Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Nazim Othman Dan Isteri Ke Maldives, Harga Villa Satu Malam RM10 Ribu?

12-9-2017 10:54 AM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 10972| Komen: 136

Selepas Hanis Zalikha dan Hairul Azreen, kali ini giliran Nazim Othman dan isterinya Bella Dally pula bercuti di Maldives.

Kalau tengok gambar-gambar yang dimuat naik di Instagram, cemburu betul rasanya tengok percutian mereka berdua.

Menurut sumber Hangat.com, kos penginapan pasangan selebriti ini di Angsana Velavaru mencecah RM10 ribu satu malam!

Foto: IG Nazim dan Bella
Fuh, mewah-mewah betul artis Malaysia kan?

Difahamkan, percutian kali ini adalah sempena menyambut hari ulang tahun perkahwinan yang pertama.

Tengok lagi gambar-gambar Nazim dan Bella di Maldives.

Foto: IG Nazim dan Bella
Kalau sebelum ini ada spekulasi yang mengatakan rumahtangga mereka bergolak, tapi nampaknya gambar-gambar ini membuktikan cinta mereka masih utuh lagi.

Kalau mampu apa salahnya bermewah-mewah, orang di luar sana jangan cemburu pula ya? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 136
Komen

Previous : Tak Ada Hadiah Untuk Sarah Tahun Ni- Shuib Sepahtu

Next       : Terlompat-Lompat Masa Mengandung, Netizen Seram Tengok Fouziah Gous

Komen Terbaru

Quote nikkibee 26-10-2017 06:59 PM
wo{:nose{:hero{:shy

Lain-lain Komen

Quote tagas 12-9-2017 10:58 AM
musim retis berlwn hupload check in hotel paling mahal ke nih
Quote pngky 12-9-2017 11:00 AM
cuma mampu nengok jer
Quote kentel 12-9-2017 11:01 AM
so LHDN da boleh kejar retis2 msia?
Quote virgo19 12-9-2017 11:03 AM
hanis hairul ditaja jakel, nazim bella ditaja ariani ke, hihi.. bella kan model ariani
Quote chikumanis 12-9-2017 11:08 AM
cubalah goggle tengok harga yang ditawarkan...itu sebelum diskaun, selepas diskaun banyak murah je...takdela fixed sangat pun harganya...

aku pun tak mampu, mampu tengok n jeles je..
Quote moonbug 12-9-2017 11:09 AM
Wartawan mmg tak ada bahan lagi berkualiti ke? Dok stalk IG artis pastu buat modal harga hotel
Quote adel7 12-9-2017 11:10 AM
Cantiknya bella delly ni. Bila la aku nak cantik mcm die ni hahahahaha
Quote saladin780 12-9-2017 11:10 AM
muka si nazim ni ala2 x passionate pun berada dalam alam prkahwinan
Quote lovelytouch 12-9-2017 11:13 AM
Nakk jugakkkk menayangg
Quote HoneyManjer 12-9-2017 11:14 AM
Ala angsana velavaru ni member aku pun pernah duk sini...

Tp yg hanis zalikha pya very rare...i like that a lottt...mintak mintak la jadik kaya cecepat
Quote tudungpurple 12-9-2017 11:17 AM
Alahai sume dok gi maldives je..

LHDN mmg patut dah blh aim artis2 sbb ramai sgt dok tayang kemewahan sana sini
Quote albedah 12-9-2017 11:19 AM
Sapa cameraman dia....?
Quote mimi77 12-9-2017 11:22 AM
Edited by mimi77 at 12-9-2017 11:26 AM

rasanya part of promo ja maldives ni ....bella...hanis...hairul duta ariani/jakel kan?

baru ni jakel buat peraduan apa ntah....hadiah....pcutian d maldive

Quote Megikari 12-9-2017 11:23 AM
Mohon jangan end up macam makcik watie la ye
Quote Acik_Whitney 12-9-2017 11:27 AM
Lapaq nya tengok ikan tu
Quote zaziot 12-9-2017 11:27 AM
saladin780 replied at 12-9-2017 11:10 AM
muka si nazim ni ala2 x passionate pun berada dalam alam prkahwinan

ha ah betol..aku pun pk menda sama..and xnmpak ciri2 suami berkualiti..mcm heboh sgt nk jaga rupa cantek mcm barbiedoll jantan

Quote ninjago 12-9-2017 11:28 AM
saladin780 replied at 12-9-2017 10:10 AM
muka si nazim ni ala2 x passionate pun berada dalam alam prkahwinan

kan.. baru nak cakap yg sama. betul ke dia sayang kt bella?
Quote raradhia 12-9-2017 11:31 AM
seorg d bathtub seorg d luar, haha. .
Quote gadis_mateen 12-9-2017 11:34 AM
da jd trend retis check hotel ribu2.

Lihat semua komen(136)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.065715s Gzip On
To Top