Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Katanya Cari Peluang Lain, Tapi Shuib Didakwa Kena Buang Kerja Sebenarnya?

30-11-2017 04:18 PM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 16279| Komen: 54

Mengumumkan tidak lagi bersama stesen radio Sinar FM, Shuib bagaimanapun menafikan dakwaan dia sebenarnya telah dibuang daripada bertugas. 

Memetik Mstar Online, dia berkata keputusan untuk berhenti itu sudah dirancang sejak tiga bulan yang lalu. 

"Saya bukan dibuang dan dakwaan tersebut tidak benar sama sekali. Kalau tak percaya boleh hubungi pihak produksi stesen radio itu sendiri untuk penjelasan.

"Memang saya buat keputusan untuk tak nak sambung kontrak dengan Sepahtu Sinar. Keputusan ini sudah dirancang tiga bulan lalu.

"Hanya isteri, keluarga dan rakan terdekat yang tahu mengenai perkara itu sehingga semalam (Rabu) baru semua dimaklumkan," ujarnya. 

Baginya waktu ini adalah untuk mencari pengalaman dan peluang lain pula di luar sana. 

Foto Astro Awani
"Cukuplah dua tahun pengalaman sebagai penyampai radio. Tiba masa untuk beri tumpuan penuh pada perniagaan saya yang semakin baik.

"Kalau saya teruskan dengan radio takut kerja yang lain buat acuh tak acuh. Jadi, lebih baik saya fokus pada yang satu sahaja.

"Lagipun, saya ada terima tawaran menjadi pengacara untuk episod yang panjang. Biar saya mencuba sesuatu yang baru untuk tahun baru," katanya. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 54
Komen

Previous : "Saya Tahu Betapa Luluhnya Dia" - Luahan Hati Suami Elyana

Next       : "Tolong Berhenti 'Serang' Saya" - Rita Rudaini

Komen Terbaru

Quote MH3707 13-12-2017 11:41 AM
konon carik peluang...tah2 mmg kena buang mamat indon nih

Lain-lain Komen

Quote moonbug 30-11-2017 04:23 PM
Siapa yg kata dia kena buang tu
Quote SweetShera 30-11-2017 04:25 PM
kena buang sebab pergi jaga bini sakit ke?
Quote nuralisa 30-11-2017 04:31 PM
smlm cakap dgn boss kat sinar ok jer...
Quote roti_banjir 30-11-2017 04:37 PM
ramai nau yg dengki sekarang nih
yg dah terang-terang kena buang, xmo plak diwar-warkan

yg elok, org tuduh kena buang
yg patut di buang sbb belagak dan x buat homework sebelum on air, tak pulak org kisah....

biar muka x licin, janji tau hormat orang
jgn muka jer cantik, tapi perangai x semenggah
Quote sheqim 30-11-2017 04:39 PM
Murah rezeki si shuib ni.. best sgt ke pengacaraan dia? Radio karat tu iols xpernah berminat nk tgk hehee
Quote unoryah 30-11-2017 05:17 PM
lelaki yang bertanggungjawab pada family
yang ikhlas sayang bini memang selalu murah rezeki
Quote tembikai 30-11-2017 05:17 PM
moga bertambah2 lagi  rezekinya....
Quote mixed 30-11-2017 05:28 PM
ke sharol shiro yg ke buang dr suria ?
baru 3 bln kan dh benti keja.

selalu org salah sebut sinar suria
Quote katibism 30-11-2017 05:57 PM
Nape banyak pulak bebenang si Soeb nih. Yiiihhhh
Quote samasam90 30-11-2017 06:02 PM
roti_banjir replied at 30-11-2017 08:37 AM
ramai nau yg dengki sekarang nih
yg dah terang-terang kena buang, xmo plak diwar-warkan


siapa kena buang tu? ace cite
Quote exclusive_vvip 30-11-2017 06:23 PM
ntah2 takde pun orang sebut shuib kene buang tu..ntah ke wartawan yg saja buat2 tanya shuib ada org speku dia kene buang...bukan leh caya wartawan ni...
Quote diss69 30-11-2017 06:34 PM
Semoga shuib terus berjaya di tmpt lain..
Quote beni_nikaido 30-11-2017 06:51 PM
aku suka je shuib ni kat sepahtu sinar.
dia yg banyak cakap, banyak info
yg lagi 2 tu kira penyeri tambahan je....
Quote awexgaban7 1-12-2017 01:17 AM
Shahrol shiro kot yang kena buang tu.... tup tap sekejap jaa dekat suria tu....

meolz tanya jahh....
Quote beautifulliar 1-12-2017 01:19 AM
exclusive_vvip replied at 30-11-2017 06:23 PM
ntah2 takde pun orang sebut shuib kene buang tu..ntah ke wartawan yg saja buat2 tanya shuib ada org  ...

Klo wartawan cari mmg..mentang2 la berada di kelas tersendiri
Quote rainbowrainz 1-12-2017 09:07 PM
unoryah replied at 30-11-2017 09:17 AM
lelaki yang bertanggungjawab pada family
yang ikhlas sayang bini memang selalu murah rezeki

Btllll ce tgk ayah Kita pakcik kita byk le Klo laki yg bertabggungjwb ni Allah swt limpahkan drg dgn rezeki yg byk..x caya ce perhatikan..tol x..hihihihihi
Quote Sonneblume 2-12-2017 07:33 AM
Haha pandai2 je speku kena buang
Quote daiman 2-12-2017 07:46 AM
Nak fokus kat bisness madu kot
Quote Jeasabri 2-12-2017 02:36 PM
Siapa laa jahat mulut tu hurmmmm

Lihat semua komen(54)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062408s Gzip On
To Top