Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Lucu! Lagu Tak Tun Tuang Pula Jadi Fenomena

10-11-2017 12:15 PM |Dilihat:4398| Komen: 41


Luar biasa! Lagu Minang berjudul "Tak Tun Tuang" kini mencetuskan fenomena terbaru bukan sahaja di Malaysia malah di Indonesia dan juga Thailand.

Lagu nyanyian Upiak Isil penuh dengan unsur lawak bersahaja, "catchy" dan menyenangkan telinga para pendengar. Jadi tidak hairanlah Tak Tun Tuang menjadi ikutan setiap golongan umur.

Tak Tun Tuang sebenarnya berkisarkan mengenai seseorang yang selalu memuji dirinya dan pada masa yang sama dia tidak pedulikan kata-kata orang lain terhadap dirinya. Maka terhasillah lagu ' Tak Tun Tuang ' ini, jom nyanyi sama-sama!



Lirik lagu Tak Tun Tuang

Aku belum mandi
Tak tuntuang tak tuntuang
Tapi masih cantik juga
Tak tuntuang tak tuntuang
Apalagi kalau sudah mandi tak tuntuang
Pasti cantik sekali

Kalau orang lain melihat aku tak tuntuang
Badak aku taba bana
Tak tuntuang tak tuntuang
Tapi kalau langsuang di idu tak tuntuang
Astaghfirullah baunya

Kalau cowok ganteng yang lewat
Aku acuah je nyeh
Kalau apak gaek yang lewat
Aku aniang je nyeh

Yang penting indak
Manggaduah urang tak tuntuang
Walau acok galak surang
Tak tuntuang tak tuntuang

Walau sangko urang
Awak dalang tak tuntuang
Tapi hati isil sanang... iiiyesss

~Musik

Ini pula antara koleksi video parodi Tak Tun Tuang yang tular di media sosial, sungguh menghiburkan!







Hebat juga penangan lagu Tak Tun Tuang, terhibur tak? - CARI






Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 41
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote haryatie 13-11-2017 11:24 AM
apa benda nii...

Lain-lain Komen

Quote sinalegna 10-11-2017 12:32 PM
Bodo2 pun hillarious
Quote drivethru 10-11-2017 12:42 PM
Lagi best dari ayam mee.
Quote noraidil_06 10-11-2017 12:46 PM
Bengong. Hehehehe
Quote noraidil_06 10-11-2017 12:46 PM
Ade tak gmbr penyanyi tu dlm keadaan normal?
Quote nisako 10-11-2017 01:23 PM
haiyo...........mcm mcm lagu skrg ni............
Quote salmon-suki 10-11-2017 01:26 PM
Lagu merepek mesti cepat je dpt peminat..alahaiii~~
Quote noni165 10-11-2017 02:09 PM
ape la maksud tak tuntuang tu..
Quote cicicumel 10-11-2017 02:16 PM
Mcm lagu Sabah yg femes tuje..rentak lebih kurang sama..
Quote amyza 10-11-2017 02:22 PM
Adehh,sakit telinga dengar. Ape tg best nye ntah
Quote jajahoney 10-11-2017 02:27 PM

ni lagu indon ke?

Quote taji2906 10-11-2017 03:11 PM
pastu berlumba2 la nk buat parody... hmmm makin tak berilmiah masyarakat skrg
Quote kikuri 10-11-2017 03:36 PM
stress aku dengar suara pompuan ni nyanyi... pastu melekat pulak dalam pala otak. lagi stress
Quote Artemesiaa 10-11-2017 03:44 PM
Tah hapa-hapanya
Quote annabellaruz2 10-11-2017 04:14 PM
kikuri replied at 10-11-2017 04:36 PM
stress aku dengar suara pompuan ni nyanyi... pastu melekat pulak dalam pala otak. lagi stress : ...

tapi lagu minang balada dia sedap gak nak layan.

lagu B612 lagi la lirik dia yaa ampunnn..

Quote EncikRhoma 10-11-2017 04:15 PM
noni165 replied at 10-11-2017 06:09 AM
ape la maksud tak tuntuang tu..

takde maksud...macam bunyi alat muzik atau beduk kletung, kletang je
Quote zeed 10-11-2017 04:15 PM
Apa maksud tak tun tuang tu?
Quote Siput_Sawah 10-11-2017 04:42 PM
Edited by Siput_Sawah at 10-11-2017 04:44 PM

kreatif tapi lagu tahap sampah laaa!!

aku tak mampu nak tgk habis........
Quote giyomi 10-11-2017 05:49 PM
Yer aritu dgr kat radio, katanya ...ia cumaan bunyi gendang gitu yg sepatutnya don don dong tapi di minang sih ianya di sebut ta tuntuang
Quote helicornia 10-11-2017 06:09 PM
jajahoney: ni lagu indon ke?

lagu indon ni..rasa bahasa minang tengok la lokasi vid tu pun kt bkt tggi minangkabau

Lihat semua komen(41)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.069823s Gzip On
To Top