Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Makin Panas! Alicia Amin Tayang Miss V Pula, Wak Doyok Siap Puji Lagi

11-9-2017 11:06 AM |Dilihat:18281| Komen: 146
Tayang Miss v pula! Tak perlu diperkenalkan lagi dan semua dah boleh teka agaknya, siapa lagi kalau bukan pelakon dan model kontroversi, Alicia Amin.

Belum reda kecaman tentang gambar separuh bogel, Alicia dilihat seolah-olah sengaja mencari perhatian apabila memuat naik satu lagi gambar terlajak seksi di Instagramnya.

Boleh terbeliak mata bila melihat dia memakai busana yang diinspirasikan daripada pakaian mandi ni. Buat semua orang ternganga!

Pakaian ala-ala bikini itu membuatkan bahagian celahan peha memang nampak jelas! 

Foto: IG Alicia Amin
Walaupun diakui bentuk badannya memang meletup habis, namun biasalah pasti ramai yang tidak senang duduk melihatnya. Antara komen netizen:


Tapi belum habis di situ, walaupun banyak kecaman diterima, ramai pula yang memuji dan jangan terkejut salah satunya adalah dari Wak Doyok

Tulisnya, "Yeay Baby". Mungkin Wak Doyok teruja dengan imej Alicia Amin, atau mungkin juga meminati model ini dalam diam-diam?

Macam-macam, apa kata orang di luar sana pula? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 146
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ziggystar 16-9-2017 02:02 PM
kemain pa akak sorang tu tuduh dia gilakan laki vip. tapi diri sendiri kulu kilir posting gila laki kaya / gila laki. pui

Lain-lain Komen

Quote zackry14 11-9-2017 11:12 AM
asalkan bole jek la dia ni
Quote raradhia 11-9-2017 11:16 AM
selamatkan laa iols, ahli keluarga, anak cucu dr perangai mcm ni, aamiin
Quote AJ88 11-9-2017 11:17 AM
yeay baby?
Quote Aduradura 11-9-2017 11:23 AM
Tak tau nak kata ape, mmg daring laaa sheolls ni...

Goodluck laa yaa dik
Quote AbukRokok 11-9-2017 11:25 AM


Swing baby....yea
Quote prettyuglybabe 11-9-2017 11:25 AM
lutut beliau boleh tahan berkarat jua ek..


Quote susukambingbest 11-9-2017 11:27 AM
wak doyok mmg saje nk ttup kegayahan sheol tu, yey bby la, merecikk laa, pdahal layu jerr

sheol ni jnis gelap brkerak la, x eksotik mcm kulit dayang
Quote EvieWanKenobi 11-9-2017 11:28 AM
Boleh terbeliak mata bila melihat dia memakai busana yang diinspirasikan daripada pakaian mandi ni. Buat semua orang ternganga!

ye ke?? tak pun..
Quote Shahreen74 11-9-2017 11:29 AM
kan... ahkak tgk pun mcm berkerak jer.. x putih gebu pun...  emm.. tu pun nak tayang...
Quote fiezameysekali 11-9-2017 11:30 AM
sheols bertatoo kah
Quote moocoww 11-9-2017 11:30 AM
Bukankah ada yg kata wak nih bengkok?
Quote guesswho09 11-9-2017 11:32 AM
alahaiii netizen ni pun
pi tgk IG sabrena menantu TD
ada gak pakai  bikini mcm tu
Quote Syd 11-9-2017 11:40 AM
elok terletak je kann.

takde hutan terbarai segala
Quote missinpiece 11-9-2017 11:45 AM
Buka sini sana pon still x nampak classy jugak
Quote nitezen 11-9-2017 11:45 AM
baru nengok IG dia...waaa hothot gambau die yee...
Quote mrsLucky 11-9-2017 11:47 AM
Nice body...wish her body belong to me..but bigger boobs...
Mesti dia excited dapat banyak perhatian sekarang..
Quote slavehunter 11-9-2017 11:50 AM
Tak nampak pun miss V kering camtu. Dia kalau V ko tembam besar tak perlu tunjuk...orang sendiri perasan dan bagi tau..."eh besar yea ko punye.
Quote Syd 11-9-2017 11:53 AM
ramai je yang macam kerepek.

sekadar cukup syarat ada.


mana pulak si @crossfire neh
Quote sukacactus 11-9-2017 11:56 AM
Kan dr dl dia dah camtu
So nothing's new

Lihat semua komen(146)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056210s Gzip On
To Top