Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Penyesalan Terhebat Rihanna, Hilang Dara Sebelum Bernikah

12-9-2017 12:59 PM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 4231| Komen: 14

Rihanna rupa-rupanya mempunyai satu penyesalan yang cukup hebat dalam hidupnya.

Penyanyi yang terkenal dengan lagu Bad Liar ini mengakui menyesal kerana kehilangan dara sebelum bernikah.

Kenyataan tersebut dikeluarkan sendiri oleh Rihanna semasa ditanya oleh David Copperfield dalam sebuah temu bual bersama Elle.

Foto: IG Rihanna
Semuanya bermula bila David mengatakan, "Aku tidak bergurau. Aku boleh buat anda hilang dan muncul kembali di mana-mana tempat di dunia ini. Ke mana anda nak pergi dan mengapa?"

Tidak lama kemudian, Rihanna atau lebih mesra disapa Riri menjawab, "Bawa aku sepuluh minit sebelum aku kehilangan daraku."

Foto: IG Rihanna
Menurut laporan Aceshowbiz, Rihanna juga mengatakan memakai korset adalah perkara paling gila yang pernah dicubanya.

Walau bagaimanapun, dia terpaksa memakainya untuk kelihatan cantik setiap hari. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 11
Komen

Previous : Lah, Ini Ke Alasan Sebenar Kylie Jenner Besarkan Bibir?

Next       : Gigi Hadid Alami Momen 'Cinderella' Di Pertunjukan Fesyen Anna Sui

Komen Terbaru

Quote Arlina 16-9-2017 01:27 AM
too bad riri

Lain-lain Komen

Quote shanshero 12-9-2017 03:50 PM
koperpill tak tanya brape usia anda waktu itu
Quote shanshero 12-9-2017 03:51 PM
bukan ke selaput dara boleh di jahit semula
kalo itu ysng rikana mau
Quote tagas 12-9-2017 03:56 PM
Huntungla chris brown

ke org lain
Quote cik_noreen 12-9-2017 10:20 PM
xsangka begitu deep kekesalan acik riri
Quote azilamie2 12-9-2017 11:41 PM
Badan dia dah naik gamaknya
Quote enchikfitz 13-9-2017 12:40 AM
gemuknya heshe sekarang
Quote mieymiey 13-9-2017 07:16 AM
Yeker tu acik Riri? Macam tak caya jer
Quote bukan_ustazah 13-9-2017 08:55 AM
boleh cayee kee
Quote nisako 13-9-2017 11:08 AM
x caya le..........................
Quote makita 13-9-2017 11:16 AM
La kesiaaan....kesal gitu!
Quote kisahkeaku 13-9-2017 11:18 AM
kesal ke?
budak2 meleis acah urban pun xde rasa kesal sis riri.
lg megah nak tunjuk gmbr kiss kiss kat dlm ig
Quote -electrifying- 13-9-2017 12:20 PM
nampak bambam plak skrg
Quote mokcikKSKB 15-9-2017 08:27 PM
Kalau tgk gaya menggomoli arab billionaire bf sheols mcm xde gaya penyesalan jew
Quote Arlina 16-9-2017 01:27 AM
too bad riri

Lihat semua komen(14)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.045668s Gzip On
To Top