Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Pengantin Lelaki Menangis Sentuh Tangan Isteri Kali Pertama, Video Ini Jadi Viral

4-10-2017 01:15 PM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 3330| Komen: 60


Viral di laman sosial menunjukkan video bagaimana seorang pengantin lelaki berasa gementar dan juga mengalirkan air mata ketika hendak memegang tangan isterinya kali pertama. 

Ia merupakan acara 'membatalkan air sembahyang' selepas ijab dan kabul, dilihat lelaki tersebut begitu tersentuh di hadapan isterinya. 

Dikatakan pada asalnya video tersebut dikongsikan oleh pelakon Fasha Sandha sebelum ini turut menular di kalangan netizen yang lain. 


Siapa sangka video tersebut juga tular hingga ke negara seberang, Indonesia. 

Mungkin ramai yang tertanya-tanya siapakah gerangannya pasangan tersebut. 

Video tersebut adalah milik pasangan Nurul Hidayah Zaini dan suaminya Mohd Jazlan Mohd Jan. 

Sebenarnya ia merupakan video untuk majlis hari bahagia mereka yang berlangsung setahun lalu, namun menjadi viral baru-baru ini sahaja. 

Pasangan ini dikatakan telah bernikah selepas hanya beberapa bulan perkenalan. Pertemuan mereka bermula apabila diperkenalkan oleh ibu bapa Nurul Hidayah di Masjid Nabawi. 


Oleh itu, tidak hairanlah bagaimana gementarnya lelaki ini ketika pertama kali bersentuhan dengan isterinya. 

"Cemas sikit masa nak pegang tu, saya tak pernah pegang tangan perempuan seumur hidup," kata Jazlan. 

Berikut pula antara beberapa keping gambar terbaru mereka yang telah mendirikan rumah tangga selama setahun ini. 




Ramai yang terinspirasi dengan kisah mereka ini, bagaimana pula dengan anda? - CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
2
Bosan
0
Komen: 60
Komen

Previous : Aplikasi Cari Madu 'AyoPoligami', Apa Kata Wanita?

Next       : Air Rebusan Buah Zuriat, Bantu Wanita Ini Hamil Selepas Menanti Dua Tahun...

Komen Terbaru

Quote haiku08 9-10-2017 11:21 AM
sweet sangat..till jannah

Lain-lain Komen

Quote sofiazara 4-10-2017 01:20 PM
confirm sepuluh saat siap, mulai malam pertama hingga malam ke 10
Quote kautaumanner 4-10-2017 01:36 PM
@sebu1 bukan jenis isteri camni, jangan mimpilah

Quote debab76 4-10-2017 01:50 PM
kendu jugak laki sheols. mohon instagram heols chuols?  
Quote appleGold 4-10-2017 01:57 PM
So suwittt
Quote -electrifying- 4-10-2017 02:14 PM
iols pon xpnah pgg tgn wanita bkn muhrim...em em
Quote diss69 4-10-2017 02:44 PM
Mkcik doakan moga ank berdua bahagia hingga hujung nyawa...
Quote abangadek 4-10-2017 02:47 PM
jgn lagi 5 taun dapat madu.. org alim ni bukan boleh percaya.. poligami atas dasar agama katanya
Quote Meirose 4-10-2017 03:18 PM
abangadek replied at 4-10-2017 02:47 PM
jgn lagi 5 taun dapat madu.. org alim ni bukan boleh percaya.. poligami atas dasar agama katanya:lol ...

iolls mcm setuju apa yg uolls kata ni
Quote tayam 4-10-2017 03:20 PM
so sweet..aku mmg xkan merasa la..
Quote teha86 4-10-2017 03:28 PM
abangadek replied at 4-10-2017 02:47 PM
jgn lagi 5 taun dapat madu.. org alim ni bukan boleh percaya.. poligami atas dasar agama katanya:lol ...

tiba2 mcm nak setuju... tapi kita husnuzon je laaa...walaupun da nampak banyak contoh
Quote arffa 4-10-2017 03:28 PM
no komen hahaha, bertuah petrempuan tu.
Quote noraidil_06 4-10-2017 03:29 PM
sofiazara: confirm sepuluh saat siap, mulai malam pertama hingga malam ke 10

Hahhahaha kau.komennn.2-3 kali bc nk fhm
Quote helicornia 4-10-2017 04:04 PM
pegang tangan mak sendiri agak2 menangis tk
Quote putput 4-10-2017 04:11 PM
sentuh tangan dah nangis. kalu tu benda menyentuh pintu itu...lagi kuat nangis
Quote biskutsusu 4-10-2017 04:15 PM
abangadek replied at 4-10-2017 02:47 PM
jgn lagi 5 taun dapat madu.. org alim ni bukan boleh percaya.. poligami atas dasar agama katanya:lol ...

dia nak rasa macamana rasanya plak pegang tangan perempuan lain
Quote Minami2013 4-10-2017 04:19 PM
Moga kekal hingga akhir hayat...
Quote abangadek 4-10-2017 04:21 PM
biskutsusu replied at 4-10-2017 04:15 PM
dia nak rasa macamana rasanya plak pegang tangan perempuan lain

ayat lepas ni "saya tak pernah bersentuhan dgn perempuan lain" Lol
Quote vanillaninja 4-10-2017 04:33 PM
Baru nak viral on IG ke. On Twitter dah lama kot viral pasal couple ni. Ok la, sama cantik sama padan.
Quote EvieWanKenobi 4-10-2017 04:51 PM
till Jannah..

Lihat semua komen(60)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.048762s Gzip On
    To Top