Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Ramai Tak Tahu Aliff Syukri Ada Adik Yang Seusia Anaknya..

8-11-2017 06:08 PM | Dilihat: 4544| Komen: 32

Kisah kemewahan pengasas kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri memang biasa dipaparkan menerusi semua media mahu pun laman sosial miliknya sendiri.

Namun, ramai yang kurang mengetahui kisah di sebalik keluarga Aliff, bondanya dan juga adik beradik yang lain. 

Memetik Hangat.com, Aliff merupakan anak ketiga kepada Rozita Ibrahim iaitu pengasas jenama Sendayu Tinggi. 

Add Image Caption Here


Dikatakan, Aliff dimasukkan ke sekolah swasta Integrasi As-Syakirin di Seksyen 13 Shah Alam selepas ibunya berjaya menjadi usahawan. 

Manakala, ibunya Rozita telah berkahwin pada usia yang muda iaitu 18 tahun. Selepas bercerai, wanita ini sekali lagi berkahwin pada tahun 2006 dengan jejaka pilihannya.

Mereka dikurniakan cahaya mata yang sudah berusia 7 tahun pada masa ini. 




Yang menariknya, anaknya ini hampir sebaya dengan anak kepada Aliff Syukri sendiri dan sekaligus Aliff mempunyai adik tiri yang jauh jarak umurnya. 

Selain anak kecil ini, Rozita mempunyai 8 orang anak termasuk anak keduanya Nur Aini yang meninggal dunia kerana lemas pada usianya 11 tahun, petik Utusan Malaysia. 


Manakala Aliff dikatakan turut berkahwin muda kerika usia 19 tahun dan isterinya Datin Nur Shahida berusia 22 tahun. 

Mereka kini dikurniakan 3 orang cahaya mata. Begitulah antara sedikit perkongsian latar belakang Aliff Syukri, bondanya dan adik beradik yang lain. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 32
Komen

Previous : Lelaki Dicemuh Sebab Bergaya Macam Orang Kaya, Rupanya Pinjam Barang Orang...

Next       : Bakat Paling Rare, Remaja Ini Boleh Putar Kepala 180 Darjah Ke Belakang

Komen Terbaru

Quote deltoid 19-11-2017 01:43 PM
itu macam ka

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 8-11-2017 06:12 PM
Ape yg peliknya.
Kawan iols lg la anak buah dia lbh tua dr dia..
Quote mine0wez 8-11-2017 06:16 PM
bukan perkara pelik pn.. tu rezeki nmanya
Quote MissVixen 8-11-2017 07:10 PM
Mak dia jaga betul badan. Banyak pantang larang. Cantik.
Quote noraidil_06 8-11-2017 07:42 PM
MissVixen replied at 8-11-2017 07:10 PM
Mak dia jaga betul badan. Banyak pantang larang. Cantik.

Body letops. Tp muke byk cucuk sgt la. Walhal x cucuk pun lawa je
Quote SecretLuv 8-11-2017 07:44 PM
Baru pagi tadi terbaca post Aliff ni yang riak.
Quote nisako 8-11-2017 07:55 PM
ala biasaje pun.,,,,
Quote mommymonster82 8-11-2017 07:59 PM
Ada bc blog bonda rozita..nk tahu jugak ank yg mn yg dia xcaya tu...
Quote umbut 8-11-2017 10:33 PM
Dulu pki purdah pastu bukak balik.. akibat botox tak jadi..
Quote Andyscenes 9-11-2017 12:58 AM
Kata idup miskin. sekolah swatsa tapi SPM je adoyy
Quote faraway1 9-11-2017 01:47 AM
orang kampung, atuk aliff ustaz sekolah agama.
Quote makton 9-11-2017 07:58 AM
"Memetik Hangat.com, Aliff merupakan anak ketiga kepada Rozita Ibrahim iaitu pengasas jenama Sendayu Tinggi. "



aliff anak no 3. kakak dia si yatie tu.. lagi sorang sape?
Quote ffbeauties 9-11-2017 08:11 AM
makton replied at 9-11-2017 07:58 AM
"Memetik Hangat.com, Aliff merupakan anak ketiga kepada Rozita Ibrahim iaitu pengasas jenama Sendayu ...

Lagi sorang yg no 2, dah meninggal.

"Selain anak kecil ini, Rozita mempunyai 8 orang anak termasuk anak keduanya Nur Aini yang meninggal dunia kerana lemas pada usianya 11 tahun, petik Utusan Malaysia. "
Quote makton 9-11-2017 08:13 AM
ffbeauties replied at 9-11-2017 08:11 AM
Lagi sorang yg no 2, dah meninggal.

"Selain anak kecil ini, Rozita mempunyai 8 orang anak terma ...

thanks.. tak perasan yg tu..

boleh tahan ramai anak dia ya.. murah rezeki
Quote haryatie 9-11-2017 08:15 AM
biasa la..klau da kawin lagik..
xde pelik pun..
mak dia pun bukan nya da tua mcam nenek2..
Quote ffbeauties 9-11-2017 08:18 AM
makton replied at 9-11-2017 08:13 AM
thanks.. tak perasan yg tu..

boleh tahan ramai anak dia ya.. murah rezeki

orka takpe nk beranak banyak mana pon duit berkepuk kepuk..
Quote EncikRhoma 9-11-2017 08:25 AM
Eh..bukan kata dia hidup susah ke masa kecik. Ni siap boleh masuk sekolah swasta pulak
Quote mieymiey 9-11-2017 08:54 AM
Aliff ni banyak propa sana sini. Statement dia dengan mak sendiri pun bercanggah.
Quote putput 9-11-2017 09:40 AM
dia ni org kaya yg bising
Quote cecite 9-11-2017 10:56 AM
19?? - emak Aliff kawin umur 18 tahun
2006 - emaknya kawin lagi
2009 - emaknya ngandung
2010 - adik tiri Aliff lahir
2017 - adik tiri skrg umur 7 tahun

Soalannya; berapa umur emak Dato Aliff skrg?

Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.054324s Gzip On
    To Top