Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Wak Doyok Patutnya Dah Nikah, Eh Apa Cerita Pula Ni?

13-9-2017 04:39 PM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 6016| Komen: 62

Eh, yakah Wak Doyok sepatutnya dah berkahwin pada April lalu?



"Jika diikutkan saya sepatutnya berkahwin pada April lalu malah persiapan pun sudah dilakukan," 
katanya kepada mStar Online.

Memetik mStar Online, pelakon  filem Abang Long Fadil 2 itu bagaimanapun mendedahkan hubungan mereka putus di tengah jalan.

"Tetapi jodoh itu di tangan Allah, semua yang dirancang tidak menjadi dan saya anggap tiada jodoh di antara kami," ujarnya.

Siapa wanita yang sepatutnya menjadi pasangan hidup ikon fesyen itu? Jangan ditanya sebab Wak sendiri tak mahu mendedahkan identitinya.



Pemilik nama Mohd Azwan Md Nor, 38, menjelaskan buat masa ini dia ingin mengasah lagi bakatnya dalam bidang lakonan.

Menurut Wak, jika diberi peluang bercinta sekali lagi dia berharap dipertemukan dengan seseorang yang memahami dirinya selain boleh menjaga ibunya.

"Kalau dapat jodoh seorang cikgu pun apa salahnya, lagi bagus sebab boleh jaga dan ajar anak-anak.


Foto: IG Wak Doyok

"Ciri-ciri wanita yang saya cari tidaklah yang terlalu tinggi cukup sekadar boleh memahami saya dan menjaga ibu saya.

"Tetapi sekarang saya memang tiada sesiapa kerana mahu fokus kepada karier seni terlebih dahulu," katanya.

Siapalah agaknya wanita yang disebut-sebut itu ya? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 62
Komen

Previous : Tok Ram Suruh Datuk Aliff Buka TV Sendiri, Kenapa Pula Tu?

Next       : Rasa Nak Menangis Bila Ditanya Soal Anak -Noh Salleh

Komen Terbaru

Quote mizruncing 15-9-2017 09:15 AM
propa. ada jgk nk dia ni

Lain-lain Komen

Quote HannahMontana 13-9-2017 04:45 PM
mcm cacat wak doyok ni


inilah yg dikatakan impian dan perasan....xkira ko hodoh ke ko bodoh sekalipun...niat nak kahwin tu sentiasa ada.


dahhh ko gi pinang anak jantan org siapa nak bermenantukan jantan juga...


pinang   hok ori la wak doyok

be a man.


Quote HannahMontana 13-9-2017 04:46 PM
show them ur penny


penis...big no no
Quote Megikari 13-9-2017 04:48 PM
Lepas ni ramai la cikgi2 dm wakdoyok.. Cuba nasib kot dapat jadi mbakdoyot
Quote Megikari 13-9-2017 04:48 PM
Lepas ni ramai la cikgi2 dm wakdoyok.. Cuba nasib kot dapat jadi mbakdoyot
Quote helicornia 13-9-2017 04:59 PM
rasanya dia ni anak yg baik walaupun...sbb apa2 dia refer kt mak dia n selalu ckp psl mak dia.nk kawin pn cari yg bole terima dia n mak dia
Quote Bedah.Cun 13-9-2017 05:00 PM
Cakap jer lar ngkau tak minat dengan pompuan, donut hei. Koser sangat pusing2 euhhh
Quote syidasaleh 13-9-2017 05:02 PM
Kaki kecik mcm tak cukup darah mengalir
Quote Joannalee 13-9-2017 05:04 PM
Nak bini utk jaga mak die... dah kenapa... kata kaya Ko hire la nurse ke ape ke jaga mak Ko...  mentality bini umpama babu ke
Quote Nenasketum 13-9-2017 05:10 PM
Jawa ni kalau tinggi hensem jugak. Ni nampak seketul jer pulak
Quote kikuri 13-9-2017 05:16 PM
kedingnya kaki heshe...
Quote palmolive 13-9-2017 05:22 PM
stokin mana stokin?
Quote sharlenetexas 13-9-2017 05:34 PM
tukar taste pulak ke?
Quote she 13-9-2017 05:58 PM
Kesian Wak...lepas putus dengan CP...Wak nampak bersungguh2 pulak majukan diri

Mungkin nak tunjuk pada pihak bekas somi sana yang heols bukan sampah semata

Xpe Wak...macik adooo ni ha...meh kat macik meh...macik uli2 ekau tidekkkk tidekkk
Quote debab76 13-9-2017 06:00 PM
she replied at 13-9-2017 05:58 PM
Kesian Wak...lepas putus dengan CP...Wak nampak bersungguh2 pulak majukan diri

Mungkin nak tunjuk ...

putus dulu sbb ape ya chuolss ?
Quote Vokuro 13-9-2017 06:04 PM
Sah sah la heshe kunyit
Quote hasniey 13-9-2017 06:08 PM
Dgn CP ke?ala siannn....
Quote matchstick 13-9-2017 06:14 PM
ketahuan oleh bekas tunang ke yg heshe kunyit sejati...mcm kesah forumer budak jenie tu kot
Quote doubleA 13-9-2017 06:34 PM
Amboi nak yang bekerja, boleh jaga mak, jaga anak, jaga ko lagi. Might as well cari bibik je. Selayaknya kena tinggal. Kerja apa dia ni? Bakat seni apa ada? Hujung2 asyik ulang icon fesyen sape iktiraf?
Quote Jajabeans 13-9-2017 06:46 PM
Jap2 nk fokus pada karier seni? Keja seni ape yg dia buat?

Lihat semua komen(62)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.062742s Gzip On
To Top