Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Dira Tak Payah Sibuk 'Hentam' Fathia Lah, Sembang Kencang!

Oleh: Ain|7-12-2017 10:58 AM |Dilihat:6906| Komen: 29
Siapa tak kenal Fathia Latiff yang sering digelar 'bimbo' kerana postingnya di laman sosial yang sering mencetuskan provokasi dan kontroversi.

Jika dilihat terutama di Twitter, banyak postingnya yang berbaur politik. Terbaru, postingnya mempertahankan Tun Dr Mahathir Mohamad turut mendapat perhatian mantan Perdana Menteri itu.

Namun, lagak bimbonya itu mendorong Exco Pergerakan Puteri UMNO Malaysia Khaidhirah Abu Zahar yang lebih mesra disapa Dira menempelak Fathia secara terbuka ketika berbahas pada Perhimpunan Agung tahunan sayap pergerakan itu di Pusat Dagangan Dunia Putra, semalam.



Anak kepada bekas Ketua Menteri Melaka allahyarham Datuk Seri Abu Zahar Isnin itu 'menghentam' Fathia yang dilabelnya suka meraih perhatian di laman sosial.

"Dia (Fathia) bukan tahu apa pun! Kalau betul dia nak perjuangkan hak rakyat, turun padang macam Puteri UMNO. Setakat pegang telefon, picit-picit...tak payah! Dia boleh duduk diam-diam, betulkan lakonan dia dulu,"
katanya.

Bagaimanapun, berdasarkan reaksi netizen, ramai yang kurang berkenan dengan tindakan Dira itu kerana menganggap dia terlalu angkuh ketika 'membasuh' Fathia.

"Dira pun perlu perbetulkan hidup sebelum sound orang lain. Kenapa Fathia tak ada hak bersuara sebagai rakyat pulak?

"Bongkak sangat awak ni, Dira. Terlebih makan dedak eh? Kesian,"
tulis netizen.


Foto: FB My Media Hub

Amboi, kaw kaw Dira bagi. Mesti menusuk kalbu Fathia bila tengok Dira kutuk dia macam tu sekali. - CARI

Loading FB Post...
Video: FB AJQ HRS/My Media Hub

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 29
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote notyghosty 14-12-2017 11:57 AM
aku pun x der la minat kat fathia...tapi aku rs, dira x patut lah nk hentam fathia mcm tu... mcm xder modal nk berbahas... hmmmm

Lain-lain Komen

Quote MissMamamia75 7-12-2017 11:22 AM
Syok sndiri belaka yg bercakap masa PAU tu...lupa dah rumpur dibumi..smua jari menunding pd org lain jer..{:sing
Quote idakamaruddin 7-12-2017 11:26 AM
lorrr br ku tau dia skg dh jd org kuat puteri umno

Quote awekjepun 7-12-2017 11:39 AM
Dia pun penuh kontroversi dlu
Quote missinpiece 7-12-2017 11:45 AM
Komen tu ok je kalau dia x sentuh individu tertentu.
Quote helicornia 7-12-2017 11:57 AM
oh dira dh berhijab ye
Quote Lagubestbest 7-12-2017 12:10 PM
Fathia tetibe overshadow dia kot..
Quote nisako 7-12-2017 12:16 PM
dia ni sama teruk dulu...................x sedar diri...
Quote @chik 7-12-2017 12:17 PM
Dgn memek muka lagi
Quote alieyrina 7-12-2017 12:27 PM
Aku memg tak bleh belah kalau dgr pau kat tv..duk hentam org mcm sendiri x mampu beli cermin kekdahnya
Quote prettyuglybabe 7-12-2017 12:28 PM
otak tak berfungsi akibat telan clorox ke?
Quote palmolive 7-12-2017 12:29 PM
camnie ker membina agenda ummah
Quote wikedsaikel 7-12-2017 01:00 PM
High ke? {:question
Quote lolita737 7-12-2017 02:10 PM
perwakilan yg bercakap kat sidang PAU ni semua bajet macam bagus.

kadang2 cakap macam diaorg je yg bagus.. sibuk duk laungkan hak melayu..

tp bila rakyat bersuara sikit tentang hak melayu dah kena kecam.
Quote pakwetizzaqyah 7-12-2017 02:37 PM
mmg betul pun dira cakap pasal patiya DKK.. hahahahahhaha
Quote chekacheku 7-12-2017 03:18 PM
Stupid PAU..masing2 duk sibuk mngutuk memperli org..sbb xde benda psl diri dorg sdiri yg boleh dibanggakan..inferiority complex..berasa diri baik bila mana merendah2 kan org lain..slamat berkubur umno..putera puteri..wanita..malaun..cai2..u will not be missed.
Quote EncikRhoma 7-12-2017 03:35 PM
suddenly tekya jadi hero. Orang dah tak kata tekya bimbo. Gud job tekya
Quote Clan204 7-12-2017 03:37 PM
umno terus mara untuk rakyat malaysia.... tp last2 dlm pau cina jugak salah... apa pala bana punya orang la
Quote samasam90 7-12-2017 03:40 PM
EncikRhoma replied at 7-12-2017 07:35 AM
suddenly tekya jadi hero. Orang dah tak kata tekya bimbo. Gud job tekya

terima kasih netizen.. walaupun i keliru, kejap kecam kejap tidak.. terima kasih.. (lap air mata dan melambai bak princess diana)
Quote emelia1509 7-12-2017 04:18 PM
dira oh dira.
acah2 pulak perli orang sana sini..

mohon beli cermin besar kat umah ye dira oiii...

Lihat semua komen(29)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.044133s Gzip On
To Top