Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Hanya RM1, Bilik Kecil Di Kawasan Parkir Dijadikan Tempat Berzina

12-10-2017 04:52 PM |Dilihat:3621| Komen: 72

sumber : internet

Gejala zina dan seks bebas dilihat semakin membarah di kalangan masyarakat kini. 

Keadaan ini telah menimbulkan kegusaran di kalangan masyarakat yang tercari-cari di mana silapnya dan apakah langkah penyelesaian terbaik.

Baru-baru ini, memetik laporan Sinar Harian, sebuah “bilik kecil” di dalam kawasan parkir di Seremban dijadikan tempat pasangan tertentu melampiaskan nafsu.

Kondom terpakai, dan juga puntung rokok, ditemui bersepah di dalam bilik yang dibentuk dengan kepingan atap zink dan tertulis RM1.00 di bahagian luarnya.

Menurut Pengerusi Persatuan Pembangunan Masyarakat Negeri Sembilan, bilik 'tersorok' itu mungkin lokasi pasangan tertentu melakukan aktiviti terkutuk.

“Mungkin nak pergi hotel tiada duit, jadi mereka pilih tempat sebegitu untuk melampiaskan nafsu."

“Bagi saya ia sangat menjijikkan dan memalukan,” kata Mohd Aryan Kailash Arumugram."

Kondom yang dijual secara terbuka dan mampu dibeli boleh mengundang kepada perlakuan tidak baik seperti seks bebas khasnya di kalangan remaja, katanya.

Mohd Aryan mencadangkan pihak berkuasa memasang kamera CCTV di sekitar kawasan itu untuk tujuan pemantauan dan menjalankan rondaan secara berkala oleh pengawal keselamatan dari masa ke semasa.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 72
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote chauky314 13-10-2017 03:33 PM
geli pulak tgk UAI tu

Lain-lain Komen

Quote alinone78 12-10-2017 04:56 PM
Fuyoh

Nak masuk jamban 2 kupang
Nak mandi 5 kupang
Nak ngeseks singgit

Bayo kat siapa tu
Quote wanitajelita 12-10-2017 04:59 PM
Adehh... rendahnya taraf ngeseks bilik seringgit.. koman2 3 Star ke.. 4 star ke
Quote wanitajelita 12-10-2017 05:00 PM
Untung lelaki skrg.. seringgit je pun boleh dpt lauk... Eh tak, campur lagi belanja awek tu mee goreng sepinggan mungkin 5 ringgit.. dah boleh ngeseks
Quote melayu.asli 12-10-2017 05:00 PM
Sesuai la untuk bbnu wechat macam wartawan CI
Quote JeepersCreepers 12-10-2017 05:01 PM
Ni mcm cite hantu siam tu nak cari hotel konon, rupanya 'bilik' kat parking lot. Tapi bilik tu berhantu la pulak...tak sempat bermaksiat sbb kena baham dgn hantu
Quote mizruncing 12-10-2017 05:05 PM
hurmmmmmm don't know what to say
Quote palmolive 12-10-2017 05:16 PM
cmner leh ada bilik kt situ..kena person in charge nie
Quote jue10 12-10-2017 05:24 PM
Jijik la.  Murah nye nk ngesek
Quote shamsadis 12-10-2017 05:28 PM
bertebaran penyakit2 berbahaya
Quote jiwarasa 12-10-2017 05:43 PM

harga mampu milik ni. haha
Quote lasagnaklcc 12-10-2017 05:45 PM
Singgit je? Pandai bisnes ke tak ni?
Quote fushimi 12-10-2017 05:47 PM
apa barang mengesek kat tempat  1 ringgit

dah la tak selesa
Quote jiwarasa 12-10-2017 06:04 PM
lasagnaklcc replied at 12-10-2017 05:45 PM
Singgit je? Pandai bisnes ke tak ni?



mesti la pandai, tokey parking nak tengok permintaan dulu. bila permintaan tinggi baru rege naik mencanak2


Quote ashcroft86 12-10-2017 06:05 PM
Euuwwww, klu nak ngeseks skli pun, pilihla tempat selesa sikit. Boleh plak kepuasan. Klu nak outdoor, buat outdoor betul2!
Quote armin 12-10-2017 06:19 PM
Edited by armin at 12-10-2017 08:14 PM

Lg bodoh lelaki dlm artikel tu. kondom punca seks tak terkawal? Bitch, tak pakai kondom kau nk bodoh2 sekalian buang anak pulak ke? Yg mengeseks rm1 ni lg bijak dr kau
Quote jazaa100 12-10-2017 06:27 PM
melayu.asli replied at 12-10-2017 05:00 PM
Sesuai la untuk bbnu wechat macam wartawan CI

Yg kau berbuku hati sgt dgn wartawan CI ni dah knp?.....
Quote melayu.asli 12-10-2017 06:44 PM
jazaa100 replied at 12-10-2017 06:27 PM
Yg kau berbuku hati sgt dgn wartawan CI ni dah knp?.....

Sebab dia suka ambil sumber wechat.
Quote should 12-10-2017 06:46 PM
mohon  babu bedak cuntong segera klaimin budaye mengkongkek kat tempat parkir ini kat unesco  ye mbok @Bedah.Cun
Quote Bedah.Cun 12-10-2017 07:32 PM
Ini budaya babhu asli hindhon. Hindhon kerjanya ngongkek adja. Bioskop seramnya jughea jadhi film porno tayang tetek korek bhurit. Mohon mbok should klamasi unesconya segera

Lihat semua komen(72)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.058668s Gzip On
To Top