Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Berang Punya Pasal, Nenek Rendam Muka Cucunya Ke Dalam Minyak Panas

16-10-2017 01:14 PM |Dilihat:2806| Komen: 21

sumber : mynewshub 

Baru-baru ini berlaku satu kes penderaan di Bandung Barat, Barat Jawa yang membabitkan seorang nenek tiri yang berusia 69 tahun sanggup merendam muka cucunya ke dalam minyak masak yang panas mendidih.

Akibatnya cucunya yang dikenali sebagai Rachel Heriani terpaksa dikejar ke Hospital Hasan Sadikin akibat luka melecur yang serius di muka.

Memetik laporan Coconuts Jakarta, suspek yang bernama Kosiah dikatakan bertindak kejam akibat berang dengan mangsa yang beralasan mahu berehat  untuk seketika kerana kepala pening.

Difahamkan bapa mangsa, Kusdian yang tinggal berasingan dengan anaknya hanya mengetahui keadaan mangsa itu sehari selepas kejadian.

Anak saya tidak ingat apa yang berlaku selepas itu. Sebaik saja sedar, dia sudah berada di atas katil."

Dia diberi rawatan awal selepas dibawa ke hospital, tetapi dia hanya diberi ubat sapu sahaja dan doktor kata dia akan pulih, katanya.

sumber : mynewshub 

Selain sedih melihat keadaan anaknya, Kusdian dan keluarga masih mempertimbangkan sama ada mahu membuat laporan polis berhubung tindakan ibu mentuanya.

Bagaimanapun, Kosiah pula menegaskan kejadian yang berlaku itu adalah kemalangan yang tidak disengajakan di mana ketika dia sedang menggoreng keropok di dapur pada hari kejadian sebelum mangsa datang ke dapur.

Kosiah berkata, dia juga menemui tumpahan minyak yang tumpah dari kuali di sekitar kepala mangsa.

Sementara itu, pihak polis dikatakan sedang menyiasat kes tersebut bagi mengenal pasti punca sebenar kejadian.

Mangsa dilaporkan akan menjalani pembedahan pada mukanya yang mengambil masa selama dua hari.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
4
Sedih
0
Lawak
5
Bosan
0
Komen: 21
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote emelia1509 18-10-2017 09:24 AM
adoi sakitnye..
harap si nenek tiri pun direndam dalam.minyak panas

Lain-lain Komen

Quote Andyscenes 16-10-2017 01:16 PM
Ouhh forummer cari ketinggalan dalam info. Sangat sadis
Quote raradhia 16-10-2017 01:17 PM
yaa allah kesiannya, huhu. . jahat btol dah jadi nenek pun perangai mcm gitu, ni nenek lampir ni. .
Quote @pplegreen 16-10-2017 01:21 PM
kesian nyer a kat cucu tu macam mana la boleh tersimbah
Quote mizkajura 16-10-2017 01:25 PM
Slow la kau. Berzaman dah cerita ni{:smile{:smile{:smile
Quote gamigamo 16-10-2017 04:20 PM
innalillahiwainnailahirojiun. semakin hilang kewarasan manusia zaman sekarang.  moga tak terduga seperti itu.
Quote nisako 16-10-2017 04:51 PM
jahatnye............... nenek tu................
Quote Modngengade 16-10-2017 05:13 PM
kakak tak terkejut....geng indon busuk memang sebegini kan mbak  @trisnalovezul  
Quote mommymonster82 16-10-2017 05:15 PM
Innalillah..indon ni mmg gila
Quote Modngengade 16-10-2017 05:16 PM
tgk muka nenek tu pun memang nmpk mcm setan kan  walaupun berkerudung
Quote VuJiE 16-10-2017 05:35 PM
seriously nenek
Quote Ratutulip 16-10-2017 06:08 PM
Allahu robbi nenek....
Quote MissVixen 16-10-2017 06:17 PM
Ini anak trisna dengan laki pertama yang ditinggalkan di indon lepas kahwin dengan zul 5k ke?
Quote Bujat 16-10-2017 08:52 PM
Sundalnya kau nenek{:laugh
Quote PongKang 16-10-2017 09:42 PM
bangsat punye org tua.. kalo aku jd mak budak tu, mampus dia aku kerjakan
Quote ainashiqa 17-10-2017 09:21 AM
gila ah nenek dia ni..
Quote freezyout 17-10-2017 10:02 AM
jahat nyaa nenek...
Quote esteryen 17-10-2017 10:39 AM
PongKang replied at 16-10-2017 09:42 PM
bangsat punye org tua.. kalo aku jd mak budak tu, mampus dia aku kerjakan


masalahnya tu mak kau..ni mcm peribahasa diluah mati mak ditelan mati anak

kejam gila orang tua ni.
Quote chinta89 17-10-2017 04:49 PM
mcm disengajakan je
Quote PongKang 18-10-2017 07:08 AM
esteryen replied at 17-10-2017 10:39 AM
masalahnya tu mak kau..ni mcm peribahasa diluah mati mak ditelan mati anak

kejam gila orang t ...

tu kan nenek tiri budak tu..

Lihat semua komen(21)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.083857s Gzip On
To Top