Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Gara-Gara Pembedahan Plastik, 3 Wanita Ditahan Untuk Pengecaman

9-10-2017 03:32 PM |Dilihat:4120| Komen: 71

sumber : WeChat
Kebelakangan ini, ramai yang gemar membuat pembedahan plastik di bahagian muka ketika melancong di Korea Selatan yang sememangnya cukup terkenal dengan perkhidmatan tersebut. 

Baru-baru ini, terdapat beberapa orang wanita yang melakukan pembedahan plastik di Korea Selatan dikatakan berdepan masalah sehingga tidak dapat berlepas dari Lapangan Terbang Korea Selatan dan terpaksa menunggu untuk dikenal pasti identiti mereka. 

Memetik laporan The Shanghaiist, seorang penyampai berita wanita dari China yang dikenali sebagai Jian Hua Hua menulis status di WeChat pada 8 Oktober, sambil memuat naik beberapa gambar yang dihantar oleh pegawai di lapangan terbang. 

Gambar tersebut jelas menunjukkan tiga wanita bukan sahaja berbalut pada bahagian kepala dan muka, malah berwajah mereka juga kelihatan aneh. 

Mereka bertiga perlu mengambil buku pasport untuk menunggu giliran dan mengenal pasti identiti. Ini mungkin disebabkan wajah mereka belum pulih selepas menjalani pembedahan plastik pada bahagian muka mereka. 

Penyampai berita itu turut menyelar "mak sendiri pun tidak kenal siapa awak."

"Macam kena tumbuk sampai bengkak" , "Maafkan saya kerana tergelak" , "Pasti ke tak itu bukan tindakan merosakkan wajah?" kata netizen. - CARI

sumber : WeChat


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 71
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote putehkundor 11-10-2017 10:17 AM
Bengkak muka birah tu macam donat

Lain-lain Komen

Quote helicornia 9-10-2017 03:36 PM
ya Allah takutnya bengkak2 muka dh mcm alien
Quote Vokuro 9-10-2017 03:38 PM
sanggup nya kau dek
Quote hanglipolopo 9-10-2017 03:39 PM
Pelik2 je keje..
Quote aidia 9-10-2017 03:40 PM
Buat apalah menyeksakan diri..sakit2 semata nak cantik
Quote jlo 9-10-2017 03:40 PM
kenapa la tak tunggu sampai ok baru balik negeri
Quote JoyahSepoting 9-10-2017 03:44 PM
Apa la ngok sgt diorg ni. sanggup buat pembedahan plastik semata mata nk jd Shin Chan
Quote rospinki 9-10-2017 03:45 PM
otak dia tak bedah skli bgi cerdik skit
Quote chinta89 9-10-2017 03:47 PM
mula2 mmg akan bengkak mcm kena tebuan lps tu baru ok??ke mcmne?
Quote cicicumel 9-10-2017 03:49 PM
Duit x cukup nk cover hotel lama2 ler tu.trpaksa balik cpt wpon x baik lg
Quote mommymonster82 9-10-2017 03:51 PM
Alahai beria yg komen tu nk gelakkan org..kang dah pulih tu muka cun korg juga yg merembes merecik..
Quote mommymonster82 9-10-2017 03:52 PM
chinta89 replied at 9-10-2017 03:47 PM
mula2 mmg akan bengkak mcm kena tebuan lps tu baru ok??ke mcmne?

Yer..
Dia akn bengkak gitu..lepas beberapa bulan baru ok..
Quote bambimo 9-10-2017 03:52 PM
ehhh tgh healing process ke or routine surgeries go wrong tu???
takut tgk
Quote joy_ah 9-10-2017 03:56 PM
astaga dah macam tikus aku tengok
Quote naina 9-10-2017 03:57 PM
Bahayanya.. Dah terdedah dgn pelbagai virus karang terus tak jadi. Stay la dulu sampai pulih. Doktor tak advice ke..
Quote cik_noreen 9-10-2017 04:07 PM
joy_ah replied at 8-10-2017 10:56 PM
astaga dah macam tikus aku tengok

horrornya
Quote matchstick 9-10-2017 04:08 PM
Xsakit ke muka membengkak gitu
Quote cmf_blingblings 9-10-2017 04:09 PM
Mcm Tok Vida
Quote mawarika 9-10-2017 04:10 PM
Lepas surgery muka mmg mcm alien dik non oii... tunggu bengkak surut nnti cun la. Korang ni kampung .com.. suka mengata suka gelakkan org..  
Quote mrizumi 9-10-2017 04:11 PM
Beauty is pain

Lihat semua komen(71)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.086848s Gzip On
To Top