Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Bulu Hidung Terkeluar Pula Jadi Trend, Ini Tengok Pun Boleh Pengsan

12-10-2017 12:15 PM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 1484| Komen: 30

Gila, semakin gila nampaknya trend terbaru yang mula menular ini.

Kalau mulut dan kening berombak pun dah cukup pelik dan 'sakit mata' bila memandangnya, apatah lagi kalau tengok bulu-bulu terkeluar pula.

Kalau dulu malu betul rasanya bila nampak bulu hidung terjuntai keluar. Rasa macam tak bersih dipandang orang, tapi sekarang semuanya terbalik!

Menurut sumber MTV, semuanya bermula bila seorang wanita yang dikenali sebagai @gret_chen_chen di Instagram mendapat idea baru dengan menggunakan bulu mata palsu.

Foto: mtv.co.uk
Dari meletakkannya di mata, dia meletakkan di lubang hidung!

Hasilnya? Tengok sendiri di sini:

Foto: mtv.co.uk
Fesyen ini tiba-tiba sahaja menjadi trending dan meletup di media sosial.

Ramai juga yang turut mencubanya, kata mereka menggunakan bulu mata palsu akan menjadikannya lebih kemas dan menarik.

Foto: mtv.co.uk
Kalau tengok dari video tutorialnya, teknik yang digunakan untuk melekatnya di hidung sama sahaja seperti melekatkanya di mata.

Nak lagi rapi, lentikkannya menggunakan berus bulu mata. Ada sesiapa berani nak cuba? Mana tahu nak jadi lain dari yang lain kan. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 30
Komen

Previous : Gadis Ini Jadi Buruan Netizen, Selepas Viral Bermesra Dengan Abang Polis?

Next       : -

Komen Terbaru

Quote DayangKirana 17-10-2017 04:32 PM
ape motif buat mcm nie???

Lain-lain Komen

Quote mrizumi 12-10-2017 12:32 PM
Kotor la..{:dot
Quote DeeHanania 12-10-2017 12:34 PM
Muntah ijo
Quote mummyAS91 12-10-2017 01:29 PM
geliiii.... pelik pelik
Quote afie_m 12-10-2017 03:14 PM
awatlah trand skrg ni pelik2 belaka...pastu ada plak yg mengikutnya...
Quote krustykrab 12-10-2017 03:25 PM
geli weeeehhhhhhh
Quote idakamaruddin 12-10-2017 03:26 PM
mcm mcm hal la dorang ni

Quote lolita737 12-10-2017 03:32 PM
macam2 fesyen pelik sekarang..
Quote palmolive 12-10-2017 03:45 PM
pesen macam ni..tp bila makan terjumpa rambut dlm makanan pandai komplen pulak
Quote mieymiey 12-10-2017 03:49 PM
Dah takder kerja lain lagi ker nak buat?
Quote Cyempaka 12-10-2017 04:36 PM
xsenonoh betul budak2 sekarang. mana2 pun sama je perangai xsenonohnya tu
Quote aku_best 12-10-2017 05:05 PM
Muntah ijau... geli sungguh aihhhh.....
Quote tri-max 12-10-2017 05:07 PM
Da balik ke zaman batu ke?
haisssh...
Quote CardiGans85 12-10-2017 05:08 PM
Hahahahahahaha{:good{:run
Quote Artemesiaa 12-10-2017 05:35 PM
Sapa le punya idea ni tah hapa2nya
Quote netto_ 12-10-2017 06:15 PM
Astagaa
Xrase nk bersin ke ade bulu2 kt hidung tu
Quote rukia2 12-10-2017 08:02 PM
Euuuwww...geli siot
Quote dakewa 12-10-2017 08:45 PM
Minah2 hijabistar yg dok ngikut lukis kuning beralun tu tak mau ke ikot trend bulu hidong terkeluar ni plakkkk
Quote BlackCarnival 12-10-2017 11:44 PM
bunguks..aku pnjang sikit dh cabut, biar berair mata pn.. xsanggup nk biar tkeluar cmtuh
Quote PyoNaRi 13-10-2017 01:03 AM
Ohoiii tak terbersin ka.kita yg tengok ni pulak rasa geli hidung

Lihat semua komen(30)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.048227s Gzip On
    To Top