Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Nak Jadi 'Cantik' Sangat, Muka Lelaki Reput Selepas Pembedahan

13-10-2017 11:31 AM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 2323| Komen: 17

Seorang lelaki mengalami mimpi ngeri dalam hidupnya kerana impiannya menjadi 'lebih cantik' tidak menjadi kenyataan, sebaliknya dia semakin hodoh!



Memetik Mail Online, Jerson Trujillo, 28, menerima suntikan cecair misteri daripada seorang doktor 'tak bertauliah' menyebabkan kulit wajahnya membengkak dan mereput serta membusuk.

"Saya tak tahu cecair apa yang disuntik ke dalam tubuh saya.

"Wajah saya hancur, mereput dan bernanah!" katanya.

Tambahnya, wajahnya terasa panas dan memerah selepas disuntik cecair misteri berkenaan.



Trujillo diberitahu doktor tak berlesen itu, dia diberi sejenis cecair untuk disuntik ke tulang pipinya bagi menjadikannya lebih berisi.

Malangnya, ketika menjalani rawatan pada wajah seminggu kemudian, sejenis bahan digunakan dalam rawatan itu dipercayai bertindak balas dengan cecair yang disuntik ke tulangnya.

Tiga bulan kemudian, pipinya mula membengkak dan mengeluarkan nanah dan kelihatan seolah-olah sedang mereput seperti sel kulit yang dah mati.



Lelaki dari Columbia itu sudah menjalani empat operasi menyakitkan bagi merawat kembali pipinya itu. Dia juga dijadualkan untuk menjalani dua lagi pembedahan.


Foto: Mail Online

Dah elok comel rupa tu sibuk nak jadi perempuan, dah kenapa? Sendiri mendapatlah bila diri tak bersyukur nak mengubah kejadian Tuhan. Apapun, semoga Trujillo serik dan berubah selepas kejadian ini. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
1
Komen: 17
Komen

Previous : Luar Biasa! Sweater Ini Boleh Bertukar Warna Mengikut Cuaca

Next       : Melentik-Lentik Gayanya, Kenali Sinon Loresca! Abang Sado Kacak Tapi Pondan

Komen Terbaru

Quote Knowlee 17-10-2017 07:03 PM
Tuhan dah kasi rupa yg elok, nak ubah jugak. Salah sendiri. Takde simpati.

Lain-lain Komen

Quote Artemesiaa 13-10-2017 12:30 PM
Muka dah elok tak cacat tak pasal2 dah jadi cacat bila salah buat pilihan
Quote drivethru 13-10-2017 12:36 PM
Kenapa pepek n kopek bam sajat x membusuk?
Quote debab76 13-10-2017 03:55 PM
meols anti lelaki muka flawless cenggini.
Quote ainashiqa 13-10-2017 04:25 PM
da santek muka nk ubah2.tak tau bersyukur betul
Quote Felycya 13-10-2017 04:39 PM
Terus jadi muka bapok tak siap.
Quote zorrro_03 13-10-2017 09:04 PM
Ok lah lepas operator gitu.  Tak laa nampak jambu mcm pondan Laknatullah sgt.  Kurang2 nya kalau kau nak memondan pun takde orang berselera.  So boleh masuk askar wataniah ye dik....
Quote merrissa 14-10-2017 03:17 AM
tu lah tak bersyukor lagi
Quote ecstatic 16-10-2017 08:46 AM
hahahahaha. sajat cantik jeee
Quote mieymiey 16-10-2017 10:22 AM
Tu laaa, tak tau nak bersyukur
Quote -electrifying- 16-10-2017 03:40 PM
ini jnis bottom
Quote miemiecha 16-10-2017 05:25 PM
mendapatlah.. itu yg ko dpt
Quote emmet_23 16-10-2017 06:13 PM
tak syukur dengan kejadian yg telah dikurniakan. Camni lah jadinya
Quote abangadek 16-10-2017 06:51 PM
terus kau buruk dekkkk
Quote liyamariska 17-10-2017 12:09 AM
kesian... tapi byk kn kes camni kt amerika nun... nk murah nyer pasal, sanggup amik risiko...
Quote emelia1509 17-10-2017 01:03 AM
kesiannye..hodoh terus..sesal dah tak berguna
Quote Chesire_Epilog 17-10-2017 11:06 AM
Pg la buat rawatan kat miyyo
Quote Knowlee 17-10-2017 07:03 PM
Tuhan dah kasi rupa yg elok, nak ubah jugak. Salah sendiri. Takde simpati.

Lihat semua komen(17)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.047372s Gzip On
    To Top