Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Cuba Teka Mana Satu Ibunya? Gambar Wanita 40 Tahun Tular, Nampak Sebaya Anak!

27-11-2017 12:28 PM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 3275| Komen: 29

Terkejut dibuatnya bila melihatkan sekeping gambar yang menjadi tular ini.

Menerusi gambar kolaj itu, seorang wanita, Kiyenia Booker, 40 didakwa merupakan ibu kepada dua lagi gadis dalam gambar berkenaan. 

Ramai yang tidak dapat meneka, mana satu anak dan mana satu ibu. Malah, ada juga yang mendakwa wanita berkenaan menipu dan menyamar kononnya sebagai ibu kepada dua gadis itu sedangkan dia adalah kakaknya. 


Namun, sebenarnya ia merupakan satu kisah benar. Memetik Oddity Central, Booker dari Nova Scotia ini sememangnya ibu kepada K'Lienya, 18 dan juga Koleiya, 16.

Dia berkongsi dua keping gambar (kolaj) ketika masih kecil dan juga situasi terkini mereka. Memang kedua orang gadis itu semakin dewasa namun menakjubkan ibunya kekal muda malah tak nampak sinci kedutan pun. 

"Apa rahsia awet muda awak ya?" Awak nampak makin cantik dan muda dalam gambar yang baru tu.." tulis seorang netizen.


Booker sebelum ini sudah mempunyai 60,000 orang pengikut di Instagram kerana mempunyai bakat dan teknik menggayakan rambut yang luar biasa.

Namun, selepas menjadi tular gara-gara gambar kolaj itu, dia kini mempunyai hampir 100,000 pengikut secara mendadak!

Selain dua orang anak perempuan ini, Booker juga mempunyai seorang anak lelaki yang baru berusia 4 tahun. 




Selepas dikritik kononnya menipu, Booker terus memuat naik beberapa keping lagi gambar dia bersama anak perempuannya itu sebagai bukti yang dia bercakap benar. 

Dia juga mengakui berasa agak terluka dengan komen negatif netizen yang menuduhnya menipu. - CARI 

Foto: IG Booker

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 29
Komen

Previous : Melecur Kena Minyak Panas? Guna Putih Telur Pun Boleh Rawat!

Next       : Facebook Messenger Kids: Benar-Benar Selamatkah, Bila Nak Sampai Malaysia?

Komen Terbaru

Quote Levespa 12-12-2017 02:15 PM
black dont crack.. its a well known fact.. pharrel williams 40 an, iman 60 an, samuel L Jackson pun dah 68.. elok lagi kulit memasing tak padan dengan umur

Lain-lain Komen

Quote CiliPadiSedap 27-11-2017 12:56 PM
kalau kulit cmni tak payah pakai qu puteh, mmg menawan macam metallic myvi baru
Quote kimchipedas 27-11-2017 01:05 PM
Iolls jeles dgn kulit dorg cantik..
Quote Cece1234 27-11-2017 01:47 PM
So its true when they say black people dont age..jeles sgt tgk kulit dorg..nampak vibrant and healthy..
Quote HannahMontana 27-11-2017 01:56 PM
kalau xdiberitahu  tajuk thread apa maka mungkin boleh confuse ,tp sebab tajuk tu ckp mcm tu aku yakin boleh tahu siapa ibu siapa kah anak...
Quote paz 27-11-2017 02:28 PM
Betul-betul nampak macam sebaya.
Quote fushimi 27-11-2017 02:31 PM
mak lagi lawa dari anak
Quote emelia1509 27-11-2017 02:37 PM
untongnye kulit xde kedut..tapi memang yg kulit gelap ni kurang kedut..macam aunty indian my nebor, still lawa..
Quote makton 27-11-2017 02:45 PM
muda nyaa.. i is jelesss
Quote mieymiey 27-11-2017 04:13 PM
Nampak macam kakak dengan adik jer. Dengan gaya rambut yang funky, lagi la nampak muda.
Quote puccafan 27-11-2017 04:51 PM
Mak lagi cun dari anak
Quote Inezkhalidi 27-11-2017 06:35 PM
{:childlike cantiknya {:iwant{:iwant
Quote lesprincesse 27-11-2017 10:49 PM
WOW definitely doesnt look40
Quote batmana 27-11-2017 11:37 PM
laaa,maknanya.
anaknya nmpk cpat tua, xmcm belasan tahun.
Quote PongKang 28-11-2017 12:05 AM
hasil menjadi vegan selama ini..
Quote missDollie 28-11-2017 12:14 AM
Yang Mana satu mak nya? Tapi kalo dah dressup ala2 bbnu Mau Tak nampak muda..
Quote jointhecurse 28-11-2017 08:11 AM
Yang Mana satu mak nya?
Quote Jorja 28-11-2017 08:11 AM
Kt tempat I ni ada satu family mcm ni tapi 3 doters dia.. si emak pakistani..doters dia mixed sabahan putih gebu mcm kulit orang china tu putih merah naturally. Bila 4 org tu bgambar sama mcm siblings aja.
Quote diss69 28-11-2017 09:54 AM
xnmpk mcm 40..lelagi kulit muka cntik walaupun hitam..
Quote dory.thefish 28-11-2017 09:54 AM
nampak mcm kakak dgn adik.boleh agak mana 1 mak sbb  muka mak matured kn. tp seriously muka mak berganda lawa dr ank2 dia.

Lihat semua komen(29)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.052910s Gzip On
    To Top