulu

kenalan cikgu kafa ka?
Quote samasam90 7-12-2017 07:14 PM
ce bagitahu apa tu kelucahan melampau.. bagi tayang bebird ka?
Quote mizkajura 7-12-2017 07:58 PM
Bila otak mencair dan menjadi sperm. Kepala hotak beku jadi Kepala kote{:nose
Quote eLiaD 7-12-2017 08:08 PM
Edited by eLiaD at 7-12-2017 08:11 PM

rasanya berita ni dh hangat tahun lps yg melibatkan anak seorang pendakwah terkenal yg slalu muncul kt kaca tv ..kalau silap sori hehe
Quote chazey 7-12-2017 09:03 PM
eLiaD replied at 7-12-2017 08:08 PM
rasanya berita ni dh hangat tahun lps yg melibatkan anak seorang pendakwah terkenal yg slalu muncul  ...

Ni berita lain rasanya. Takda kena mengena dengan setaz Kazim tu. Kes sekolah heol, anak heol yang dituduh liwat junior.
Quote Burong_Hantuk 7-12-2017 09:14 PM
tenat betol sikap
Quote kiambang 7-12-2017 09:21 PM
Dunia  akhir zaman
..
Quote eLiaD 7-12-2017 10:08 PM
chazey replied at 7-12-2017 09:03 PM
Ni berita lain rasanya. Takda kena mengena dengan setaz Kazim tu. Kes sekolah heol, anak heol yang ...

a'ah kes kt tawau sabah nun..yg setaz kazim kt perak kn..hehe



Quote Decaffeinated 7-12-2017 10:18 PM
eLiaD replied at 7-12-2017 08:08 PM
rasanya berita ni dh hangat tahun lps yg melibatkan anak seorang pendakwah terkenal yg slalu muncul  ...

dik.... it takes longer to type than to read.... jgn malas...





Quote ckenj 8-12-2017 08:38 AM
Haishhh..semua da tak leh caya..
Quote dutch_lady 8-12-2017 08:55 AM

Beliau boleh dikenakan hukuman penjara maksimum dua tahun jika disabitkan.

dua tahun je hukuman maksimum????
patut kene sebat berkali2....
Quote Vokuro 8-12-2017 10:00 AM
stim tengok adik adik ini tak pakai kopiah ke dek??
Quote Vokuro 8-12-2017 10:00 AM
stim tengok adik adik ini tak pakai kopiah ke dek??
Quote Vokuro 8-12-2017 10:00 AM
stim tengok adik adik ini tak pakai kopiah ke dek??

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055778s Gzip On
To Top