Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Cuba Larikan Diri Dari Sekatan Jalan Raya, Lelaki Cedera Ditembak Polis

9-10-2017 03:42 PM |Dilihat:1359| Komen: 12

sumber : Malay Mail Online

Awal pagi tadi, seorang lelaki dipercayai cuba melarikan diri dari sekatan jalan raya di Jalan Pinggir Zaaba, Taman Tun Dr Ismail di Kuala Lumpur menyebabkan polis yang bertugas terpaksa melepaskan tembakan.  

Memetik laporan Bernama, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, ACP Mohd Zani Che Din berkata dalam kejadian 2.15 pagi itu, suspek yang berumur 33 tahun yang memandu kereta jenis Honda City telah membuat pusingan U.

Suspek dikejar oleh kereta peronda polis dari IPD Kuala Lumpur sehingga ke kawasan Kampung Kayu Ara sebelum suspek memandu semula ke Lebuhraya Damansara-Puchong (LDP), katanya.

Suspek bertindak memandu secara melawan arus di LDP dan menghala ke Puchong, kemudian kereta suspek melanggar bahu jalan dan berhenti."

Dia kemudian cuba melarikan diri dengan memanjat pembahagi jalan untuk masuk ke persimpangan Jalan SS2/75. 

Mohd Zani berkata anggota polis melepaskan satu das tembakan dan terkena pada bahagian belakang badan suspek.

"Suspek kemudian dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya untuk menerima rawatan."

Tambahnya, pemeriksaan mendapati suspek bukan sahaja mempunyai rekod jenayah berhubung kes pecah rumah dan curi kenderaan, malah semakan rekod kereta yang digunakan suspek juga mendapati kereta itu dilaporkan dicuri di Damansara.- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 12
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote @pplegreen 9-10-2017 05:28 PM
giler hebat dah la menongkang arus pastu boleh pulak lari memanjat pembahagi jalan tu, ni mmg betul2 melarikan diri

Lain-lain Komen

Quote idakamaruddin 9-10-2017 03:47 PM
alaa kata hebat buat jenayah

setakat ada road block pn nk cuak

buat2 je la ala2 br blk dr gathering MLM

yakin la sikit smbil2 tu trunkan cermin tingkap sblm polis suruh..pastu bg la salam sikit

baca2 sikit hembus kt polis tu

Quote taji2906 9-10-2017 03:59 PM
ooo.. patut la dengar bunyi siren pagi2 smlm.. pukul 2 lebih bising jek..
Quote paz 9-10-2017 04:08 PM
Takut lah tu kan sebab lari.
Quote chinta89 9-10-2017 04:22 PM
gangster yg x menjadi nih.

kalau gangster besar, rileks je kalau roadblock
Quote akakdendeng 9-10-2017 04:24 PM
takut jugak dgn polis
Quote amone 9-10-2017 04:27 PM
mendapatlah ko... berani buat berani tanggunglah...
Quote Artemesiaa 9-10-2017 04:37 PM
Kantoi sudah siap pakej masuk spital
Quote Bujat 9-10-2017 04:42 PM
Bapoknya penjenayah ini khenn sis{:run
Quote sofiazara 9-10-2017 04:51 PM
aku bengang betul sabtu malam lepas. polis gombak buat roadblock lepas bayar tol gombak hala KL. apa tahik!! jem nak mampus malam tu. babi sangat!

pastu masa roadblock pun bukan cek apa pun, just goyang2kan torchlight je. rasa nak tumbuk je perut buncit polisi tuh
Quote AbukRokok 9-10-2017 04:54 PM
ntah ntah gelabah sebab lesen dah mati roadtax dah mati
dlu aku penah uturn moto depan roadblock polis nasib xkne tembak  
Quote palmolive 9-10-2017 05:22 PM
patut gi lah nuntut ilmu kebal
Quote @pplegreen 9-10-2017 05:28 PM
giler hebat dah la menongkang arus pastu boleh pulak lari memanjat pembahagi jalan tu, ni mmg betul2 melarikan diri

Lihat semua komen(12)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.089458s Gzip On
To Top