Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Mahu Kulit Macam Orang Afrika Seperti Dilakukan Wanita Ini Tak?

5-10-2017 11:43 AM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 2026| Komen: 23

Dah elok-elok dilahirkan sebagai seorang yang berkulit cerah, wanita in sanggup menghabiskan ratusan ribu ringgit semata-mata kerana mahu menjadi 'gelap'.



Memetik Mail Online, Martina Big, 28, yang berasal dari Jerman itu mendakwa dia kini mahu ke Afrika selepas menjalani perubahan itu.

Ketika ditemu bual dalam sebuah program televisyen, Martina mendedahkan dia menerima tiga suntikan melanin selain membesarkan buah dadanya sehingga saiz 32.

Katanya, jiwanya kini lebih dekat dengan orang berkulit hitam.



"Saya lakukan semua ini untuk diri sendiri dan saya berbangga proses ini berjaya menjadikan saya sebagai seorang wanita kulit hitam.

"Saya dapat rasakan perubahan dalam diri saya sebagai wanita kulit hitam dan sebab itulah saya akan berangkat ke Afrika pada Januari ini untuk mempelajari kebudayaan di sana," katanya.

Nampaknya Martina benar-benar ingin menjadi seorang wanita Afrika kerana dia akan melakukan pembedahan ke atas hidungnya pula supaya kelihatan seperti 'hidung orang Afrika'.



"Lebih baik saya jadi orang kulit hitam, saya rasa lebih bahagia begini," katanya.

Martina mendakwa dirinya sebagai 80 peratus wanita kulit hitam dan dia akan mengambil suntikan melanin tambahan sekiranya efek itu mula memudar.


Foto: ITV/Mail Online

Katanya, selera makan dan muziknya juga sudah berubah. Taksub betul dia nak jadi orang Afrika ya?Ada antara anda di sini yang menginginkan kulit seperti orang Afrika tak? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 23
Komen

Previous : Rahsia Awet Muda, Mandi Seminggu Sekali Sahaja!

Next       : Seluar Macam Peha Ayam Goreng Pula Jadi Ikutan...

Komen Terbaru

Quote precious_chicas 11-10-2017 08:43 AM
once go black...never turn back? hahaha

Lain-lain Komen

Quote MRX 5-10-2017 11:49 AM
Aduhhh... Moga bahagia
Quote DeeHanania 5-10-2017 12:18 PM
Asal kan bahagia laa Martina...
Jgn sok kendian hari da mula bosan bkulit itam,
Minum klorok kasi putih balik
Quote Artemesiaa 5-10-2017 12:27 PM
Gigihnya terus jadi Dayang Senandung harap berbahagia dengan penampilan baru
Quote kuzaime 5-10-2017 12:32 PM
Yg kat sini smua berlumba2 nk putihkan kulit.. kaler kulit tu lantak pi lah..tp yg pi besarkan skali ketek tu dh kenapa?? Mcm memikul 2 bijik tembikai saiz giant aje..
Quote alieyrina 5-10-2017 12:50 PM
Lorr ada penyakit ka apa..
Quote mummyAS91 5-10-2017 01:12 PM
bila tengok rase kesian
Quote abangadek 5-10-2017 01:20 PM
terus nampak tua bila dh jadi kulit hitam
Quote matchstick 5-10-2017 01:22 PM
Laa.asal elok je rupa dia skrg dh nmpk mcm nenek tua kecuali tang tetek tu.

Mcm2 pesen gile manusia zaman skrg
Quote CardiGans85 5-10-2017 02:23 PM
Why oh why..da lawa bila warna asal.jaga elok2 jela..bila dada besar mcm tu,x skt blkg ke nk bwk?

Tp apa nk d herankan,kan negara kita plak berlumba suntik sana sini nk jd seputih kain kapan
Quote -electrifying- 5-10-2017 02:52 PM
apaekehei nya ni hahaha
Quote shop_girl 5-10-2017 04:36 PM
Once you go black, you never turn back
Quote fishcracker 5-10-2017 05:01 PM
Pwincess intan terpilih
Quote Kejora927 5-10-2017 05:25 PM
Lawa lagi masa putih..haha
Quote fizafaizal 6-10-2017 12:40 AM
Cucuk semue terlebih..sayang dari cantik dah jadi buruk pulak
Quote merrissa 6-10-2017 03:53 AM
org melayu duk beria nak jadi putih.....

org puteh duk beria nak jadi itam...........

janji bahagia x kaco org
Quote nisako 6-10-2017 09:02 AM
wth.........................................
Quote whadda 6-10-2017 10:16 AM
muka dia time putih tu macam heroin cite jumanji
Quote gigahertz 6-10-2017 03:08 PM
merrissa replied at 5-10-2017 07:53 PM
org melayu duk beria nak jadi putih.....

org puteh duk beria nak jadi itam...........

orang ingat dia pelakon p0rn kot. tu sanggup tukar colour. insuran tak cover kalau tukar colour kan?
Quote armin 6-10-2017 03:41 PM
but Why???

Lihat semua komen(23)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.050240s Gzip On
    To Top