Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Tak Sengaja Letup Diri Sendiri Ketika Swafoto Dengan Bom

30-11-2017 04:50 PM |Dilihat:4263| Komen: 47
Sungguh mengerikan! Lelaki Rusia maut ketika bom tangan dipegangnya meletup selepas menarik picunya untuk berswafoto.

Memetik The Sun, Alexander 'Sasha' Chechik, 26, mati di tempat kejadian hanya beberapa saat selepas menghantar gambarnya bersama bom tangan itu kepada rakannya.

Malangnya, tindakan 'bodohnya' itu mengundang padah apabila bom berkenaan meletup serta-merta hingga sebahagian tubuhnya bersepai.



Siasatan awal polis percaya Chechik tidak berniat membunuh diri berdasarkan perbualannya dekan rakan.

Beberapa ketika sebelum kejadian, seorang rakan menghantar pesanan kepadanya; "Awak di mana? OK  ke tak?"

"Bergantung kepada 'OK' macam mana yang awak maksudkan tu," balas Chechik.

Chechik kemudian menghantar gambar berkenaan selepas mencabut pinnya.

Bimbang dengan keadaan Chechik, rakannya cuba menghalang lelaki itu daripada melakukan sesuatu yang bodoh.

"Dengar sini, jangan buat benda bodoh. Awak di mana?"


Foto: The Sun

Polis percaya lelaki itu menyangka bahawa bom berkenaan tidak akan meletup selagi dia tidak melemparnya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
2
Komen: 47
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote tumpanglalu74 4-12-2017 04:11 PM
hafiz18 replied at 30-11-2017 02:08 PM
Ni baru dikatakan photobomb

Lawak..

Lain-lain Komen

Quote zulka 30-11-2017 12:11 PM
macamana bleh meletup, mesti telepas genggaman
Quote brown_pupil 30-11-2017 12:41 PM
dah pegi tarik pin bom tu.. komfirm la meletup..
Quote izzat1987 30-11-2017 12:51 PM
Bon tetap akan meletup lepas ditarik picu pin biarpun tak campak bom tu. Kalau pegng pistol atau senapang pun boleh meletup tiba2 apatah lg bom yg tlh ditarik picu pinnya!
Quote fifie_olin 30-11-2017 01:33 PM
dlm byk2 brg..nape la bom yg ko hadap...adehhhh
Quote grouper 30-11-2017 01:38 PM
Klau bab selfie yg tahap epic camni mesti dr rusia...lepas tu br org len tiru. Yg sedihnya bom meletup plak.
Quote saladin780 30-11-2017 01:38 PM
Cash la kan...
Jgn la ada yg tepek gmbr mayat bersepai kat sini
Quote lolita737 30-11-2017 01:38 PM
scarynya..
Quote mieymiey 30-11-2017 01:56 PM
Mau tak berkecai badan kalau bom tu dekat
Quote hafiz18 30-11-2017 02:08 PM
Ni baru dikatakan photobomb
Quote chauky314 30-11-2017 02:14 PM
bengong la budak ni
Quote afie_m 30-11-2017 02:17 PM
dia tak tahu kesan bila pin tu dah di tarik kot..sbb movie banyak tunjuk lps tarik campak baru meletop...
Quote Miming2 30-11-2017 02:23 PM
Bodoh nya.. Kat mana lah kau blajar baling bomb tu dlu bru meletop....
Quote Vokuro 30-11-2017 02:37 PM
selayak nya lah dek merepot bodoh2 gitu jah
Quote chaotic_soul 30-11-2017 02:41 PM
biru pekak belon
Quote prettyuglybabe 30-11-2017 02:53 PM
wah.. mati bergaya tuuuu..
tahniah takziah..
Quote beautifulliar 30-11-2017 02:55 PM
Mati katak
Quote chinta89 30-11-2017 02:57 PM
photobomb


Quote DayangKirana 30-11-2017 03:15 PM
saladin780 replied at 30-11-2017 01:38 PM
Cash la kan...
Jgn la ada yg tepek gmbr mayat bersepai kat sini

tak nampak pun bersepai..dah blur..


Quote tripleid 30-11-2017 04:25 PM
selayaknyalah,bodoh tahap gaban camni..ingat bom tu beli kat Toys R Us ka?

Lihat semua komen(47)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.090519s Gzip On
To Top