CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Bahana Telan 48 Paku, Perut Sampai Nak Terburai

3-11-2017 10:25 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 4932| Komen: 39

Description: Pada mulanya disangka bisul, rupa-rupanya ada paku yang hampir menembusi perut seorang lelaki.
Pada mulanya disangka bisul, rupa-rupanya ada paku yang hampir menembusi perut seorang lelaki.

Disebabkan itu lelaki yang dikenali sebagai Wawan Gunawan, 44, itu terpaksa menjalani pembedahan di sebuah hospital di Tasikmalaya, Indonesia.


Laporan media tempatan menyatakan, Wawan sudah menelan berpuluh-puluh paku sejak dua bulan lalu.

Foto: Agensi
Isterinya Wati Karwati, 41 adalah orang yang mula-mula menemui paku yang tersembul di perutnya.

“Selepas ditanya, Wawan mengaku dia memakan paku sejak dua bulan lalu kerana ada seseorang yang menyuruh dia berbuat demikian,” katanya.

Sementara itu, adik Wawan, Ani Kukmaryani, 39, memberitahu,

 
“Semua paku itu berkarat dan ada yang panjang dan ada yang pendek. Saya tidak dapat bayangkan bagaimana dia memakan paku itu,” jelasnya. 

Doktor berjaya mengeluarkan 48 batang paku dari perutnya dan Wawan kini dilaporkan sudah stabil. -CARI
9

Bagus
15

Marah
8

Terkejut
11

Sedih
6

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (53 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote luvemedaa 3-11-2017 10:27 AM
Pelik2 lah yindonn nih
Quote jlo 3-11-2017 10:29 AM
astagaaaa
Quote lee~ann 3-11-2017 10:35 AM
awatnya la bodoh sgt. yg pi ikut apa org suruh tu dah kenapa? lenkali ada akal guna. jgn semborono jer ikut apa yg org suruh.
Quote moocoww 3-11-2017 10:40 AM
Punya la byk mknan kat sana...paku juga yg dia nak mkn..
Quote raradhia 3-11-2017 10:40 AM
ilmu apa ni, ilmu kebal?
Quote kikuri 3-11-2017 10:54 AM
mujo tak bocor perut... dah macam takde makanan nak makan
Quote MH3707 3-11-2017 10:55 AM
bodoh punya INDON...tp kesian gak,sengkek takde duit nak makan,sampai sanggup makan paku...
Quote insulin 3-11-2017 10:59 AM
Amboi. Sanggup makan paku hanya kerana seseorang suruh berbuat begitu. Mohon orang itu sponsor bil hospital ya...
Quote mrizumi 3-11-2017 11:04 AM
Banyak weh ditelan nya..mcm2..
Quote taji2906 3-11-2017 11:15 AM
seseorang tu sapa? ntah kepala dah tak betul kot.. dgr suara2 bisikan ke? org normal takde la sampai gini rasanya
Quote PyoNaRi 3-11-2017 11:18 AM
Kegilaan apakah ini.pelik2 la manusia
Quote nut.legacy 3-11-2017 11:21 AM
smpi tersembul paku tu kat perut, nasib x tembus
Quote kertas_putih 3-11-2017 12:02 PM
dah berkarat tak rosak organ dalaman ke?
Quote Artemesiaa 3-11-2017 12:06 PM
Nasib le bini perasan kalau tak tah banyak mana lagi nak ditelannya
Quote sepiITUindah 3-11-2017 12:22 PM
org soh makan pucuk paku goreng belacan
yang hang makan paku besi
Quote paz 3-11-2017 01:00 PM
Kenapa orang suruh makan?
Quote Andyscenes 3-11-2017 01:06 PM
Ala mana @EJALTI mohon beri sepatah 2 kata
Quote susukambingbest 3-11-2017 01:08 PM
sakit mental la ni. trdngar bisikan halus
Quote mizzmimi 3-11-2017 01:23 PM
Kegobloqan tanpa batasan..

@Bedah.Cun
@EJALTI

Lihat semua komen(39)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

5-10-2023 03:16 AM GMT+8 , Processed in 0.100545 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top