Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Bodoh Tu Simpan Sikit Kak, Meluat Tengok! - Netizen

11-9-2017 12:29 PM |Dilihat:5750| Komen: 75
Hisy, memalukan kaum wanita sahaja! Kalau nak menegur atau berkongsi ilmu pengetahuan sekalipun, tak perlulah keterlaluan sehingga kelihatan mengaibkan diri sendiri.

Menerusi sebuah video dikongsikan Facebook Mynewshub, seorang wanita dipercayai ingin membuat jenaka mengenai bau 'Miss V', sebaliknya aksinya yang melampau itu membuat netizen tak selesa menontonnya.



"Sebab tiada sesiapa yang akan beritahu apa-apa mengenai 'poen' kita.

"Tengok ada bau apa. Bau telur, hamis, bau ikan masin, atau bau benda basi? Ya Allah!" katanya.

Perkataan dan aksinya yang mencolok mata itu ditambah lagi dengan gela tawa seperti dirasuk membuat netizen meluat melihatnya.

"Kenapalah memalukan diri sampai macam tu sekali. Kami yang tengok pun naik malu.

"Dah macam pelacur jual produk.

"Tak kelakar langsung, meluat aku tengok! Jagalah sikit perangai tu," komen netizen.



Meskipun menerima kecaman hebat, masih ada segelintir pihak yang melihat dari perspektif positif.

"Memang betul apa yang dia cakap. Cuma cara direct dia ckp tu ramai tak boleh terima. Kutuk la, kecam la. Nasihat dia tu yang penting," tulis netizen.


Foto: FB

Sebelum melakukan sesuatu, fikir dahulu masak-masak mengenai kesan dan akibatnya. Biar berpada-pada melakukan sesuatu agar diri tak kelihatan hina di mata masyarakat, okey? 

Atau mungkin anda boleh terima cara wanita itu menyampaikan pesanannya? - CARI


Loading FB Post...

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1
Komen: 74
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ejans 16-9-2017 02:03 PM
Ade ke miss v bau belacan ikan kering bawang sumerr?? Mana tauu?ke miss v sndriii ada bauu cemtuuu.. Seumur hiduppp aku x pernah da bau apa22.. X peelu lah douching pencuci bagai ni... Mandi cam biasaaa sudaaahhh

Lain-lain Komen

Quote raradhia 11-9-2017 12:33 PM
lantak laa, dlm dunia ni perangai mcm2. .ni salah satunya. .
Quote MRX 11-9-2017 12:34 PM
Poen tul la {:laugh
Quote cmf_BeachBoys 11-9-2017 12:42 PM
Berbau rupanya...kah3
Quote buragazz 11-9-2017 12:43 PM
Ni bukan anak Normah Damanhuri tu ker... dia kan memang over klu promo produk dia...
Quote cmf_BeachBoys 11-9-2017 12:45 PM
Patut la omputeh kata smell like p***y....kah3..duk lenggang lengguk pakai mekap bagai last2 kepam berbau
Quote aleesyasofia 11-9-2017 12:50 PM
mmg sblm nie pon kak KM suka bt video2 yg srupa gini..
Quote Jorja 11-9-2017 01:13 PM
Jangan suka douching nanti miss V bau..
Quote tanak-balik 11-9-2017 01:16 PM
kenapa aku tgk die ni mcm pondan jer..
Quote Abot 11-9-2017 01:17 PM
Jorja: Jangan suka douching nanti miss V bau..

douching tu ape {:question
Quote lolita737 11-9-2017 01:19 PM
kesian wanita zaman sekarang.. hilang sungguh rasa malu..

sampai sanggup buat video2 macam ni..
Quote jerukkedondong 11-9-2017 01:32 PM
Poen tu fefeks kan....
Betul la nasihat dia tu..tp the way dia buat promo tu mcm sangap sngt..klu tunjuk poen tu dibolehkan dah lama dia tunjuk kot...
Jaga poen masing2 lah...
Personal hygience kan...masing2 pandai jaga lh..
Kesian ank cik normah ni...
Dia ni ada laki ke atau teratai layu di tasik madu...{:cryrun
Quote pearl.silver 11-9-2017 01:42 PM
Dia ni sekali pandang nampak macam bapok
Dua kali pandang mcm pondan
3 kali pandang macam mak nyah

Dia ni ada laki ke x..
Raya dulu ada upload gmbo ngn suami dan ank..tp muka lakinya hensem dr muka dia..xmalu ke laki dia bila bini dok buat video gersang2 kt ig tu
Quote greantea 11-9-2017 02:12 PM
kalo sajat bt bideo mcm ni i x heran, tp kalo pompuan bt bideo mcm ni rasa cam celaka sgt
Quote Cyempaka 11-9-2017 02:47 PM
dia ni punya video mmg pelik2 pun. kangkang sana sini. tonggek sana tonggek sini. cakap lucah2. kadang2 smp terfikir, xde langsung ke rasa malu walo sebesar beras pun?
Quote harrypoter 11-9-2017 02:48 PM
mcm Liana Rosli...tapi mcm bukan..hmm lantakla nka tido
Quote chinta89 11-9-2017 03:04 PM
buragazz replied at 11-9-2017 12:43 PM
Ni bukan anak Normah Damanhuri tu ker... dia kan memang over klu promo produk dia...

ha'a kan.. rse mcm dia dah kalau ke muke tuh.

yg sorng lagi kemaruk perhatian gak letak nama kelentit rindu kat kedai

helok la dua beradik ni.. msing2 nk up barang dlm kain tuh.
Quote HannahMontana 11-9-2017 03:26 PM
Aku OK bila  dia buat aksi mcm tu.


terlalu jujur selalu mengundang  kecaman dan cercaan.


Aku mohon lebih byk lagi video mcm itu nanti.
Quote haryatie 11-9-2017 03:41 PM
perlu ke over sgttt...
nasib baik dia selak sluar katak dia tu tunjuk sungguh2 pepet dia...
punya la nak nmpak bersungguh sungguh nya
mcam2 giler org ni
Quote Minami2013 11-9-2017 03:44 PM
lolita737 replied at 11-9-2017 01:19 PM
kesian wanita zaman sekarang.. hilang sungguh rasa malu..

sampai sanggup buat video2 macam ni..

Kannnnn... memalukan je

Lihat semua komen(75)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.053484s Gzip On
To Top