Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Kesiannya Tengok, Tergamak Wanita Ini Pukul Anaknya Sekuat Itu

8-11-2017 07:22 PM |Dilihat:3143| Komen: 78


Sebuah video rakaman seorang anak kecil ditampar, dipukul dan diheret dengan kasar ke dalam kereta oleh seorang ibu menjadi tular di media sosial.

Dalam kejadian yang berlaku di Taman Mahkota Emas, Kuantan, wanita berkenaan dipercayai naik berang apabila anaknya itu mahu mengikutnya keluar.

Sambil memarahi anaknya, wanita itu menarik tangan dan menampar pipi kanak-kanak itu sebanyak dua kali. Anaknya yang sedang menangis kesakitan kemudiannya ditarik dan dicampak dengan kasar ke dalam kereta.

Loading FB Video...

Kredit video - Wowberita Dot Org

Rata-rata netizen mengutuk tindakan wanita itu kerana mengasari anaknya yang masih kecil. Ada juga yang mengecam individu yang merakam video tersebut kerana tidak melakukan apa-apa untuk membantu kanak-kanak tersebut.



Segelintir netizen yang lain pula berpendapat tindakan si ibu tersebut bukanlah hendak mendera, namun mungkin kerana gagal mengawal kemarahan disebabkan anaknya itu mungkin terlalu degil.

Persoalannya, wajarkah anak sekecil itu dikasari sedemikian rupa? - CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 78
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote teha86 10-11-2017 03:49 PM
sejak pregnant ni..aku selalu cepat naik angin ngn anak aku yg 1st..silap sikit aku marah...tp xde lah smpai pukul mcm tu... tp bnda yang selalu buat ibu2 ni cair n sedih... walaupun kita marah mcm mn pun kat anak..dia akan tetap dtg nak bermanja ngn kita.. sebb tu bila nak tidur..aku akan peluk cium anak aku..walaupun aku baru pas marah dia... paling sedih..dia akan peluk balik.. sebb bg anak2..ibu bapa ni ade penyelamat dan pelindung mereka..
..aduh... bergenang plak airmata teringat kat anak...

Lain-lain Komen

Quote PenjualAPAD 8-11-2017 07:34 PM
Mak nak keluar membirah ka sampai sanggup pukul anak camtu
Quote missDollie 8-11-2017 07:44 PM
Kau tunggu tua esok..
Quote alieyrina 8-11-2017 07:44 PM
Cepatla kena tgkap mangkuk ni..org beranak hg pun nk beranak
Quote VuJiE 8-11-2017 07:48 PM
pendek akal...
Quote nisako 8-11-2017 07:56 PM
sian budak tu..,,,,,,,,
Quote mizkajura 8-11-2017 08:12 PM
Ntah apa masalah si ibu...semoga dipermudahkan. Jgn geram dgn suami n ada masalah keluarga anak jd mangsa
Quote babydoll 8-11-2017 08:12 PM
kesian nye.. perlu ke pukul sampai mcm tu sekali?
Quote chaos_sweetly 8-11-2017 08:47 PM
Ibh celaka sial!Elok kau mati cpt2.Knp la beranak kalau perangai mcm setan mcm ni.Jns betina sial celaka.Aku harap kau mampos!!!!!
Quote chaos_sweetly 8-11-2017 08:47 PM
alieyrina: Cepatla kena tgkap mangkuk ni..org beranak hg pun nk beranak

Elok viral piolis cari betina sial mcm ni.Ni dah mcm dera!!!!
Quote Deidra 8-11-2017 09:22 PM
Sejenis ungka
Quote Jorja 8-11-2017 09:34 PM
Dapat beranak pun tak guna kalau anak tu dibelasah dari kecil lagi..budak tu besar nanti bakalan masuk news 'anak derhaka tetak ibu" {:smile
Quote potpetpotpet 8-11-2017 09:47 PM
Gila.. Da mcm tgh gusti plak die angkat n campak ank die mcm tu..
Quote umbut 8-11-2017 10:03 PM
Sampainya hati.. x kesian kat anak ke
Quote giyomi 8-11-2017 10:05 PM
klu degil pon bukan camne caranya nak ajar. betina sial ni patut di campak dlm jel. Budak kecik bole lah ko wat camne klu laki ko, ko berani. @#*&
Quote Cyempaka 8-11-2017 10:10 PM
Kau pukul2 berkasar dgn anak, ingat anak kau xbleh ingat ke? Kawan aku cerita masa kecik2 mak dia selalu cakap kasar2 dgn dia , maki pun ada. sekarang dah besar baru nak cakap baik2, peluk cium semua. Dulu kecik2 jgn harap la katanya. Dia mmg hormat mak dia, beli itu ini. Tapi bila teringat perangai mak dia dulu dia akan rasa menyampah, mls blk kg tgk muka mak dia dan jadi xikhlas.
Jd hormatilah perasaan anak2 anda walopun mereka masih kecik.
Quote moonbug 8-11-2017 10:13 PM
Apa kes dia marah sgt tu
Quote meya 8-11-2017 10:18 PM
Mana ada sesiapa pun peduli???

Kalau ada yang peduli mesti ada dah yang pergi halang budak tu pergi situ takpun halang mak dia hempuk budak tu.

Aku yang tengok ni pun sedih ...sakitnyalah budak tu dengan tambah pulak dia mesti heran dan tak faham kenapa kena pukul macam tu sekali lagi-lagi pulak dengan mak kandung.

Harap besar nanti anak dia balas kaw-kaw kat mak dia.  
Quote meya 8-11-2017 10:19 PM
BTW masyarakat kita pun dah tak ubah macam kat China sana.
Quote Konahhh 8-11-2017 10:51 PM
Jot down sekali no kereta, hantar sekali video kat polis..habis cerita

Lihat semua komen(78)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055231s Gzip On
To Top