Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Elly Mazlein Keras Hati, Pertahan Tuntut Nafkah Anak

11-10-2017 10:54 AM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 4561| Komen: 55

Agak lama tak dengar khabar Elly Mazlein dan tahun ini sudah masuk dua tahun sejak penceraiannya dengan pengarah Azmi Hatta.

Mengulas tentangnya, penyanyi ini menyatakan yang dia masih tetap dengan pendiriannya untuk mempertahankan tuntutan nafkah terhadap anaknya, Putri Sara Sefhia yang berusia setahun. 

Tambah Elly lagi, dia bersikap 'keras hati' dalam perkara ini supaya hak anaknya terpelihara.

Foto: IG Elly Mazlein 
"Saya keraskan hati tentang isu berkaitan tuntutan nafkah anak dan ini semua adalah hak anak saya. 

"Jadi, kita ikut sahaja apa kata mahkamah dan saya tak mahu mengulas lebih-lebih tentang hal ini," katanya kepada mStar Online. 

Sementara itu, pelantun lagu Usah Ditambah Bara Yang Tersimpan ini tidak ambil pusing jika ditanya soal jodoh.

Foto: IG Elly Mazlein 
"Saya tak kisah dengan soalan tentang jodoh dan memahami niat peminat yang mahu melihat saya menemui cinta baru. 

"Yang penting kita sendirilah yang kena pandai memberi jawapan agar tidak melukakan mana-mana pihak dan mungkin itu juga doa mereka untuk saya," tambahnya.

Foto: IG Elly Mazlein 
Semoga Elly terus bertabah membesarkan anak seorang diri, dan semoga cepat-cepat dapat jodoh yang baru. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
1
Terkejut
5
Sedih
2
Lawak
4
Bosan
2
Komen: 55
Komen

Previous : Joy Sumpah Dengan Nama Allah Pernah 'Bersama', Tapi Hafiz Kata Tidak!

Next       : Syukur, Mell Sakura Band Sahkan Peluk Islam

Komen Terbaru

Quote stadlearnt 5-12-2017 01:56 AM
{:laughejsksvis

Lain-lain Komen

Quote Burong_Hantuk 11-10-2017 11:14 AM
makin tebal bibir eli
Quote maryamamina 11-10-2017 11:15 AM
Go kak lina go
Quote tomaz 11-10-2017 11:20 AM
go kak lina pompom.. go kak pompom..  faye pregnant skrg
Quote nisako 11-10-2017 11:22 AM
go u girl.......................................
Quote simatakucing 11-10-2017 11:26 AM
Semoga niat yg suci terbela
Quote pngky 11-10-2017 11:33 AM
kenapa akak nengok Lina pompom ni walau bergaya cemana sekalipun masih nampak kekampungan
Quote minahmanja 11-10-2017 11:36 AM
pngky replied at 11-10-2017 11:33 AM
kenapa akak nengok Lina pompom ni walau bergaya cemana sekalipun masih nampak kekampungan

sama la kita.. kdg2 konpius antara dia ngan fara mendoza...
Quote melinda_kerr 11-10-2017 11:40 AM
kawin ajelah dgn Jimmy tu. secocok jer
Quote manehnya 11-10-2017 11:40 AM
apasala jantan mmg liat /culas klu bab nafkah anak?

bkn semua tp kebanyakannya..

mmg patot lah perempuan smua kena keras kan hati dan jiwa ngadap jantan sampah
Quote seattle 11-10-2017 11:47 AM
tuntut! ini hak anak anak.
Quote prettyuglybabe 11-10-2017 11:58 AM
pasal tuntut nafkah anak, aku sokong je..
Quote sukacactus 11-10-2017 12:08 PM
Bagus la dia keras hati tuntut hak ank
Tp pic last tu posing menonggek kemain
Quote samasam90 11-10-2017 12:43 PM
jadi alkisahnya, ajemi ne kedekut atau udah bangkrut? lama gila nak settle tuntutan nafkah ne.
Quote damian_lee 11-10-2017 01:11 PM
Kompem terubuk ikan masin meroyan dengan chuolsss sis lin pom pom oiii
Quote MissMamamia75 11-10-2017 01:25 PM
u go girl..
fight ..fight..fight...!
Quote fushimi 11-10-2017 01:31 PM
go go go go kak lina  pom pom

tuntut kak  jangan tak tuntut
Quote mizkajura 11-10-2017 01:59 PM
Sila tuntut{:love{:love{:love
Quote sonatalady 11-10-2017 03:55 PM
Tuntut sampai dapat...
Laki sukalah lepas tgn...tanggungjawap elek
Quote pichee 11-10-2017 04:33 PM
Ex laki dh nk ada anak bru...meroyan la faye..duit dpt ckit je nnt

Lihat semua komen(55)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.060379s Gzip On
To Top