Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Nafsu Membuak-Buak! Isteri Keluar Kerja, Suami Rogol Sepupu Pula

6-12-2017 12:29 PM |Dilihat:3923| Komen: 86
Tergamak seorang lelaki cuba merogol sepupu kepada isterinya sendiri ketika mangsa berkunjung ke rumahnya.

Menurut Harian Metro, kejadian berlaku ketika mangsa yang baru berusia 22 tahun itu datang ke Ampang dan menginap di rumah suspek.

Sumber polis berkata, mangsa yang berasal dari Gurun datang ke ibu kota berikutan cuti hujung minggu selain mahu membeli beberapa barang keperluan.

Gambar Hiasan
Ketika isteri suspek keluar bekerja, lelaki berkenaan masuk ke bilik mangsa sebelum cuba meraba dan menciumnya. 

"Difahamkan suspek yang tidak bekerja sebelum itu pernah menghantar pesanan ringkas kepada mangsa selain mengajak mangsa melakukan hubungan seks.

Mangsa tidak membalas pesanan ringkas itu menyebabkan suspek terus masuk ke biliknya dan cuba memperkosa mangsa, katanya.

Tambah sumber lagi, mangsa meronta sbelum berjaya melarikan diri.

Laporan telah dibuat di Balai Polis Pandan Perdana untuk tindakan susulan. -CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 86
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote slavehunter 8-12-2017 02:33 PM
Esmiria replied at 7-12-2017 12:10 PM
meh I jdi ank u

Boleh jer...mesti i pampered anak i....hehe

Lain-lain Komen

Quote Catpaw 6-12-2017 09:15 AM

aku konpius ngan berita ni
Quote budaktua 6-12-2017 09:27 AM
org dah ajak mengesek..tk respon..tp ko pegi jugak rumah dia....


@

hantar msg ajak mengesek bila tk respon terus terkam... gitu ka..?
Quote kikuri 6-12-2017 09:36 AM
so bini dia pergi keja tinggalkan sepupu berdua dengan suami dia ke cemana ?
Quote nisako 6-12-2017 09:37 AM
hish     ape dh jadi ni.....
Quote finesse 6-12-2017 09:39 AM
Aku tak faham dan malas nak faham..
Quote takayama 6-12-2017 09:39 AM
ehhhh org x layan dia plk nk terkam
sian kat bini yg gie cari rezeki utk family tp laki cam haremjad
Quote jazaa100 6-12-2017 10:02 AM
takayama replied at 6-12-2017 09:39 AM
ehhhh org x layan dia plk nk terkam
sian kat bini yg gie cari rezeki utk family tp laki cam haremja ...

Asal berlaki.....

Dah lah tanggung bewak.....
Quote mieymiey 6-12-2017 10:11 AM
Dasar biawak nafsu macam setan!
Quote prettyuglybabe 6-12-2017 10:11 AM
sapa suruh menumpang rumah orang.. hotel budget berlambak kat kl ni..
yang si bini pulak boleh ko tinggal tetamu pompuan berdua dengan laki sendiri..
apa ko harap dengan laki biawak macam tu..
dah tentu jenis tak guna satu sen pun..
kalau ada anak pompuan, elok dijauhkan dari apaknya..
dan elok ko doa laki ko mampus digelek lori je kalau tak nak cerai..
Quote ainie_1008 6-12-2017 10:17 AM
dah jantan tue hantar msj cam tue, ko still nak dok lagi umah tue.
kalau aku dah lama cabut.
kl nie yg hotel bajet, stay jelah sana.
Quote Madel 6-12-2017 10:23 AM
Barang apa la yg nak dibeli , yg tak ada kat Gurun Kedah tu.?
Yg budak pompuan tu pun satu..dah tau pakcik bini sejenis gatal tetap gak nak stay pun apa..
Aishhh..tak faham aku..mcm2 aje
Quote tanakkampung1x 6-12-2017 10:26 AM
Yg saya faham dia hantar mesej tu masa si mangsa dah sampai rumah dalam bilik sebelah.

Bukan sebelum datang/sampai. Gila kah sebelum sampai kena abuse masih nak datang melawat
Quote snazzydaisy 6-12-2017 10:28 AM
biawak ohh biawak...
ada pic biawak ni tak?
Quote leylapple 6-12-2017 10:34 AM
jazaa100 replied at 6-12-2017 10:02 AM
Asal berlaki.....

Dah lah tanggung bewak.....

laki bewak mcm nie mmg kebanyakan nya suka berkhayal kak za...

suka berkhayal dan gila seks...
Quote zach2008 6-12-2017 10:38 AM
Ingat adik2 akak2 sekalian...
Carila suami yg bekerja biarla jd buruh kontrak.
Org lelaki ni kalau tak bekerja, memant*t je yg ada di fikiran.
Pernah jumpa lumpuh terbaring... kalau boleh tiap2 hari mintak bini duduk kat atas.
Alangkah baiknya benda tu lumpuh sekali.
Quote chinta89 6-12-2017 10:59 AM
dh ko tau dia penah ajak seks kenapa gegeh jua pegi ke rmh tu?
Quote MH3707 6-12-2017 11:33 AM
mesti INDON pati yg duduk kat gurun punya kerja ni...
Quote ~anya~ 6-12-2017 11:37 AM
tanakkampung1x replied at 6-12-2017 10:26 AM
Yg saya faham dia hantar mesej tu masa si mangsa dah sampai rumah dalam bilik sebelah.

Bukan sebe ...

Kan....I also understood the same thing... gila ahh nak pergi rumah perogol wannabe...
Quote cascutes 6-12-2017 11:42 AM
prettyuglybabe replied at 6-12-2017 10:11 AM
sapa suruh menumpang rumah orang.. hotel budget berlambak kat kl ni..
yang si bini pulak boleh ko t ...


xcukup bajet kot tu yg menumpang... marah bebenor mod ni....

Lihat semua komen(86)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090729s Gzip On
To Top