Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Dia Buat Lagi! Alicia Amin Pakai Bikini Di Pantai

5-12-2017 02:57 PM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 10403| Komen: 128

Kalau tanya pasal Alicia Amin, mesti terbayang gambar-gambar seksi dan separuh bogelnya, kan?



Tak dinafikan Alicia memang memang seorang yang cantik, jadi tak hairanlah kalau dia berani menayang tubuhnya untuk 'santapan' mata-mata liar.

Terbaru, Alicia sekali lagi mencetuskan kontroversi dengan berpenampilan seksi di pantai.



Menerusi gambar yang dikongsi di laman Instagram (IG) miliknya, Alicia mengenakan bikini yang memperlihatkan tubuh mulusnya yang seksi.



Difahamkan, gambar berkenaan diambil di sebuah pusat peranginan di Sabah.




Apa lagi, 'naik hantulah' netizen melihat penampilan model itu.


Foto: IG Alicia Amin
Ada yang tergoda dengan susuk tubuh Alicia berbikini itu tak? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
6
Lawak
0
Bosan
4
Komen: 128
Komen

Previous : Panas! Siap Muat Naik Video Cium Mulut Lagi, Ika Nabella Dikecam

Next       : "I Still Love You" - Shila Amzah Dedah Pernah Bercinta Dengan Almarhum Tunku Jalil

Komen Terbaru

Quote Manjahati 11-12-2017 12:42 PM
Hidayah milik Allah.. Mana ler tau esok lusa dia berubah

Lain-lain Komen

Quote HannahMontana 5-12-2017 03:03 PM
esok esok bila hedayah datang jadi mcm mizz nina lah ko



teresak2 sedih dgn kesilapan silam.


For now show me more of you


showing off ur poen for us
Quote mieymiey 5-12-2017 03:11 PM
Ada yang tergoda dengan susuk tubuh Alicia berbikini itu tak? - CARI


Macamana nak tergoda kalau censored?
Quote zulka 5-12-2017 03:13 PM
lawaa...
Quote CiliPadiSedap 5-12-2017 03:15 PM
dah macam maria ozawa  pelakon filem suri hati mr takashima
Quote tomaz 5-12-2017 03:17 PM
Anak2 Amin mendonia di bodgos. Alicia Amin Shila Amin Fattah Amin
Quote saviour_09 5-12-2017 03:22 PM
HannahMontana replied at 5-12-2017 03:03 PM
esok esok bila hedayah datang jadi mcm mizz nina lah ko

" showing off ur poen for us "
Quote azie5zoe 5-12-2017 03:22 PM
Kalau dah gambar bogel pun dia rasa takde hal..inikan lagi gambar berbikini..
Quote naina 5-12-2017 03:25 PM
Gersangnya..
Quote idakamaruddin 5-12-2017 03:27 PM
aku kalau pmpn tu kurus kering tetek leper mmg xde dlm kamus nk ckp org mcmtu sexy

ko bogel pn rasa x sexy pn seksa ada la

Quote babydoll 5-12-2017 03:29 PM
mieymiey replied at 5-12-2017 03:11 PM
Macamana nak tergoda kalau censored?

good question! how??
Quote Andyscenes 5-12-2017 03:32 PM
Dia ni tinggi dada kecik. Hurmm. Aku tgk pun xde selera. Sorry kau dia bogel depan aku pun x naik
Quote mieymiey 5-12-2017 03:32 PM

Kan? Takkan nak suruh kita tengok sendiri kat ig si Alicia




Quote nisako 5-12-2017 03:36 PM
ish seksi sgt..................
Quote MH3707 5-12-2017 03:38 PM
takpela muka boleh tahan lawa...kalau muka mcm anak dara tua sundal forumner bernama hannah, mmg kena kutuk la alamatnya
Quote chaotic_soul 5-12-2017 04:03 PM
senang ja dia jawab nanti.. kuboq masing2
Quote apedehal 5-12-2017 04:08 PM
kdg2 yg menegur ni pun lg buat malu islam. sah2 le alicia amin tu pengikut siti kassim lg mau question..buang karan jah. tp dlm urban2 liberal alicia ni nk jugak blakon cita melayu bodoh2 ni..ekeke
Quote bambimo 5-12-2017 04:14 PM
dalam dictionary dia...ni kira sopan la tu
dr topless
Quote wan_ie 5-12-2017 04:18 PM
apa IG dia ni.
Quote petit-saconnex 5-12-2017 04:21 PM
habis tu bikini nak pakai kat mana lagi? kat kedai basikal?

Lihat semua komen(128)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.065672s Gzip On
To Top