Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cristiano Ronaldo Sambut Kelahiran Anak Keempat

13-11-2017 09:36 AM |Dilihat:2475| Komen: 42
Tahniah buat bintang real Madrid, Cristiano Ronaldo yang dilaporkan baru sahaja menyambut kelahiran anak keempatnya. 

Memetik Daily Mail, Ronaldo berkongsi gambar kekasihnya Georgina Rodriquez yang sedang mendakap bayi mereka menerusi laman Instagram miliknya. 

"Alana Martina selamat dilahirkan. Geo dan Alana sihat. Kami semua amat gembira," tulisnya pada kapsyen gambar tersebut. 

Dapat dilihat, anak sulung Ronaldo, Cristiano Jr turut berada bersebelahan bapanya menyambut kelahiran adiknya itu. 

Cristiano Ronaldo Sambut Kelahiran Anak Keempat

Sebelum ini, Ronaldo mendedahkan nama anak keempatnya itu sebagai Alana Martina. 

Ia merupakan anak pertama buat kekasih Ronaldo, Georgina. 

Untuk rekod, Cristiano sudah memiliki tiga anak lain iaitu Cristiano Ronaldo Jr dan kembar, Matteo serta Eva. 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 42
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote pichee 15-11-2017 11:19 AM
chazey replied at 15-11-2017 08:00 AM
Aiols dah nak masuk dua bulan. Hiks. Hepi pantang ya sis Pici, senang betol slim masa pantang. Ai  ...

Haha...ye ke u..i bru je lps azab rengat 5 ari..lps tungku n urut..dh hilng..

Alhmdulillah so far i rse makin ok..jz baby kne g hosp..repeat kuning..

Ala..umh i xde penimbang..tp bln 1 ni x fkr nk kurus lg..nk sihatkn bdn dlu..nxt month bru pulun buat stok susu n kuruskn bdn.hihi.

Lain-lain Komen

Quote nisako 13-11-2017 10:09 AM
tahniah la...........................
Quote CiliPadiSedap 13-11-2017 10:12 AM
Anak dia semua ibu berlainan dan tiada pernikahan kan. Dh mcm bapak ayam toron merata rata.nasib baik tak keluar telur
Quote Jeasabri 13-11-2017 10:21 AM
yeah..yeah ada baby baruuu{:childlike{:childlike
Quote insulin 13-11-2017 10:23 AM
Aik??? Dia ni dah kahwin ke?
Quote ainashiqa 13-11-2017 10:48 AM
rajin dia mendermakan sperma..kuikui
Quote fairy_fairy 13-11-2017 10:51 AM
ainashiqa replied at 13-11-2017 10:48 AM
rajin dia mendermakan sperma..kuikui

Dia lebih daripada mampu....
Quote ~anya~ 13-11-2017 11:00 AM
Hmmm.... berebut pompuan nak lahir kan anak dia...
Quote MH3707 13-11-2017 11:04 AM
bravo....tahniah
Quote MH3707 13-11-2017 11:04 AM
~anya~ replied at 13-11-2017 03:00 AM
Hmmm.... berebut pompuan nak lahir kan anak dia...

'see my legs' - ronaldo says
Quote melinda_kerr 13-11-2017 11:06 AM
dalam ramai-ramai wanita yang ada kaitan dgn heols i paling suka Irina Shayk..hot gila kot... tpi ujung-ujung Irina pun kahwin dgn lelaki hot jua.
Quote SWORKS27 13-11-2017 11:07 AM
rezeki CR7..
mancut2 merata dapat jugak anak..
x da buang anak merata2...
Quote mieymiey 13-11-2017 11:11 AM
Tahniah CR. Nasib baik dia ni sejenis bapa yang bertanggungjawab walaupun dah berpisah dengan mak-mak kepada anak-anak beliau.
Quote ~anya~ 13-11-2017 11:53 AM
Edited by ~anya~ at 13-11-2017 12:05 PM
MH3707 replied at 13-11-2017 11:04 AM
'see my legs' - ronaldo says


That long sexy legs with those well defined muscles.... yup... all the ladies are looking alright...
Quote haryatie 13-11-2017 11:58 AM
ramai jerk prempuan rela beranak utk dia kan...
Quote naina 13-11-2017 12:02 PM
Lawa gelpren dia pas beranak pon. Xde sembab2 pon.
Quote sehirkedi 13-11-2017 12:15 PM
Memang jenis yg suka & penyanyang kanak2. Tak sangka dah 4 anak heols...
Quote pumpkingirl 13-11-2017 12:17 PM
CiliPadiSedap replied at 13-11-2017 10:12 AM
Anak dia semua ibu berlainan dan tiada pernikahan kan. Dh mcm bapak ayam toron merata rata.nasib bai ...

Tapi dia bapak bertanggungjawab..takde mcm jantan2 meleysia ni buat anak je pandai pastu tinggal gf sorang2 ngandung anak luar nikah.
Quote gadis_tulip 13-11-2017 12:19 PM
umo mamat nie 32 tahun kan?

Normal kot anak da 4
Quote CiliPadiSedap 13-11-2017 12:20 PM
pumpkingirl replied at 13-11-2017 12:17 PM
Tapi dia bapak bertanggungjawab..takde mcm jantan2 meleysia ni buat anak je pandai pastu tinggal g ...

dua2 salah sis, tp bg kaka, mcm sis cakap cr lagi baik tabur benih pandai tuai hasil.. tak macam jantan2 wechat, hipster, instabatak, mat rempit, mat pit dan seangkatan dengannya..

Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.111759s Gzip On
To Top