Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Gambar Berkerak Masa Budak Dan Jelita Ketika Remaja Gadis Ini, Buat Netizen Tertawan

7-9-2017 06:18 PM |Dilihat:5817| Komen: 63
Untunglah bila menjadi seorang yang comel dan juga menawan. Pasti ramai peminat, berduyun lagi!

Belum pun mencecah usia 20, seorang gadis kini menjadi seorang instafamous!

Menggunakan nama Aida Azirx di laman Instagram, gadis berusia 18 tahun ini menjadi perhatian netizen sehingga mengumpul sehingga 168 ribu pengikut! Wah banyak tu!


Sering memaparkan gaya hidup yang santai, pandai berfesyen dan juga ditambah faktor wajah yang ayu comel tak hairanlah Aida menjadi buah hati para pengikutnya. 

Namun, jangan disangka dia 'lahir-lahir' sudah menjadi sejelita itu. Baru-baru ini, Aida sekali lagi membuatkan para netizen terpegun dan tak kurangnya berasa lucu dengan satu perkongsiannya.

Dia memuat naik gambar dirinya ketika berusia 11 tahun yang nampak agak selekeh di situ.


"Yang lawa tak selamanya lawa , yang buruk tak selamanya buruk . Sengallah kawan sekolah rendah hantar gambar atas tu 😆 2 jam lagi je im 18 🎉💯 gelakkan diri sendiri , patut dulu tak ramai kawan . Ni cerita dulu , sekarang kita makin kedepan jangan kebelakang."

Begitulah yang ditulisnya. Aida mengajak para netizen agar tidak sesekali mengagungkan seseorang yang cantik rupa paras dan juga memandang enteng mereka yang kurang elok.

"Kita tak selamanya di atas, nak berubah sekejap je."


Ya, betul sangat apa yang dikatakan. Meskipun nampak santai dan bersahaja namun ia memberi mesej yang tajam kepada para netizen. 

Pasti anda mempunyai rakan yang cuma mahu berkawan dengan mereka yang elok-elok sahaja, bukan? Pernah nampak kejadian seperti itu? 


Apa pun, abaikan mereka yang negatif ini dan kita boleh mengambil apa sahaja sudut positif daripada adik ini. Boleh? - CARI 




Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
3
Komen: 63
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kuihbakar 13-9-2017 10:58 PM
Akk dulu masa umur 8 tahun pun berkerak juga.. Sekarang nak masuk umur 40 pun masih lagi berkerak...hahaha

Lain-lain Komen

Quote coops21 7-9-2017 06:40 PM
Ramai je kawan sekolah dulu sememeh je, tp bila dah abis sekolah, dah keja, cantik gila!
Quote raradhia 7-9-2017 06:50 PM
apa laa nak d harapkan dgn budak darjah 5??  alahaii, nak banding pun agak2 laa. .darjah 5 apa yg mak pakai kan itu laa yg ngko pakai, duit pun xada lg masa tu. .

skrg umur dah 18 pun wajar laa jd cntk, zaman skrg pun cntk itu d nilai berdasarkan makeup berkati. .makeup makeup makeup, cuba kalau nilai tu xpyh pakai makeup.  boleh?
Quote barfi 7-9-2017 06:50 PM
Dah ushar IG nya.
Mmg comel+cantik. Tapi sheols rendah..
Quote vender 7-9-2017 06:56 PM
Koser nak layan ig budak2..
Quote matchstick 7-9-2017 07:00 PM
apa rahsia nya jadi lawa gitu...pegi ke kedai iphone jugak ker
Quote Shirley23 7-9-2017 07:00 PM
Normal lah kalau dah puberty hit dik. Cer tengok Taylor Swift masa budak sememeh jugak.
Quote Jeniechan 7-9-2017 07:02 PM
Budak2 zaman skrg mmg lawa2 ek.ke kuasa 360 buat semua nmpk lawa?
Quote Teemah88 7-9-2017 07:17 PM
Jangan perabih duet mak bapak Sudah la sebab nk melawa semata- mata..
Quote irlene_hana 7-9-2017 07:36 PM
Biasa la sebelum dan selepas puberty
Quote moonbug 7-9-2017 07:51 PM
Masa darjah 5 takde filter apps bagai
Quote Nham22 7-9-2017 08:00 PM
Zaman skrg budak2 lawa.bole.making money from kecantikkan yg ado...harap2 dato vida bole polish sikit B
Quote Cyempaka 7-9-2017 08:05 PM
Aduhai...kau bandingkan dengan darjah 5 dek? Nape xbanding dgn gmbr kau masa 5tahun je...
Alahai generasi strawberi ni...
Quote EvieWanKenobi 7-9-2017 08:49 PM
ramainya followers..
tak takut stalker ke?
Quote rukia2 7-9-2017 08:57 PM
moonbug replied at 7-9-2017 07:51 PM
Masa darjah 5 takde filter apps bagai

Sgt bernas
Quote trisnalovezul 7-9-2017 09:50 PM
Wanita Malaysia byk yg kulit putih kerna pake produk kimia bkn asli..ada seorang aku kenal hitam dulunya pake Obat putih
Quote marisa11 7-9-2017 10:14 PM
Thts what we call puberty isn't it obvious
Quote ejans 7-9-2017 10:20 PM
Akak 18thn pon selekeh lg...
Sbb x de duit..duit buat utk blajar dgn tlg mak ayah..
Dah 30 baru start cantik mletoppp.. Sbb duit dh berkepokkk... Kecantikan wanita kan start umur 32 tahun... Dah lah makin cantik.. Keluar lg auraa cantikkk.. Mmg mletoppp kebabummm...

Akak tgk kwn2 akak time blajar remaja 18- 20 an dulu cantik2 mletop.. Lepas kawen dpt anak trus smemeh x maintain...  Tp x pelahh.. Janjii bekorbann utk anak2 kann.. Btol lahh kata adik.. Hidup ni x smestii nyaa berada di atas.. Kita ni bila2 masa boleh terpelosokkk di bawaahhh
Quote idakamaruddin 7-9-2017 10:25 PM
akak ms 18 tahun cantik gak dekk cuma masa tu blm ada ig/fb lg maka 1 dunia tak dapat melihat kecantikan akak

gituewww {:smile
Quote Felycya 7-9-2017 10:32 PM
Sebab masa darjah lima ada henset bata je..
Henset epal kena gigit belum ada lagi. lol

Lihat semua komen(63)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055241s Gzip On
To Top