Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Apa Yang Sheila Majid Cakap Tak Benar - Annuar Musa

7-12-2017 11:00 AM |Dilihat:3026| Komen: 101
Susulan kenyataan yang dikeluarkan oleh ratu jazz negara, Datuk Sheila Majid di twitter berkenaan kenaikan kos sara hidup, ia telah mendapat perhatian Ketua Penerangan Umno, Tan Sri Annuar Musa.

Katanya kenyataan berkenaan kenaikan kos sara hidup itu adalah tidak benar, malah banyak perkara yang dikatakan oleh Sheila adalah tidak benar.

"Banyak yang salah, kerana ini bukan bidangnya," ujarnya kepada Mstar Online.

Foto Mstar
Pun begitu, Annuar berkata dia menghormati pandangan dan tanggapan rakyat. 

Kita kena hormatI suara di luar sana. Kita kena beri perhatian. Kita kerajaan kena positif, katanya lagi. 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 101
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Bedah.Cun 11-12-2017 07:51 PM
Tutup sume. Sume duk rumah jer puasa macam mahatma gandi tu. Hartall

Lain-lain Komen

Quote Modngengade 7-12-2017 11:05 AM
bodohnya sembab ni....dia memanglah tak rasa kenaikan kos sara diri sebab byk projek sana sini...
skandal MARA apa citer bro?
Quote dodolgemokgila 7-12-2017 11:13 AM
Apa yg salahnya sial? Kau segala duit minyak elaun kau dpt, rasuah songlap sana sini mmg la kau x rasa. Bodohnya kau harap kau jatuh terduduk!
Quote hitam_manis 7-12-2017 11:14 AM
Bila orang senang hasil makan dedak bercakap.  Nampak sangat bahalol bertingkat.
Quote Rainrein 7-12-2017 11:20 AM
Dari macai sampaila pemimpin x abis abis dia punye bangang. Ko duit 7 keturunan pun x abis pakai sedapla cakap.
Quote kenarikelabu 7-12-2017 11:29 AM
Bongok. Pangkat menteri....tp bangang.
Quote MH3707 7-12-2017 11:31 AM
dasar batak tua bangka bodoh punya musa
Quote cikgukafa 7-12-2017 11:33 AM
di media2 sosial, sheila majid dihina diperlekeh dan disindir.

ini balasan pada manusia yang tidak tahu bersyukur pada nikmat yang diberi Sang Pencipta, malah asik mengeluh walaupun sudah diberi kekayaan dan kepopulariti.



Quote missinpiece 7-12-2017 11:40 AM
Ape yg x naiknya kos sara hidup? Kaw pj usj 2-3 hari ni dah mula kehabisan stok minyak masak peket n yg dlm botol rm3++ tu. Minyak murah minyak recycle x bagus utk kesihatan? Tu je mampu beli
Quote cikgukafa 7-12-2017 11:42 AM
bersyukur la wahai sheila majid, ente hidup diMalaysia yang aman damai hinggakan pekerja asing boleh cari makan dan menyara kehidupan keluarga mereka di nepal, bangladesh, indon,

dan ente masih mampu buat show sana sini,

jika ente hidup di Yemen atau mana2 negara yang berperang....baru ente tahu apa itu sengsara dunia.

Quote dess402 7-12-2017 11:42 AM
cikgukafa replied at 7-12-2017 11:33 AM
di media2 sosial, sheila majid dihina diperlekeh dan disindir.

ini balasan pada manusia yang tida ...

bodo ..  ko ingat kejayaan shila dlm bidang dia tu  anugerah umno ka ?  Jangan jadi bingai ..  jatuh bangun dia hasil titik peloh dia . Takda kena mengena dgn umno .
Buduss .
Quote cikgukafa 7-12-2017 11:47 AM
ana, bapa kepada 4 orang yang masih bersekolah, masih mampu menghantar ke4 4 anak ana ke pusat tuition yang mewah kelas tinggi.

kerana apa???

kerana ana tahu bersyukur, bersyukur kerana hidup di Malaysia, banyak peluang mencari wang halal.

bila mana manusia bersyukur, insyallah rezeki akan barokah, cukup mencukupi terasa nikmatnya.

ini janji Allah swt janji yang pasti.



Dan (ingatlah) ketika Rabbmu memaklumkan, Sesungguhnya jika kamu bersyukur, niscaya Aku akan menambah (nikmat) kepadamu, tetapi jika kamu mengingkari (nikmat-Ku), maka pasti azab-Ku sangat berat. [Ibrahîm/14:7]

Quote cikgukafa 7-12-2017 11:51 AM
dess402 replied at 7-12-2017 11:42 AM
bodo ..  ko ingat kejayaan shila dlm bidang dia tu  anugerah umno ka ?  Jangan jadi bingai ..  jat ...

manusia ayng tidak tahu bersyukur akan mengelus, mengeluh dan mengelupur seperti khinzir yang mendengus tiap saat menyesali diri kenapa dia dijadikan sebagai seekor khinzir.

padahal, derajat dia sebagai seekor khinzir cukup besar kepada pecinta2 steak khinzir dan sup babi.




Quote PersonaGerek 7-12-2017 11:51 AM
Kepala Bapak Kau Nuar Musang
Quote MH3707 7-12-2017 11:54 AM
cikgukafa replied at 7-12-2017 03:51 AM
manusia ayng tidak tahu bersyukur akan mengelus, mengeluh dan mengelupur seperti khinzir yang mend ...

ko ni tak layak jadi cikgu,sbb setiap post ko sampah takde isi...menggunakan agama untuk melindungi diri dari kena caci...itulah @cikgukafir...ko elok jadi anjing kurap tepi jalan...
Quote kenarikelabu 7-12-2017 11:56 AM
MH3707 replied at 7-12-2017 11:54 AM
ko ni tak layak jadi cikgu,sbb setiap post ko sampah takde isi...menggunakan agama untuk melindung ...

Taksub habis dah tu. Takleh nk buat apa.
Quote MH3707 7-12-2017 11:57 AM
kenarikelabu replied at 7-12-2017 03:56 AM
Taksub habis dah tu. Takleh nk buat apa.

anjing kurap mmg macam tu...

@cikgukafir

Quote cikgukafa 7-12-2017 11:59 AM
MH3707 replied at 7-12-2017 11:54 AM
ko ni tak layak jadi cikgu,sbb setiap post ko sampah takde isi...menggunakan agama untuk melindung ...

ente sebenarnya seekor anjing, seekor anjing yang melalak meminta perhatian ana.

ketahuilah ente, ana jijik dengan anjing.




Quote MH3707 7-12-2017 12:00 PM
cikgukafa replied at 7-12-2017 03:59 AM
ente sebenarnya seekor anjing, seekor anjing yang melalak meminta perhatian ana.

ketahuilah ent ...

anjing kurap
Quote cikgukafa 7-12-2017 12:00 PM
MH3707 replied at 7-12-2017 11:57 AM
anjing kurap mmg macam tu...

@cikgukafir

kerana ibu bapa ente anjing, maka ente pun jadi lah seekor anjing.

anjing yang melalak mencari perhatian ana.

ana jijik dengan anjing.


Lihat semua komen(101)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.061646s Gzip On
To Top