Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Budak Lelaki Melecur Tersiram Sup Panas Ketika Makan Di Restoran Stimbot

25-9-2017 05:40 PM |Dilihat:3647| Komen: 51
sumber : sedutan video

Baru-baru ini tersebar sebuah video di media sosial yang memaparkan seorang budak lelaki tersiram sup panas ketika menjamu selera di sebuah restoran stimbot. 

Menurut paparan video, ketika sedang menunggu makanan dihidangkan, tanpa diduga seorang pelayan yang membawa periuk sup panas tiba-tiba terjatuh akibat lantai licin dan sup panas yang dibawanya tertumpah pada budak lelaki yang kebetulan duduk berhampiran kawasan lalu lalang. 

Bagaimanapun, video itu tidak menunjukkan tempat dan tarikh kejadian itu berlaku. 

Ketika kejadian, seorang pelanggan wanita yang duduk di sebelah tempat duduk mangsa segera mengangkat budak lelaki yang menjerit kesakitan dari tempat duduknya.

Sementara itu, pelayan terbabit pula kelihatan panik dan gelisah dengan situasi yang berlaku sambil memohon maaf. 

Netizen yang memuat naik video itu tidak menyatakan tahap kecederaan yang dialami oleh budak lelaki itu, namun rata-rata netizen berpendapat situasi yang berlaku amat menakutkan.

Ada juga netizen menasihatkan jika menjamu selera di luar adalah lebih selamat membiarkan kanak-kanak duduk di sebelah dalam meja makan. Ini kerana tempat duduk di sebelah luar meja amat berisiko.- CARI


Loading FB Post...

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 51
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote cupu 2-10-2017 12:02 PM
dizzzek replied at 2-10-2017 09:52 AM
Pengurus restoran minta maaf

PENGURUS Restoran Sara Thai Kitchen di Balok, Kuantan bersedia berju ...

Lain mcm je berita ni.pelayan langgar anak bagai...bapak kat kaunter.haishh..

Lain-lain Komen

Quote abangadek 25-9-2017 05:52 PM
bukan malaysia rasanya
Quote cauliflower 25-9-2017 05:54 PM
kat mana ni..scary!
Quote spenderterselit 25-9-2017 05:57 PM
Ngeri nya aku tgok.periuk berasap2 tu.tp mmg nmpk pelayan tu xsngaja jatuh tp elok plk jatuh btol2 kt meja dorg tu.sian budak tu berada kt tempat slh n masa yg slh.melecur la muka ngn badan tu
Quote EvieWanKenobi 25-9-2017 06:01 PM
Nampak macam tercurah kat muka..
Quote Artemesiaa 25-9-2017 06:02 PM
Sebab tu ciri2 kesekamatan dan kebersihan kedai harus diutamakan bila buat pernigaan makanan sebegini
Quote matchstick 25-9-2017 06:07 PM
Pelayan kedai patut pakai safety shoe yg anti slip..nmpk mcm pakai dress shoes jah. Kalu company/ rest.owner dh bg safety shoe tp staff x mau pakai mmg salah pelayan tu lah
Quote cendolsantan 25-9-2017 06:09 PM
kat Malaysia ni, rasa macam di Sunway Pyramid, menakutkan, jangan bagi anak duduk kat tepi meja, memang bahaya...
Quote kuzaime 25-9-2017 06:18 PM
Seriaunya..nmpak trcurah sup kat muka budak tu..maunya menggelupur tahan sakit..
Quote akusukaq 25-9-2017 06:22 PM
tak pernah nak bawak anak makan benda stim bakar ni. leceh , bahaya dan tak sedap mane pun.
Quote tripleid 25-9-2017 06:25 PM
sian pulak kay waiter tu.mesti kena marah kaw2 ngn boss
bukanya dia sengaja pn
Quote PongKang 25-9-2017 07:35 PM
sbb tu kalo bawak makanan terutama yg panas gunalah troli.. seriau aku tgk
Quote moonbug 25-9-2017 07:39 PM
Wrong place wrong time
Quote pearl.silver 25-9-2017 08:18 PM
Restoran amy search pun penah jadi kes gini kan
Quote edee_91 25-9-2017 08:44 PM
cendolsantan replied at 25-9-2017 06:09 PM
kat Malaysia ni, rasa macam di Sunway Pyramid, menakutkan, jangan bagi anak duduk kat tepi meja, mem ...

kalau bukan tepi meja, bawah meja?
Quote Steelheart 25-9-2017 08:55 PM
Steamboat bentang meja tepi jln lg la ganas, 1 meja 1 bapak tong gas, kot kepala or hose bocor mau jd time bomb la jawabnya
Quote finesse 25-9-2017 09:06 PM
tripleid replied at 25-9-2017 06:25 PM
sian pulak kay waiter tu.mesti kena marah kaw2 ngn boss
bukanya dia sengaja pn

Kan.. kasihan pula..
Quote sehirkedi 25-9-2017 09:12 PM
Aiyaa seram tengok..asal la isi sup tu dlm bekas cam cerek ke..sian gak kat pekerja tu..bukan sengaja..tapi dia mesti rase bersalah..
Quote edee_91 25-9-2017 09:18 PM
sehirkedi replied at 25-9-2017 09:12 PM
Aiyaa seram tengok..asal la isi sup tu dlm bekas cam cerek ke..sian gak kat pekerja tu..bukan sengaj ...

yang aku lagi kesal tu, pasal apa lantai boleh jadi sebegitu licin? soal bekas cerek ke jug ke itu semua soal nombor 2. soal baby tu patut duduk atas meja ke bawah meja ke semua tu pulak soal nombor 3.

Quote sinalegna 25-9-2017 09:26 PM
Ngeri gak. Dah mcm final destination jek

Lihat semua komen(51)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.688083s Gzip On
To Top