Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Rumah Dipecah Masuk, Nenek 78 Tahun Dipaksa Lakukan Seks Oral

21-9-2017 10:05 AM |Dilihat:2761| Komen: 44
Dua penjenayah bukan sahaja memecah masuk sebuah rumah di Seremban untuk mencuri, malah cuba merogol tuan rumahnya yang berusia 78 tahun.

Menurut laporan Malaysia Gazette, kedua-dua suspek yang berbangsa India itu berada dalam keadaan mabuk ketika itu.

Dalam kejadian , warga emas yang sedang tidur itu dikejutkan oleh salah seorang suspek yang memakai topi keledar, manakala seorang lagi berkepala botak.

Gambar Hiasan
Disebabkan tidak berpuas hati hanya menjumpai duit syiling yang berjumlah hanya RM20 dan wayar tembaga bernilai RM90, mereka bertindak mencabul bahagian dada wanita tersebut.

Bukan itu sahaja, mangsa juga dipaksa melakukan seks oral ke atasnya.

Dia turut dipukul menggunakan alat logam dan papan selain diberi amaran supaya tidak membuat bising.

Walau bagaimanapun, mangsa selamat daripada menjadi tempat melempias nafsu disebabkan mereka digesa untuk meninggalkan tempat kejadian oleh rakan pencuri lain. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 44
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote hanasensei 22-9-2017 08:39 AM
Edisi arak ker ni.. dizek mesti suka

Lain-lain Komen

Quote MissNigga 21-9-2017 07:51 AM
hahahahaaaa.....

bodoooooo... mentang mentang nenek dah tak bergigi ... cuma bergusi jer.... disuruhnya nenek tu wat sex oralll......

paloiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Quote jazaa100 21-9-2017 07:55 AM
Harap mati jatuh bangunan mcm perogol hari tu
Quote insulin 21-9-2017 07:57 AM
Aiyooo. Lalok dadah agaknya. Itu sebabnya nenek pun cuba dirogol.
Quote Buritan 21-9-2017 07:58 AM
Tukar tajuk laa.. nenek 70 tahun lebih laku dr sis pooh key hak hak
Quote fifie_olin 21-9-2017 07:59 AM
tgh mabok...nenek disangka ank dara sunti
Quote petaiterbang 21-9-2017 08:12 AM
MissNigga replied at 20-9-2017 11:51 PM
hahahahaaaa.....

bodoooooo... mentang mentang nenek dah tak bergigi ... cuma bergusi jer.... disu ...

Thread kesukaan @MissNigga
Quote MissNigga 21-9-2017 08:15 AM

iols tgh membayangkan nenek tu sedang direla paksa mengnyonyot kulum sedut totey pencabollll tueeee..... ngan gusiiiiiii
sure geli gelaman
Quote haryatie 21-9-2017 08:23 AM
celaka betullll...
mampus la ko jntn..
Quote kucen_miang 21-9-2017 08:26 AM
MissNigga replied at 21-9-2017 08:15 AM
iols tgh membayangkan nenek tu sedang direla paksa mengnyonyot kulum sedut totey pencabollll tueee ...

amboi miss, suka sgt byg org melolo
Quote MissNigga 21-9-2017 08:30 AM
kucen_miang replied at 21-9-2017 08:26 AM
amboi miss, suka sgt byg org melolo

haippp..........

tak baik tau ... cakap kat iols cam tue....

salam muharam uolsss


Quote jue10 21-9-2017 08:43 AM
bodoh sgt. dia x sedar kot. sbb mabuk.
Quote chinta89 21-9-2017 08:48 AM
dua pencuri itu tidak berpuas hati apabila sekadar menjumpai duit syiling berjumlah RM20 dan wayar tembaga bernilai RM90 dalam rumah yang dipecah masuk.



kihkih padan muka ko, salah rumah ni. jumpa duit berapa RM je.
Quote ais_kosong 21-9-2017 08:50 AM
jahat punya penyamun..
Quote krustykrab 21-9-2017 08:56 AM
hmmm.....keturunan india, mabuk
Quote orked44 21-9-2017 09:08 AM
bahaya lah skrg..nenek pom boleh asal dpt lempiaskan nafsu bewok tuh..eiii
Quote -electrifying- 21-9-2017 09:19 AM
MissNigga replied at 21-9-2017 08:15 AM
iols tgh membayangkan nenek tu sedang direla paksa mengnyonyot kulum sedut totey pencabollll tueee ...

+ berbekalkan pengalaman berpuluh tahun, sure perompak tu tewas awl
Quote kucen_miang 21-9-2017 09:20 AM
MissNigga replied at 21-9-2017 08:30 AM
haippp..........

tak baik tau ... cakap kat iols cam tue....

salam muharram jua buat miss.


@tak join ke acik vokuro ketet londeh berroshasanah kat thread sebelah? bukan main ummah2 fefeeling yisroel yahuds lehnats bersalam2an nyambut tahun baru katanyehh  
Quote taji2906 21-9-2017 09:46 AM
jazaa100 replied at 21-9-2017 07:55 AM
Harap mati jatuh bangunan mcm perogol hari tu

kes mana plak perogol jatuh bangunan?
Quote makton 21-9-2017 09:46 AM
sekian, harap maklum.

tajuk tak boleh blahhhh!

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.102750s Gzip On
To Top