Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Bakal Pengantin Gagal Dikesan, Kesihatan Bapa Terjejas

14-11-2017 02:33 PM |Dilihat:3599| Komen: 58
Dua minggu lagi menjelang majlis perkahwinannya, seorang gadis dilaporkan hilang.

Harian Metro melaporkan Nur Zulaikha Abdul Hamid, 20 hilang empat hari lalu ketika membeli-belah bersama rakannya di pasar pagi Kampung Genting di Tumpat.

Bakal pengantin ini akan disatukan dengan lelaki pilihannya pada 28 November ini dan dikatakan tidak membawa telefon bimbit ketika itu.

Difahamkan dia tidak muncul selepas dua jam rakannya menunggu. 

Dia keluar dengan kawan perempuan bernama Sarah Ibrahim yang berusia 17 tahun dan difahamkan, apabila tiba di pasar pagi itu, mereka berpecah.

Sarah memberitahu Nur Zulaikha menyatakan mahu mencari baju dan mereka berjanji untuk berjumpa di satu tempat di pasar berkenaan selepas selesai membeli barang masing-masing.

Foto Utusan Malaysia
Ketika itu juga, Nur Zulaikha tidak membawa telefon bimbitnya, kata kakak iparnya, Siti Nor Fazuani kepada Harian Metro.

Dalam pada itu dilaporkan kesihatan bapanya yang mengidap angin ahmar turut terjejas berikutan kehilangan Zulaikha yang juga tidak dapat dihubungi tunangnya. 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 58
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote rogayahtop 16-11-2017 01:51 PM
comey orangnye. akak harap semoga beliau buat pilihan terbaik. muda lagi dik jauh lg perjalanan.

Lain-lain Komen

Quote memeque21 14-11-2017 11:59 AM
ohhh abanggg dizzeekkkkkkkk@memeque. abang telah meninggalkan kesan dalam perhubungan kita semalam abanggg.


abang lupa nak buang condom dalam tong sampah..........abang selit bawah bantalllll.




Quote Daisyna 14-11-2017 11:59 AM
kawin paksa ke apa ni?
Quote EJALTI 14-11-2017 12:12 PM
Tak nak kawen kewww?
Quote prettyuglybabe 14-11-2017 12:15 PM
mesti nanti balik blur blur menggigil menangis tak mampu cerita trauma
Quote matamata 14-11-2017 12:20 PM
saya baca tajuk je, terus komen....salah puh takpaaaa....porem je kannnn
Quote imthegirl 14-11-2017 12:25 PM
Jauh nyanpi keje 7e sampai ke shah alam
Quote Nenasketum 14-11-2017 12:37 PM
Budak sekarang sneaky. Nak tunggu apa cer bila balik. Apa pun harap dia selamat
Quote Amina_Mirza 14-11-2017 12:52 PM
Ke manalah sheols membawa diri. Nak dekat kawin mmg ada aje konflik. Harap2 sheols merajuk sekejap aje & bukan kena kidnap.
Quote finesse 14-11-2017 12:54 PM
Daisyna replied at 14-11-2017 11:59 AM
kawin paksa ke apa ni?

Kan.. agak bau ikan sgt..
Umur dia pun masih muda..
Baik kau kejar cita2 la dik...
Dunia ni luas utk kembara
Quote mieymiey 14-11-2017 12:56 PM
Sesuatu sangat kalau sheols tak bawa hp. Memang tertinggal atau sengaja tak bawa?
Quote kelibat 14-11-2017 01:01 PM
mudanye kawen..
x puas enjoy lg tu..
Quote salmon-suki 14-11-2017 02:37 PM
Kena culik kah?tmpt tu ramai pendatang dr siam y bajet2 gengster..
Quote makita 14-11-2017 02:40 PM
Meols dulu penah je nk ilangkn diri mcm adik ni. Tp bila pk tempat keje drive 5 min da sampai..mesti la family leh jumpa meols. Tros padam kan aje hasrat murni tu.
Quote Jeasabri 14-11-2017 02:44 PM
hurmmm..xkan kawin paksa..tba2 hilang..hp pun xbawa.hurmmm
Quote moonbug 14-11-2017 03:14 PM
Selalu umur mcm tu hp berjahit kat tangan. Tambah nak keluar dgn kwn. Takde hp mcm mana nak contact. Majlis tak lama lagi sis, harap balik dgn selamat
Quote nisako 14-11-2017 03:27 PM
tak nak kawen kut    .....................
Quote Skuau 14-11-2017 06:02 PM
where r u now.....alantis...under the sea????
Quote MayaDelaRosa 14-11-2017 09:59 PM
Semoga selamat...
Quote kemaruk 14-11-2017 10:05 PM
Semoga selamat2 je hendaknya..

Apalah korang ni bersangka buruk.. doa yang baik2 sudah le..

Lihat semua komen(58)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.051260s Gzip On
To Top