Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Pelajar Tingkatan 5 Hamil 3 Bulan Dirogol 5 Lelaki Dalam Tempoh 8 Hari

12-9-2017 04:42 PM |Dilihat:3768| Komen: 83

sumber : internet

Gejala seks bebas di kalangan pelajar sekolah dilihat semakin membimbangkan sejak kebelakangan ini.

Biarpun pelbagai usaha dilakukan kerajaan dalam usaha menangani permasalahan tersebut, namun ianya masih berlarutan. 

Terbaru, seorang pelajar perempuan tingkatan lima mengaku telah melakukan hubungan seks dengan lima lelaki dalam tempoh lapan hari antara 30 Ogos lalu sehingga 7 September lalu.

Difahamkan kejadian itu berlaku di empat lokasi berasingan, tiga di Bachok, manakala satu di Kota Bharu dan difahamkan dua daripadanya berlaku tanpa kerelaan mangsa.

Memetik laporan Sinar Harian, perkara tersebut akhirnya terbongkar berikutan pelajar perempuan itu didapati hamil tiga bulan dan kerap ponteng sekolah.

Menurut Ketua Polis Bachok, Deputi Superintendan Nik Aminuddin Raja Abdullah, mangsa tersebut mendakwa dia telah dipaksa melakukan seks tanpa kerelaannya sebelum datang seorang lagi rakan lelaki lain yang turut sama memaksanya melakukan seks.

Selepas dirogol, mangsa ditinggalkan oleh rakan teman lelakinya itu di sebuah kedai makan di Binjai dan menghubungi seorang rakan perempuan yang menghantarnya pulang ke rumah, katanya.

Tambah Ketua Polis Bachok, ketika berada di rumah, pengadu telah menerima panggilan telefon dari seorang lelaki tidak dikenali mengajaknya keluar dan mereka berjumpa serta menunggang motosikal ke Bachok sebelum menginap di sebuah hotel di daerah itu.

Sehubungan itu, polis sedang menjalankan siasatan dan menjejaki dua suspek yang memaksa mangsa melakukan hubungan seks. 

Dalam pada itu, mangsa telah dihantar ke Hospital Universiti Sains Malaysia untuk pemeriksaan dan didapati hamil 12 minggu.

Kes ini diklasifikasikan sebagai rogol mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebatan.- CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 83
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote tripleid 13-9-2017 08:47 PM
inilah contoh membangun bersama islam versi pas klate

Lain-lain Komen

Quote boyagombak 12-9-2017 11:17 AM
Tak pyah sekolah lah terus ja jd pelacur lg baik. Wat malu mak pak & sekolah jer. Ada plak rogol suka sma suka dan rogol paksa rela.
Quote lasagnaklcc 12-9-2017 11:20 AM
Kejap rela, pastu tak rela... Dlm konon tak rela blh buat lagi. Back-to-back kekdahnya. Yg dah hamil 3 bln tu cerita bila plak...

Apa dpt disimpulkan bdk perempuan ni mmg birah.
Quote should 12-9-2017 11:20 AM
wow bestnye
Quote kelibat 12-9-2017 11:22 AM
dasatnyer minah ni..
kejap rela..kejap tak rela..
Quote Megikari 12-9-2017 11:30 AM
Cheap sangat ko ni dik.... Dah tau miang tu belajar2 le makan pil perancang supaya takde la sorang lagi baby jadi mangsa pompuan bodoh dan lelaki haramjadah macam korang. Phuiii
Quote MyNameIsIris 12-9-2017 11:41 AM
senangggggg je ngikut orang ye dek.. pastu claim kena rogol...
Quote Bedah.Cun 12-9-2017 11:42 AM
Burppp bupp buhppp burppp *#
Quote chinta89 12-9-2017 11:46 AM
dik, kenapalah ko mcm ni.. ak yg baca pun geleng kepala.
Quote leylapple 12-9-2017 11:46 AM
baik keja kat brothel jer dik...

buat seks dapat duit...
Quote framecermin 12-9-2017 11:47 AM
Itu yg dia ingat kut-kut ada yg dia terlupa cerita.. Seram dgr cerita ni suka suki je rela tak rela
Quote Bedah.Cun 12-9-2017 11:47 AM
Edited by Bedah.Cun at 11-9-2017 03:48 PM



hhhhhh  hhghh

Quote pearl.silver 12-9-2017 11:48 AM
Nangis i baca cerita ni
Mak ayah dia patut buat reban dan kurung pompuan ni.
Quote nuril86 12-9-2017 11:54 AM
Edited by nuril86 at 12-9-2017 11:55 AM

advance dah remaja2 zaman skang... diri yang rela dikate paksa.....
Quote simatakucing 12-9-2017 12:16 PM
Ya ampunn dasat ko dik
Quote jejaka00 12-9-2017 12:17 PM
kesian anak nak mencari sape bapaknye nanti
Quote prettyuglybabe 12-9-2017 12:18 PM
bila dah merasa berbagai saiz terus jadi rela..
Quote cmf_premierleag 12-9-2017 12:35 PM
X geli ke kene rodok dgn pelbagai koneko?
Quote lostfaith 12-9-2017 12:40 PM
Melebihi umur kan. So takpayah tak rela sgtlah....
Quote lostfaith 12-9-2017 12:42 PM
Jap dah hamil 3 bulan. Yg semua didakwa tuh tuh bulan 8 n 9. Banyak lagi la nih jantan

Lihat semua komen(83)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.084971s Gzip On
To Top