Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Anak Kahwin Tanpa Restu, Bapa Kecewa & Bunuh Diri Secara "Live" Di FB

25-10-2017 03:04 PM |Dilihat:4172| Komen: 46

sumber : www.mirror.co.uk/

Gejala membunuh diri sememangnya kerap berlaku di kalangan masyarakat yang berdepan tekanan hidup samada disebabkan masalah keluarga mahupun peribadi. 

Lebih teruk lagi, sejak kebelakangan ini, membunuh diri secara siaran langsung menerusi Facebook Live video menjadi satu trend hasil perkembangan teknologi yang semakin canggih. 

Baru-baru ini, memetik laporan Mirror.UK, seorang bapa bertindak membunuh diri dengan sepucuk pistol dan disiarkan secara langsung menerusi Facebook. Tindakan mengejutkan ramai itu diambil hanya disebabkan anak perempuannya berkahwin tanpa keizinannya.

Ayhan Uzun dari Kayseri, Turki, telah mengira sebanyak tiga kali sebelum menarik picu pistol berkenaan. Dia sempat menyatakan : Selamat tinggal, aku akan pergi, jaga diri kamu."

Sebaik sahaja menghabiskan ayat berkenaan, Uzun terus terbaring di atas lantai. Dia sebelum itu mendedahkan mahu membunuh diri kerana anaknya berkahwin tanpa keizinannya.

Uzun dikatakan hanya mengetahui mengenai perkahwinan anak perempuannya itu menerusi telefon.

Ketika video itu disiarkan secara langsung, keluarga dan sahabat merayu kepadanya supaya tidak melakukannya.

Namun keluarganya hanya menemui mayatnya sahaja.- CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 46
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote melinda_kerr 6-1-2018 12:19 PM
dia mmg dah mati tapi dia meninggalkan trauma pada anaknya. lagi2 anak akan dapat cemuhan dari masyarakat menyebabkan kematian si ayah. what a selfish father.

Lain-lain Komen

Quote idril 25-10-2017 03:06 PM
attention seeker...... lantok ler mati
Quote raradhia 25-10-2017 03:10 PM
yaa allah, dah kenapa laa pcik? aduiina
Quote fushimi 25-10-2017 03:12 PM
lol sadisnya penhujung hidup pakcik nih
Quote sukacactus 25-10-2017 03:12 PM
Kot mcm mana pun ank tu dah kahwin, lantak dia le
Pakcik pergi mati tu nak buat apa
Quote chaotic_soul 25-10-2017 03:29 PM
dh bosan hidup la tu
Quote zorrro_03 25-10-2017 03:32 PM
biar laa dia nak mati.  mujur dia tak menggila tembak orang lain...  
Quote EJALTI 25-10-2017 03:33 PM
Nko dah kenapa pokcit oiiiiiii?????....
Quote Modngengade 25-10-2017 03:33 PM
muka pun burok selayaknyalah
Quote batmana 25-10-2017 03:53 PM
pandai dia guna fb live
Quote Bujat 25-10-2017 04:02 PM
Salam takziah lah yerr
Quote prettyuglybabe 25-10-2017 04:12 PM
biar je la anak tu kawin lari pun..
esok tak bahagia pandai la dia balik..
la ni bapak dah mati dia nak balik mana..
Quote netto_ 25-10-2017 04:13 PM
Adoi la sentap punye psl la ni. Sadis
Quote Deidra 25-10-2017 04:20 PM
Too much too gross
Quote miemiecha 25-10-2017 04:24 PM
lahh, mudahnya pakcikkkk
Quote ms.engine 25-10-2017 04:27 PM
anak happy2 kau kekuburan
haishla pakcik
Quote Rainrein 25-10-2017 04:33 PM
Pacik ingat pacik bunuh diri anak tu akan bercerai la ngan laki dia tu. Xde maknenye.
Quote idakamaruddin 25-10-2017 04:41 PM
org yg bunuh diri ni mmg niat dia nk bgtau sume org yg dia kecewa ngn hidup dia

sllu mcmtu la...

Quote Jorja 25-10-2017 04:45 PM
Orang dah mati pun nak kutuk ke.. kutuk perbuatan bunuh diri bukan kutuk pelakunya
Quote vanillaninja 25-10-2017 04:46 PM
Nak bagi anak perempuan heols rasa bersalah seumur hidup kot.

Lihat semua komen(46)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.088879s Gzip On
To Top