Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pulanglah Ibu, Kasihan Anak.. - Suami Rayu Isteri Pulang

4-12-2017 11:40 AM |Dilihat:3428| Komen: 53
“Pulanglah ibu, kalau ada silap atau masalah, kita selesaikan dengan baik, kasihan anak."

Seorang suami, Zaimi Sabtu, 39 merayu isterinya agar pulang selepas menghilangkan diri sejak lima hari lalu.

Memetik Harian Metro, kata suami kepada tiga anak ini, dia bimbang selepas isterinya Noor Zuriaty Rani, 38 gagal dihubungi dan tidak pulang ke rumah. 

Kali terakhir dia berjumpa dengan isterinya adalah pada Selasa lalu sebelum isterinya ke tempat kerja di Melaka Baru.

“Sebelum dia menghilangkan diri, hubungan kami baik seperti biasa malah tiada perselisihan faham.

“Sikapnya seperti biasa dan langsung tidak menunjukkan perubahan terhadap saya dan anak,” katanya. 

Foto: Harian Metro
“Saya bimbangkan keselamatan dan sesuatu yang buruk berlaku ke atasnya selain kasihan dengan anak yang asyik bertanya malah bermimpikan ibu mereka.

“Apa yang saya hairan barang serta pakaiannya semua ada kecuali salinan geran dan surat perjanjian kereta tiada,” ujarnya lagi.

Dia membuat laporan di Balai Polis Bukit Baru pada 29 November lalu.  

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 53
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Decaffeinated 7-12-2017 10:48 PM
sarahmirza replied at 6-12-2017 06:48 AM
Sangka baik la dia tak tinggalkan anak dia.
Kalau tuduh dia tinggalkan anak sbb membirah dgn jant ...

kalau aku berada ditempat dia, aku harap ko bersangka buruk....



Lain-lain Komen

Quote Sazida 4-12-2017 12:56 PM
Iols speku beliau melarikan diri bersama teman lelaki barunya...
Quote chazey 4-12-2017 01:17 PM
Stail posing sheols iras stail posing akak2 birah bertudong masa kini.
Quote faraway1 4-12-2017 01:19 PM
tak rindu ke dengan anak
Quote sarahmirza 4-12-2017 01:20 PM
I sangka baik je la...
Mak ni kena culik agaknya.


Quote matamata 4-12-2017 01:22 PM
lain kali jgn jadi biawak, kan dah kena tinggal...
Quote Amina_Mirza 4-12-2017 01:31 PM
I tak tau lah camne lah hati perut seorang ibu sanggup tinggal anak2. Takde rasa syg ke kat anak2 tu? Kesian oii abandon anak2, tentu anak2 tercari2. Kalau i, susah payah camne pun biarlah anak2 ada dgn i
Quote melinda_kerr 4-12-2017 01:43 PM
kdg laki nk coverline jugak tu. tkkn tkde angin tkde ribut wife hilang mcm tu je. mesti ada sesuatu yg berlaku
Quote JDT 4-12-2017 01:44 PM
Amina_Mirza: I tak tau lah camne lah hati perut seorang ibu sanggup tinggal anak2. Takde rasa syg ke kat anak2 tu? Kesian oii abandon anak2, tentu anak2 tercari2.  ...

kannn...betul tu. Kita pergi kerja pun tak sabar nak balik jumpa anak.
Quote Loxlaxman 4-12-2017 01:56 PM
Abam rasa di dok dalam panggung wayang layan bergilir-gilir pilem Pengabdi Seton...
Quote drivethru 4-12-2017 01:59 PM
Harap jam jer beso, otak kecik.
Quote fushimi 4-12-2017 02:22 PM
#birahgoal
Quote Modngengade1 4-12-2017 02:24 PM
cikki lokalista birah mengikut kekasih gelap....cliche sgt
Quote moonbug 4-12-2017 02:24 PM
Harap bukan benda buruk menimpa dia. Teringat 4 sekawan yg hilang seminggu last2 jumpa kereta terbalik dlm sungai semua lemas
Quote haryatie 4-12-2017 02:26 PM
sian kat anak..
lari ikut peminat ker...
Quote pumpkingirl 4-12-2017 02:39 PM
Lawa wifenya..mesti ramai peminat
Quote mieymiey 4-12-2017 03:03 PM
I reserve my comment. Kita tunggu update seterusnya.
Quote miemiecha 4-12-2017 03:37 PM
harap semuanya okey2 aje
Quote kucen_miang 4-12-2017 04:01 PM
“Apa yang saya hairan barang serta pakaiannya semua ada kecuali salinan geran dan surat perjanjian kereta tiada,” ujarnya lagi.


tak lari ngan indon, bangla.
Quote Deidra 4-12-2017 04:25 PM
Kes pukau ni


Husnu zhon

Lihat semua komen(53)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.083780s Gzip On
To Top