Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Azwan Ali Rancang Jumpa Perdana Menteri, Nak ‘Jahanamkan’ Azmin Ali

6-12-2017 03:34 PM|Oleh: Amirah | Dilihat: 4528| Komen: 97

Azwan Ali ada sejuta idea untuk menjahanamkan Datuk Seri Mohamed Azmin yang merupakan Menteri Besar Selangor dan abang kandungnya pada pilihan raya umum ke-14 akan datang.

Selebriti yang penuh dengan kontroversi itu berkata, dia berdoa siang malam dan berhasrat untuk berjumpa dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib untuk merancang strategi melawan Azmin.


“Election (pilihanraya) tidak lama lagi, bukan nak habuan atau nak bodek, tapi janji saya saya ada sejuta idea untuk jahanamkan Azmin seluruh Selangor.” katanya dalam video yang tular di Youtube.

“Bukan hanya di Gombak atau Bukit Antarabangsa, saya sanggup turun padang, jual ikan atau apa sahaja, saya ada banyak program yang saya terfikir.”

Foto: Utara News
Dia juga bersedia untuk turun ke Sabah dan Sarawak selain jelajah dalam negara tanpa apa-apa bayaran yang diperlukan jika mahu mendedahkan perihal buruk tentang abangnya itu.

Mungkin Azwan Ali agak kuirang waras dalam video ini tapi siapa tahu jika sejuta ideanya benar-benar berjaya? Jaga-jaga! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 97
Komen

Previous : "I Still Love You" - Shila Amzah Dedah Pernah Bercinta Dengan Almarhum Tunku Jalil

Next       : "Tak Mengghairahkan Pun?"-Mawar Rashid Pertahan Aksi Menari

Komen Terbaru

Quote limesherbet 9-12-2017 03:23 PM
ekmal_sorrow replied at 7-12-2017 10:36 AM
alhamdulillah...siblings aku x camni. aku dah detect hati dia gelap dr master chef lagi.

oh ya... ...

dia buat apa dlm masterchef tu....story la

Lain-lain Komen

Quote ainie_1008 6-12-2017 03:25 PM
Tadi kat fb ada nmpk gambar dia ngan Jamal pakai baju merah.
Tp tak sempat nak baca pasal apa.
Quote haryatie 6-12-2017 03:28 PM
da kenapa dia ni..
adik beradik tu..
takutnya ada adik beradik mcam ni
Nauzubillahiminazalik
Quote samasam90 6-12-2017 03:30 PM
Edited by samasam90 at 6-12-2017 07:32 AM

rendang tak laku lettew.. kesian, feeling diva.. tapi reputz TERRRRRR-paksa korek gambar zaman tok kadok pakai baju sponsor..
Quote HannahMontana 6-12-2017 03:32 PM
uhmmmmmm perlu ke dia ni dlm industri seni?


seni carut saja yg dia tahu.
Quote debab76 6-12-2017 03:49 PM
whoayusss?
Quote shaun_bb 6-12-2017 03:57 PM
Edited by shaun_bb at 6-12-2017 03:59 PM
Dia juga bersedia untuk turun ke Sabah dan Sarawak selain jelajah dalam negara tanpa apa-apa bayaran yang diperlukan jika mahu mendedahkan perihal buruk tentang abangnya itu.

tak perlu lah heols nak turun kat SS nak jaja cita. tak kosserrr nak layan.  
Quote lotionmilo 6-12-2017 04:00 PM
Sengkek sangat ke tu???

Quote AshkieLa 6-12-2017 04:00 PM
Edited by AshkieLa at 6-12-2017 04:03 PM

hmm hitam likat nya hati..
dengan arwah mak la.. dengan adik-beradik la.. dengan sesama celebrity/artist, kawan2 and strangers apetah lagi..
semoga sempat berubah 100%  ke lebih soleh sebelum Allah tarik nyawa...

Quote jane_hopper 6-12-2017 04:10 PM
Bapok tua ni kalo dibedah mesti hitam pekat likat hati die, ada jer nk busuk ati ngn org sekeliling
Quote mixed 6-12-2017 04:17 PM
dh pg pwtc kan heols ada npk kt fb td
Quote mixed 6-12-2017 04:19 PM
Azwan cabar Azmin sumpah laknat


[size=1.125]




JAMAL bersama Azwan Ali beramah mesra dengan pengunjung di Perhimpunan Agung UMNO 2017 di PWTC hari ini. - UTUSAN
[size=0.75]06 Disember 2017 3:21 PM
[url=][/url][url=][/url][url=][/url][url=][/url][url=][/url][url=][/url]1






KUALA LUMPUR 6 Dis. - Pengacara yang terkenal dengan kelantangannya bersuara, Azwan Ali mencabar abangnya, Azmin Ali untuk sumpah laknat dengan bersaksikan tujuh imam tentang semua perkara yang dinafikan oleh Azmin.

Azwan berkata, sebagai individu yang ‘tidur sebantal’ dengan Azmin, dia tahu segala rahsia abangnya itu selama ini.



“Bertahun-tahun saya simpan rahsia dia tapi apa saya dapat? Depan saya bukan main baik lagi, belakang.. dia cakap saya pondan lorong dekat arwah mak, sampai bila saya nak diam?
“Saya tak fikir arwah mak nak memfitnah dia kerana saya kenal arwah mak saya macam mana. Sebab itu saya nak mintak dia sumpah laknat betul atau tidak dia cakap begitu dengan arwah mak sebab sebelum ini dia menafikan,” katanya ketika ditemui pemberita di Perhimpunan Agung UMNO 2017 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini hari ini.
Terdahulu, Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar, Datuk Seri Jamal Md Yunos bersama Azwan beramah mesra dengan pengunjung yang hadir di perhimpunan tersebut.
Sementara itu Jamal berkata, hasratnya untuk menjadikan Azwan sebagai calon wakilnya untuk bertanding di Bukit Antarabangsa termakbul.
“Azwan menunjukkan harapan yang kita (Barisan Nasional) boleh menawan dan mengalahkan Azmin dan merampas semula Selangor.
“Kita akan berusaha mengembalikan Selangor kepada pucuk pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak,” ujarnya. - UTUSAN ONLINE






Quote mixed 6-12-2017 04:20 PM


Quote mixed 6-12-2017 04:20 PM
Quote mixed 6-12-2017 04:21 PM
Diva AA  bersama abang long ikan bakar

Quote ersazain77 6-12-2017 04:24 PM
semoga sempat bertaubat abg azwan ali..
Quote tomaz 6-12-2017 04:26 PM
Lantak hang la AA  


Yg iolss curious ni byk plak TT nick Cari- Amirah suzy saiful la. Editor baru Cari.com ke? Kemain berkejor up thread
Quote lotionmilo 6-12-2017 04:32 PM
Apa???? Azwan nak bertanding?

Lawak apo niiii. Dia calon mental hospital layaklah. Samalah macam si jamal tu
Quote ainie_1008 6-12-2017 04:44 PM
ig azwana nie dah tak de erk?
Quote AbukRokok 6-12-2017 04:58 PM
harap sgt azwan ali ni dpt pengajaran istimewa sehingga terdiam terus dari meroyan

Lihat semua komen(97)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.059582s Gzip On
To Top