Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cemas! Kren Tumbang Di Kampung Baru

9-11-2017 05:34 PM |Dilihat:2131| Komen: 40
Kejadian kren tumbang di sebuah tapak pembinaan di Kampung Baru, pagi tadi, membuat orang ramai panik.


Foto: Astro AWANI

Memetik Astro AWANI, seorang pekerja binaan dan dua orang awam termasuk seorang warga emas yang cedera dalam kejadian dikejarkan ke hospital untuk rawatan.

Seorang wanita dan warga emas terbabit masing-masing mengalami patah bahu dan luka-luka akibat terkena serpihan cermin kereta yang pecah akibat libasan kabel kren. Selain itu, beberapa kereta rosak dan remuk akibat dihempap kren berkenaan.

Sementara itu, Harian Metro melaporkan Jurucakap Angkatan Pertahanan Awam (APM) mengesahkan pihaknya menerima panggilan mengenai kejadian.

"Selepas menerima panggilan daripada orang awam, tiga anggota APM Kuala Lumpur bergegas ke lokasi," katanya.

Berkata dalam satu kenyataan, pemaju pembinaan UDA Holdings Bhd menjelaskan segala kerja pembinaan dihentikan bagi memberi ruang siasatan dilakukan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 40
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote dodolgemokgila 9-11-2017 11:32 PM
Takziah sis. Dodol paling benci tgok kren bertaburan atas bandaraya.

Lain-lain Komen

Quote ingatlupa? 9-11-2017 03:34 PM







Quote missyqaldina 9-11-2017 03:34 PM
awani buat live gak..
Quote jazaa100 9-11-2017 03:36 PM
TK de yg kena....

Sorang je budak pompuan pengsan sbb nk selamatkn diri...pastu dia terjatuh...

Labaa tak blh nk kira brp kerugian sbb calculator dia tak blh guna, asyik silap je....
Quote Andyscenes 9-11-2017 03:36 PM
Abg amek video ni membebel je. Mcm bapok
Quote ell768 9-11-2017 03:37 PM
kesiannya mangsa yg kena..
Quote ingatlupa? 9-11-2017 03:37 PM
jazaa100 replied at 9-11-2017 03:36 PM
TK de yg kena....

Sorang je budak pompuan pengsan sbb nk selamatkn diri...pastu dia terjatuh...

laba kira untung jerr..tanah dia kat kg baru harga juta ringgit taw.







Quote intanumbrella 9-11-2017 03:38 PM
batak viral yg tukang record ni
Quote Vokuro 9-11-2017 03:46 PM
tak pernah tak tumbang kren di ibu pertiwi ini macam tak pernah bumbung bangunan tak runtuh
Quote sarahmirza 9-11-2017 03:47 PM
Sorang mati katanya.
I tak boleh nak visual mana boom mana mask tower crane ni.
Tumpang ke patah ntah.
Quote amyza 9-11-2017 03:50 PM
Dalam kereta tu ada orang ke parking tepi tu je?
Quote memeque12 9-11-2017 03:53 PM
cash utk kampung baru
Quote memeque12 9-11-2017 03:54 PM
ingatlupa? replied at 9-11-2017 03:37 PM
laba kira untung jerr..tanah dia kat kg baru harga juta ringgit taw.

duduk diam2 rumah setinggan kau tu
Quote prettyuglybabe 9-11-2017 03:54 PM
nasib tak hempap rumah


Quote ninja boy 9-11-2017 03:57 PM
Tower crane operator hidup ka mati ka
Quote kecimpret 9-11-2017 03:58 PM
projek UDA holdings
Quote jazaa100 9-11-2017 04:04 PM
ingatlupa? replied at 9-11-2017 03:37 PM
laba kira untung jerr..tanah dia kat kg baru harga juta ringgit taw.

Ala.....juta juta dia tu bkn blh percaya sgt....dia suka tambah byk byk kosong kat belakang....sukahati dia je...

Poyo.....

Quote jazaa100 9-11-2017 04:05 PM
Dlm mgu ni je 2x jadi dah.....
Quote kentel 9-11-2017 04:18 PM
Andyscenes replied at 9-11-2017 03:36 PM
Abg amek video ni membebel je. Mcm bapok

ko jela yang lelaki dlm dunia ni
Quote cocorex 9-11-2017 04:26 PM
ingatlupa? replied at 9-11-2017 03:37 PM
laba kira untung jerr..tanah dia kat kg baru harga juta ringgit taw.

sewa rumah dh setahun tertunggak weiii..bila nk byr?

Lihat semua komen(40)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.095807s Gzip On
To Top