Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Johan 'Kantoikan' Ozlynn Hamil Anak Kelima?

10-11-2017 10:29 AM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 9598| Komen: 109

Peminat mula kecoh bila dengar pelakon cantik, Ozlynn dikhabarkan sekarang ini sedang hamil anak kelima.

Suaminya, Johan dikatakan tidak sengaja mendedahkan perkara tersebut di dalam sebuah video yang dimuat naik di Instagram.


Ayat yang dikeluarkan Johan seolah-olah memberi tanda mengenai berita gembira tersebut.

"Mengenangkan saja ini. Diorang dah tahu belum?" katanya.

Walau bagaimanapun Ozlynn meminta suaminya itu diam sambil bergurau hendak menumbuknya.

Foto: IG Jozlynnhanania
Rata-ratanya membuat spekulasi 'mengenangkan' itu bermaksud Johan sedang memikirkan keadaan Ozlynn yang sedang hamil.

Ruangan komen dibanjiri dengan ucapan tahniah dari pengikutnya.

"Dengar macam sis pregnant ja ye. Hehe tapi tak nak beritahu lagi ye.
"Haha. Wah nak dapat baby baru lagi ke? Tahniah.
"Berbadan dua ye. Abang Johan dah terlepas cakap. kalau betul tahniah. Alhamdulillah."

Foto: IG Jozlynnhanania
Johan dan Ozlynn berkahwin pada 25 Julai 2009 dan dikurniakan empat orang cahaya mata iaitu Ariq, Sodiq, Haziq dan Cantiq.

Setakat ini tiada kenyataan dikeluarkan oleh pasangan ini. Sama-sama kita nantikan. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 109
Komen

Previous : Sekali Lafaz, Mawar Rashid Menjadi Milik Raf Yaakob

Next       : "Dajeiii Sungguh Memalam Ni,"- Terhibur Baca WhatsApp Abby Dan Norman

Komen Terbaru

Quote Olleo 13-11-2017 06:35 PM
Ozlynn ni klau buat rileks2 je ok what. Xyah huru hara sgt.
Dia buat seolah2 org kenal dia sbb dia, bukan sbb Johan.


Tp xdinafikan klau dia berlakon tu menjadi, maybe sbb perangai kt luar dgn watak dlm cite tu lebih kurang je kan..

Lain-lain Komen

Quote Aduradura 10-11-2017 10:35 AM
Kenapa la umah theyolls ni nampak macam berselerak giler....theyolls ni dah takde bibik kan, tu pasal nmpk mcm kelam kelibut jaaaa
Quote bambimo 10-11-2017 10:37 AM
skjap kawen 2009...kejap kawen 2004 kawen awal dan anak ozlyn yg 1st tu anak johan..
apa2 je lah family ni
Quote rama2samar 10-11-2017 10:41 AM
Aduradura replied at 10-11-2017 10:35 AM
Kenapa la umah theyolls ni nampak macam berselerak giler....theyolls ni dah takde bibik kan, tu pasa ...

masa ade bibik pun bersepah jugak sbb theols ni manjakan sgt bibik... tatau ape fungsi bibik tu..
Quote edoraixora 10-11-2017 10:52 AM
wahhh canteq nak dapat adik

tahniah lah kt johan & ozlynn
Quote irsa 10-11-2017 10:58 AM
Apa2 aje la korang nk ade anak 10 pon x kesahhhh...rezeki kan
Quote noraidil_06 10-11-2017 10:59 AM
Serabutnye lahai rumah. Hurmmm
Quote debab76 10-11-2017 11:01 AM
cantik muka cam anak siti sekrah whoayus khuen
Quote jlo 10-11-2017 11:02 AM
bersepah betui
Quote jalfa 10-11-2017 11:05 AM
Malam ni kalo x dapat siap..
Gedik naw pasangan ni
Quote luvemedaa 10-11-2017 11:10 AM
Kwsn rumah cantik tp syg tak jaga helok kan. Ehh sory lari topik lak. Tahniahh lah korgg
Quote idakamaruddin 10-11-2017 11:15 AM
anak dia cucuk kolagen jugak ke?

mak dia berkerak dulu kan

kwn iols pny sister g cucuk kolegen sekali anak dia yg kecik dicucuknye

mmg melepak merah2 pinkish mcmtu la dorang anak beranak

ironinye dlm family kawan iols dorang anak beranak je putih2 merah pinkish yg lain sume gelap2 sweet2

Quote PongKang 10-11-2017 11:22 AM
idakamaruddin replied at 10-11-2017 11:15 AM
anak dia cucuk kolagen jugak ke?

mak dia berkerak dulu kan

adei kanser nanti budak tu if kecik2 dicucuk kolagen.. or buah pinggang rosak..

btw ozlyn n johan ni aku rasa patut dok umah mcm chef wan tu.. baru sesuai dgn brg2 branded yg dibeli..
Quote lazim 10-11-2017 11:23 AM
rama2samar replied at 10-11-2017 10:41 AM
masa ade bibik pun bersepah jugak sbb theols ni manjakan sgt bibik... tatau ape fungsi bibik tu..  ...

rumah dia berselerak mcm rumah aku. xsangka artis pon rumah mcm marheins.


Quote MH3707 10-11-2017 11:24 AM
wartawan ni ikhlas ke atau sindir kata dia ni pelakon cantik?
Quote lazim 10-11-2017 11:24 AM
dorang ni duit byk tapi gila beli handbang., invest la sikit utk beli rak2 kasut. susun bebaik.
Quote lazim 10-11-2017 11:25 AM
mana ada prgnant kan. johan rerajin tu sbb nk mintak ozlyn izinkan dia main bola. yg 3 round tu main bola la.. buat org speku lucah je
Quote MH3707 10-11-2017 11:28 AM
ni rumah ke atau reban ayam?? aku ingatkan si johan ni kaya lah sangat,rupanya duduk teres 2tingkat je...dahlah rumah mcm reban ayam...tahlah...duit habis dgn beli kereta/motor besar je buatpe brok,,,nanti tua bila sakit esok,jgn terhegeh2 mintak derma dah lah ekk
Quote MH3707 10-11-2017 11:30 AM
tapi...den minat ngan depa (jozan) ni...lelebih lagi kalau buat lawak tiru gaya org...salah satunya yg ni,,tgk ulangkali pun tak bosan... ella rasa bersalah pulak rasanya,,,arrr,,,rama2

Quote MH3707 10-11-2017 11:31 AM
lazim replied at 10-11-2017 03:24 AM
dorang ni duit byk tapi gila beli handbang., invest la sikit utk beli rak2 kasut. susun bebaik.

takpe2...kita tunggu depa tua esok...mesti merintih mintak derma bila sakit nanti...

Lihat semua komen(109)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.070368s Gzip On
To Top