Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Warga Emas Cabul Budak, Upah Aiskrim Untuk Tutup Mulut

7-12-2017 01:27 PM |Dilihat:1291| Komen: 32
Seorang warga emas mencabul seorang kanak-kanak perempuan berusia tujuh tahun sejak setahun lalu.

Dengan hanya bermodalkan aiskrim dan wang sebagai habuan, kanak-kanak yang juga anak kepada jirannya itu diminta untuk menutup mulut daripada memberitahu sesiapa pun.

Walau bagaiamanapun perbuatannya terbongkar apabila mangsa menceritakan kejadian terbabit kepada ahli keluarganya, yang kemudian bertindak menghubungi Talian Nur.

Harian Metro melaporkan, mangsa mengadu yang jirannya memberi upah aiskrim setiap kali dicabul.

Foto: Harian Metro
Sumber berkata, Mangsa memberitahu suspek memasukkan jari dalam kemaluannya selain turut meraba seluruh anggota badan dan juga pelbagai aksi tidak senonoh lain.

"Kejadian itu didakwa dilakukan suspek beberapa kali sejak tahun lalu terhadap mangsa di kawasan rumah mereka di Ayer Itam dan kanak-kanak berkenaan hanya membuat aduan kelmarin, katanya.

sepasukan pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat kemudian bergegas ke rumah mangsa dan laporan polis telah dibuat.

Hasil pemeriksaan mendapati ada koyakan lama pada kemaluan mangsa namun doktor belum dapat memastikan punca koyakan terbabit.

Suspek yang berusia 61 tahun kini direman tujuh hari bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 14 Akta Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak 2017, tambahnya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 32
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Simunggu 11-12-2017 09:25 AM

cerminkan anda sendiri sebelum kutuk org lain

Lain-lain Komen

Quote beloomberk 7-12-2017 11:57 AM
dah hilang akal ke atokk..?
pedo much?
Quote sarahmirza 7-12-2017 12:05 PM
Memang hari2 pakai kopiah atau kena tangkap polis baru nak pakai?
Siyallnya.. tua bangka pun bernafsu dengan budak kecik.
Nak salahkan siapa ni pasal dah banyak sangat lelaki tak berguna?
Quote nisako 7-12-2017 12:13 PM
eiiiiiiiiii jijik tul ...............dah tua x sedar diri
Quote prettyuglybabe 7-12-2017 12:17 PM
jantan jijik.. dah tua pun bodoh..
semoga mampus digelek lori..
Quote myakayina 7-12-2017 12:26 PM
ni yg dikatakan tua kutuk nak mampus..tak sedar diri.. budak 7 tahun kot..apa yg dia tau..vavi sangat atuk ni..
Quote koko2 7-12-2017 12:48 PM
bukan saja org muda mudi yg sakit otak..
tua bangka pun parah jugak
Quote shernazz 7-12-2017 12:50 PM
sian budak tu
tah dia sakit apa pon xtau
jilake btol atok neh
Quote Artemesiaa 7-12-2017 12:52 PM
Dasar mental hadap ler hukumannya lepas ni
Quote CardiGans85 7-12-2017 01:49 PM
Klu betol slh, sila mereput dlm jail. Bg mkn nasik kuah air paip je sekali sehari.
Quote saviour_09 7-12-2017 01:57 PM
gampang!
mampus mereput la dalam penjara kena liwat jubo kaw2!
Quote felinecat 7-12-2017 01:57 PM
banyak baca andrea kiss ke ni. anyway mcmne nak tgkap predator kalau kesnya dah lama. mcm budak ni, bleh trace ke kesan2 nya
Quote chinta89 7-12-2017 01:59 PM
org zmn skg tau suruh prmpuan jaga diri, pakai tutup aurat, etc...

ak rse mak pak patut didik anak lelaki sejak kecil supaya jgn buat bukan2 kat kaum wanita apetah lagi budak kecik yg tau tahu tu satu pencabulan terhadap dirinya!

tlg la wahai makpak, nasihat n jaga anak lelaki LEBIH dari jaga anak perempuan supaya anak lelaki tu bila dh besar dan tua mcm ni, tak cabul org!!!!
Quote ell768 7-12-2017 02:07 PM
kalau aku jd polis tu aku campak kopiah kat kepala tu..cukup2 laaa nak berlakon alim mcm gitu..babi nyer org tua!!
Quote Unicorn_heart 7-12-2017 02:22 PM
Tua bgini pula yg merosakkan budak-budak..  Sumbat la binatang ni dlm jail
Quote mizkajura 7-12-2017 03:19 PM
Gi mampos sendiri. Anak ko klu masih tak berpada2 jg cucu3 drpd atok ni mmg menempahla.....
Quote MyNameIsIris 7-12-2017 04:11 PM
NAMPAK muka macam baik-baik je
Quote cikgukafa 7-12-2017 04:13 PM
bercerita tentang aiskrim  dan cabul sx18,

ana terkenang ksiah jemin diaiskrimi dalam jamban.

baju biru jadi bukti.



Quote L_Z 7-12-2017 04:21 PM
Setakat masuk jari dlm p*p*t..aper la ko rasa....
Baik ko layan minah indon ja...ajak masuk umah ko..ko hinjut ja setiap hari...kompom puas...bodoh piang pprt jantan  ni...rasai ko...
Quote cikgukafa 7-12-2017 04:28 PM
L_Z replied at 7-12-2017 04:21 PM
Setakat masuk jari dlm p*p*t..aper la ko rasa....
Baik ko layan minah indon ja...ajak masuk umah ko ...

ya betul sekali, atau bawa masuk ke jamban dan diaiskrimi diatas mangkuk jamban.


Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.051000s Gzip On
To Top