Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lemas Mencari Etok

24-9-2017 10:48 AM |Dilihat:833| Komen: 11
Malang tak berbau. seorang remaja perempuan mati lemas selepas terjatuh ketika mencari etok di Sungai Semantan dekat Taman Mentakab Indah, Temerloh, pada jam 5.45 petang semalam, lapor BH Online.


Foto: Internet

Difahamkan, Maizatul Aifa Samsudin, 18, bersama ibu bapanya serta seorang rakan tiba di tempat kejadian kira-kira jam 2.30 petang sebelum bapa mangsa menyedari dia terjatuh ke dalam sungai.

Komander Operasi, Pegawai Bomba Kanan II Balai Bomba dan Penyelamat Temerloh, Mohd Zamri Mohd Sidek mengesahkan pihaknya menerima panggilan kecemasan pada jam 2.30 petang.

"Sebaik menerima panggilan, enam anggota termasuk empat anggota pasukan penyelamatan di air dikerahkan ke lokasi kejadian untuk mencari dan menyelamat mangsa.

"Mangsa ditemukan kira-kira lima meter dari lokasi dia dipercayai jatuh selepas pencarian dilakukan selama kira-kira tiga jam," katanya.

Mayat dihantar ke Hospital Sultan Ahmad Shah untuk bedah siasat. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 11
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote harrypoter 25-9-2017 09:27 AM
Innalillah, takziah....
dalam giler kot sungai semantan, dalam dan lebar

Lain-lain Komen

Quote MissNigga 24-9-2017 11:04 AM
inalillah
Quote insulin 24-9-2017 11:05 AM
Takziah kepada keluarga mangsa.
Quote MRX 24-9-2017 11:19 AM
Kesian.. Takziah pd family
Quote CardiGans85 24-9-2017 12:00 PM
Innalillah..x penah mkn etok.sedap ke?
Quote minguk 24-9-2017 01:03 PM
takziah, innalillah..

: sedapnya etok, lama tak makan
Quote putehkundor 24-9-2017 01:08 PM
Takziah utk family sheols, kesiannya

*Etok ni nampak kecik kecik, so Tak adalah geli sgt nak makan....yg besar besar tu geli sikit nak makan.
Quote ladybugz 24-9-2017 01:51 PM
Innalillah.. semoga Allah beri kekuatan n ketabahan pada keluarga arwah. Apepun nikmatnya makan etok salai berempah.
Quote Andyscenes 24-9-2017 02:34 PM
Tempat etok mesti banyak lintah
Quote moonbug 24-9-2017 06:26 PM
First time dgr etok. Takziah utk keluarga mangsa. Sekarang musim cuaca tak menentu, air sungai pun asyik naik je
Quote alizamanje1215 24-9-2017 06:32 PM
Takziah..raya hj haritu i makan etok alergik satu badan..kenangan yg xkan dilupakan
Quote harrypoter 25-9-2017 09:27 AM
Innalillah, takziah....
dalam giler kot sungai semantan, dalam dan lebar

Lihat semua komen(11)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.092378s Gzip On
To Top