Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

"Hidup Netizen Ni Tak Pernah Tenang Kot" - Aiman Tino

14-11-2017 02:23 PM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 2918| Komen: 82

"Ada saja nak cari kesalahan orang. Agaknya kehidupan mereka tidak pernah tenang kot."

Wah, marah nampaknya Aiman Tino dengan netizen. Katanya, dah bosan dengan komen-komen negatif netizen terhadap dirinya. Kenapa pula tu?



Memetik mStar Online, Mohammad Aiman Yusri, 19, menganggap netizen yang suka mencari kesalahan orang lain tidak pernah tenang dalam hidupnya.

"Bagi saya dah rasa muak dan bosan dengan netizen. Mereka nak cakap apa, cakap lah. Saya dah tak kisah," katanya.


Foto: IG Aiman Tino

Orang sibuk bising apa lagi pasal Aiman ni? Ada-ada sajalah.

Kepada anda yang tak tahu tu, baru-baru ini Aiman muncul dalam rancangan Majalah 3 yang memaparkan perjalanan serta kehidupannya bersama keluarga.

Bagaimanapun, biasalah. Siapa sahaja boleh menutup mulut netizen kan. Banyak juga hencapan diterima penyanyi itu.

Ramai yang mempertikaikan kisah kehidupan Aiman tak layak dijadikan dokumentari di program yang berkonsepkan sejarah.


Foto: mStar Online

"Tak semestinya Majalah 3 mengisahkan tentang sejarah sahaja. Ada juga kehidupan selebriti lain yang pernah disiarkan.

"Kali ini giliran saya pula berkongsi perjalanan kehidupan saya bersama ibu bapa dan fokus dalam bidang nyanyian," ujarnya.

Netizen marah sangat Aiman Tino keluar di Majalah 3 tu, kenapa? Cemburu eh? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 82
Komen

Previous : Mengamuk Dengan Siapa Tu Janna Nick?

Next       : "Ini Cara Aku Berseni, Salahkah?" - Luahan Kecewa Iqram Dinzly

Komen Terbaru

Quote putehkundor 16-11-2017 08:42 PM
sepitsiput replied at 16-11-2017 08:07 AM
tak.payalah kak teh...nanti habis anak teruna angkat chuols ni diwomen kan...di dragkan sbb "canti ...

Meols nak curi curi letak pil Yasmin Dan marvelon dlm air kopi dia

Lain-lain Komen

Quote syahoney 14-11-2017 02:26 PM
apa apa ajelah dik non...yang pentig bila ko dah besar nanti mesti ko hensem kan dik? good luck eman
Quote mieymiey 14-11-2017 02:28 PM
Dah namanya public figure dek Manno, hadaplah kata-kata netizen.
Segala puji-pujian dan caci maki haruslah ditelan bila chuols ambik keputusan nak ceburkan diri dalam industri seni.
Quote Jeasabri 14-11-2017 02:30 PM
Hidup eman tin0{:love{:love{:love{:love{:love
Quote salmon-suki 14-11-2017 02:34 PM
Tanpa netizen dik tino xkan berjaya dlm industri ni..sokongan mahupun cacian tu makanan y perlu dik tino hadap bile dah decide nk masuk industri hiburan..kalau dah bosan,boleh ler angkat kaki,kalau x,hadap saja yaa..
Quote kiambang 14-11-2017 02:37 PM
Bukan retis pun kena hentam dan viral ... inikan pula retis ... jaga jaga .. ada mata memerati ...
Quote matchstick 14-11-2017 02:40 PM
Baru setahun jadi retis ko dh bosan yer dek
Quote onexox97 14-11-2017 02:41 PM
Bukan calang2 program cover aiman tino tu

Majallah 3 tu
Quote Grndrbi 14-11-2017 02:42 PM
Bersabarlah sayang
Quote Grndrbi 14-11-2017 02:42 PM
Bersabarlah sayang
Quote melinda_kerr 14-11-2017 02:44 PM
rebutan dan pujaan abang2 dan daddy2....
Quote balakkampung 14-11-2017 02:45 PM
netizen kadang2 memang oink oink sikit perangai...tapi ko jgn risau dik mano...bersyukurlah netizen masih mahu peduli dan bercakap tentang kau....yg perlu kau takut kalau netizen tak bercakap langsung pasal kau...itu menandakan aras kesenduan seorang artis...
Quote samasam90 14-11-2017 02:49 PM
meolls harap dek eman tino flip hair sheolls lepas cakap sentence tu..
Quote MakareyumSuciey 14-11-2017 02:52 PM
syahoney replied at 14-11-2017 02:26 PM
apa apa ajelah dik non...yang pentig bila ko dah besar nanti mesti ko hensem kan dik? good luck eman

Sekarang pun dah kira besar dah uols...dah ada bulu..hehehe
Quote sepitsiput 14-11-2017 02:57 PM
dek Manno ada aura yg kuat...dek just kene improve kan karier musik sajork...everything will fall into placess

dek.manno 180° kalau nk banding dgn seorang lagi penyanyi BBNU yg kekwat, perasan bagus dan emo tak tentu pasal...you know who khennnzzz
Quote hyie 14-11-2017 03:21 PM
malam tadi meols tengok heshe kat majalah 3 heshe boleh buat koay teow goreng 2 pinggan dalam seminit yach...menu utama kat kedai makan kuala kubu baru tu ialah asam pedas.

heshe n kakaknya, farah hazel (motif sangat nama) panggil cikgu bi ajar kat rumah...

apa result spm dik mano yach sis? dan bbnu yang lain juga...
Quote mesmerize 14-11-2017 03:25 PM
biasalah dek aiman.. akak yg bukan celebrity ni pun nak lempang2 je muka orang yang banyak cakap tapi tak guna otak ni.. contohnya boss akak.. dah la bodoh, bagi arahan pun bodoh2 nak suruh akak ikut.. merasala kena tinggi suara oleh akak kan... dah jadi sessi luahan perasaan pulak dah.
Quote sheqim 14-11-2017 03:28 PM
Laki iols pon tanya ape hebat sgt aiman tino smpai majalah 3 leh cover cita dia
Quote halimunah 14-11-2017 03:34 PM
ko jangan sekufu AJ dik eman...hati2 bila berkata
netizen yang menaikkan nama artis netizen jugaklah dengan senang2 boleh jatuhkan korang
bersabarlah....tak luak apa pun orang nak kutuk2 nih
yang penting rezeki dik eman masyukkkk...tak gitu?
Quote BoongaKertas 14-11-2017 03:38 PM
iols nak positip. Maybe kisah dia zmn susah kan dulu? inspiring kot. Tp dik eman oi, kamu hensem!

Lihat semua komen(82)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.049833s Gzip On
To Top