Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Jangan Samakan Saya Dengan Sajat, Dia Cantik Dan Ada Payudara - Nizam Rahman

10-10-2017 06:43 PM |Dilihat:5775| Komen: 35
Nizam Rahman sejak kebelakangan ini nampak selalu mengeluarkan amaran kepada para pengikut yang gemar mengkritik dan mencemuhnya.

Bagi mereka yang melayan video parodinya, siapa yang tidak kenal dengan Nizam Rahman ini. 

Mempunyai bakat yang hebat dan bijak menghiburkan penonton, ternyata dia telah menawan sebilangan besar hati para netizen. 

Dia juga dikatakan mempunyai wajah yang mulus dan cantik persis wanita. Malah sering pula menggunakan imej wanita dalam video parodinya. 


Namun, jika sebelum ini Nizam telah memberi amaran kepada mereka yang sering bertanyakan soalan bukan-bukan misalnya adakah dia seorang wanita, kali ini dia tampil dengan satu lagi kenyataan panas.

"Jangan samakan Nizam dengan Sajat.

"Sajat dah terlalu cantik, ada payudara. Nizam takda payudara.

"Sajat is Sajat, Nizam is Nizam. Beza kan?" katanya.


Mungkin kerana berang disamakan dengan usahawan kosmetik, Sajat, Nizam mengeluarkan status berkenaan. 

Para netizen juga dilihat bersetuju dengan apa yang dikatakan oleh Nizam itu. 

Tidak kurang juga yang menasihatinya agar tidak terjerumus ke lembah songsang.


"Akak suka dengan lakonan Nizam tapi janganlah berposing macam perempuan. Boleh menimbulkan fitnah tau.."

"Jangan sampai jadi pondan atau maknyah sudahlah.."

Apa pun, lakukan semua perkara itu dengan batas-batas yang sudah tercatat dalam agama. Elakkan berlebihan sehingga melanggar batas tersebut ya. - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 35
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Jeasabri 17-10-2017 06:16 PM
banyak beza na...

Lain-lain Komen

Quote Burong_Hantuk 10-10-2017 07:20 PM
sajat laki laki tapi tak malu ngaku diri tuh parempuan
Quote idakamaruddin 10-10-2017 07:22 PM
who r yussss{:nose
Quote JerryJemima 10-10-2017 07:35 PM
Adui thread pondan lagi @CARI-MAMS
Cukup2 lah tu dok bagi free publisiti kt attention whores semua nih
Quote Deidra 10-10-2017 07:46 PM
Kenapalah lelaki di hujung zaman ini banyak yang cantik berbanding wanita? Apakah mungkin penggunaan hensem dan cantik bakal bertukar posisi?{:cryrun
Quote maryamamina 10-10-2017 07:56 PM
HHahah pikir sendiri lah kalau nak jadik lelaki mcm mana pompuan mcm mana
Quote jue10 10-10-2017 08:05 PM
Dia ni sp pulak. Lol mcm2
Quote mizkajura 10-10-2017 08:11 PM
Ploless sgt ko punya pondesyen abam oooi{:smile{:smile{:smile
Quote damian_lee 10-10-2017 08:14 PM
Berapa banyak lagi nak buka thread setiap pondan ... ari tu ... ulalalaala sapa ntah
Skrg ni ada sorg lagi
Esok sapa pulak nak di upkan ..
Quote barfi 10-10-2017 08:15 PM
Aku benci gila mamat ni
Quote pearl.silver 10-10-2017 08:39 PM
Sapa dia kahh?{:dot
Quote RatuDunia94 10-10-2017 08:44 PM
Edited by RatuDunia94 at 10-10-2017 08:45 PM
Mempunyai bakat yang hebat dan bijak menghiburkan penonton, ternyata dia telah menawan sebilangan besar hati para netizen.


Statement penulis ponnn... Pliss la..
Quote raradhia 10-10-2017 09:16 PM
dia ni sejenis joey jgak kan, alaa llaki yg rapat ngn ct nana tu. .muka tu plastik gila, byk cocok ni. .
Quote imransulaiman 10-10-2017 09:26 PM
barfi: Aku benci gila mamat ni


Aku pun!
Quote samasam90 10-10-2017 09:45 PM
tahun ne memang reputz nak upkan pondan-pondan ke acahne? tahun 2017 pondan punya.. giituh #pondanmendoniaaaa
Quote nooriesz 10-10-2017 09:49 PM
aku stat tau psl dier mse citer tanah kubur.. jd fonen gak  
Quote Mary_jane 10-10-2017 09:53 PM
Musim mak nyah menambat hati netizen ke? Masing2 keluar closet. Cakkk!!
Quote febreze 10-10-2017 09:54 PM
kenapa sajat dapat dato'?
Quote Kak-Leen 10-10-2017 10:36 PM
Siapa ni? Kenapa mcm nyah ni? Cuba la pose mcm lelaki kalau awal tu lelaki..
Quote MarissaOberlin 11-10-2017 01:49 AM
Whatever la nok. Hakak taktau nak komen apa. Jaga diri baik-baik yer nizam. Terpulanglah mahu jadi apa mahu jadi bapok atau apa saja. Jangan derhaka dengan parents sudah

Lihat semua komen(35)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062377s Gzip On
To Top